Stellen/Swingeravond 09 Maart

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door EroticCinemaTeam »

Beste stellen, het is fijn om alle positieve reacties te mogen ontvangen, wij vonden het ook een gezellige avond, wij vonden het leuk dat er ook stellen bij waren die een stellenavond voor het eerst hebben mee gemaakt.
Alle stellen hebben volgens mij erg genoten van de spannende ervaring.
Na al deze mooie reacties, hebben we in overleg met Het EroticCinema Team besloten om deze avond een vaste plek te geven en wel iedere 2e vrijdag van de maand.
De tijd hebben we iets aangepast en wel van 20.30 uur tot 24.00 uur, wij gaan ervan uit dat na het lezen van alle positieve reacties meerdere stellen enthousiast worden en voor de volgende stellen/swingers avond de stap gaan te maken.
Jullie zijn welkom.

Aanmelden verplicht vol=vol zie agenda en nieuwspagina.

Groetjes,

Rob en Carla.
Bijlagen
Wegwijzer.jpg
Wegwijzer.jpg (7.74 KiB) 3347 keer bekeken
Gebruikersavatar
stelarnhem3
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2012 15:28
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door stelarnhem3 »

Goed initiatief !!! Waarvoor onze dank, helaas zijn we dat weekend verhinderd maar april zijn we er zeker weer bij.

xxx

Stelarnhem3
pdh
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 sep 2010 15:53
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door pdh »

Heel erg gaaf dat er weer een Stellen/Swingeravond gaat komen, jammer genoeg zijn we de 9e maart verhinderd maar komen graag in april.
Groet Knabbel en Babbel ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
rosydebi
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jan 2012 22:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door rosydebi »

Halla allemaal.

leuk dat er naar de mensen die bij jullie komen geluisterd wordt en aan het verzoek wordt voldaan.
En we kijken al uit naar de volgende avond en zijn van plan maandelijks te komen.
ik heb ook nog een leuk iedee ik ben namelijk sport en ontspanningsmasseur met soms als mensen dat willen een vleugje erotic erbij.ik heb gevraagd aan de leiding van Arnhem of het mogelijk is of er een plaats is waar ik die avond als mensen dat willen massages ga geven,niet heel de avond maar als mensen dat willen en dat kon.Dus als er mensen zijn die dat leuk en spannend winden laat het weten dan neem ik heerlijke olie mee.Nu stel arnhem en knabbel jullie tot in april en we hopen dat het weer aardig vol loopt met leuke mooie en gezellige stellen.

Gr Ron en Ingrid
Johan544
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 16:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door Johan544 »

Als we deze stellenavonden vaker hebben, komen er doordeweeks nog minder stellen....
En er komen al zo weinig stellen (helaas)....
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: Stellen/Swingeravond 09 Maart

Bericht door EroticCinemaTeam »

Johan544 schreef:Als we deze stellenavonden vaker hebben, komen er doordeweeks nog minder stellen....
En er komen al zo weinig stellen (helaas)....

Johan even voor de duidelijkheid op de stellenavond komen stellen die het spannend vinden om met andere stellen in contact te komen en geen behoefte hebben aan mannen alleen.

Waarschijnlijk ben je al even niet meer in de Cinema geweest?! Het bezoek aan de Cinema van stellen die het wel spannend vinden om onder belangstelling van of met andere mannen sex te hebben, sterk is toegenomen.
Deze stellen plaatsen niet allemaal een oproep op het forum, om een stormloop te voorkomen.

Groetjes,

Het EroticCinema Team.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten