Juicy en de leukste buurman.

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Erik666
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mei 2019 04:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Juicy en de leukste buurman.

Bericht door Erik666 »

Vandaag naar de EC, ik had gezien dat er een stel zou komen en aansluitend daarop een jonger stel. Besloten dat ondanks een kans dat ik niet mee zou kunnen doen toch te gaan en het er op te wagen. De oorspronkelijke stellen leken niet op te komen dagen, helaas. Besloten dat ik het een half uurtje zou geven en dan zou gaan. Nog wat film kijken en dan weer weg was de planning. Net voordat ik weg wilde gaan hoorde ik een damesstem en een herenstem die duidelijk naar de lockertjes liepen. Even ze hun gang laten gaan en daarna voorzichtig eens poolshoogte gaan nemen. Nou dat was een aangename verrassing!! In de gang liep een leuke vent van middelbare leeftijd en een PRACHT van een jonge meid, met een paar ogen en een lichaam om U tegen te zeggen. Ik heb meteen besloten toch nog maar even te blijven.

Daarna het stemgeluid in de gaten gehouden en voorzichtig gekeken waar het stel (wat zich bij mij later bekend maakte als " Juicy en de leukste buurman") zich naar toe bewoog, ik wil natuurlijk niet te opdringerig zijn. Uiteindelijk liepen ze een rondje en kwamen ze uit in de heterobioscoop, waar ze voorin gingen zitten en een rustige start maakten, met zoenen. Daarna werd Juicy lekker klaargelikt en daarna weer even zoenen. Vervolgens gaf Juicy de leukste buurman een lekkere pijpbeurt. Toen ze het niet meer hield bereedt ze hem even kort, waarna ze samen besloten naar het gedeelte met het bed te gaan. Daar werd even stevig en lekker gespeeld, de leukste Buurman befte als een dolle en Juicy genoot vol overgave. Uiteraard liet zij zich ook niet onbetuigd en pijpte de leukste Buurman ook heerlijk.

Na een tijdje werd ik gevraagd of ik zin had om mee te spelen met ze, nu voelde ik me zelf even " de gelukkigste buurman" !!! Daar zeg je uiteraard geen nee tegen dus onderbroek uit en op het bed gekropen. Eigenlijk meteen begonnen met het likken van Juicy, ze doet haar naam echt eer aan, wat een zalig lekker nat mooi kutje... in een woord..... Heerlijk! Samen met de leukste Buurman hebben we in verschillende standjes Juicy lekker stevig gevingerd (waarbij ze goed en hard werd aangepakt door de leukste buurman, waar ze ook goed hard op gaat) terwijl zij hard haar best deed om altijd wel een pik in haar mond te hebben of er in ieder geval stevig aan te trekken. Ondertussen hard in haar lekkere tepels knijpen/er aan trekken waar ze zichtbaar van geniet, een eventueel volgend keer kijk ik eens hoe veel verder ik kan gaan want volgens mij doe je ze daar een groot plezier mee! Ook genoot ze van het zuigen aan mijn pik terwijl ze hard werd geneukt. Dat deed ze dan ook vol overgave en ik moest echt mijn best doen om niet al te snel te komen. Deze dame weet precies wat lekker is voor een man!
Uiteindelijk overhandigde de leukste buurman mij een condoom en ging Juicy voor mij op haar knieën met haar prachtige kleine heupen en perfect kleine kontje, wat een prachtig gezicht.... helaas lukte het me niet echt om mijn pik volledig stijf te krijgen (volgende keer weer kamagra ipv een alternatief) en uiteindelijk moest ik besluiten dat het hem zo niet wordt, het risico op een afschietend condoom wil ik niet lopen. Ondertussen pijpte ze buurman als een dolle, ze genoot er met volle teugen van en uiteindelijk werd er weer van rol gewisseld; Juicy op haar rug, benen wijd en lekker door Buurman doorgeneukt terwijl ik op mijn knieën naast haar zat. Ik hield het niet meer; ze zoog zo lekker aan mijn lul en genoot er van als ik hem zachtjes tegen haar lippen en kinnetje aantikte. Uiteindelijk spoot ik mijn zaad over haar prachtige toetje heen, wat ik nog steeds een van de geilste beelden vind die er zijn; Zaad over een vrouwengezicht. En dan uitgerekend zo'n mooi toetje vol met zaad....heerlijk. Ik heb even pauze genomen. Buurman liet verder duidelijk merken dat het niet de bedoeling was dat er meer mensen mee deden, mensen probeerden het wel uit eigen beweging maar dit werd duidelijk benoemd als zijnde niet gewenst (en ook logisch, je wacht tot je wordt uitgenodigd, hetzij door de man of de vrouw, GangBang-etiquette mensen!).

Na dat ik even op adem ben gekomen kon ik het toch niet laten, neuken zat er even niet meer in maar ik kon de kans om Juicy nog een paar keer heerlijk te proeven niet weerstaan en dus heb ik ze af en aan nog een aantal keren lekker gebeft, samen goed hard gevingerd (waarbij ze op het einde echt hard werd aangepakt, die meid kan echt wat hebben heren!) waarop ze echt stevig klaarkwam. Toen weer even gaan zitten.
Uiteindelijk besloot Juicy dat het tijd werd dat de leukste buurman zijn zaad maar eens in haar zou lozen dus besteeg ze hem en bereed hem met maar 1 doel! het leegmelken van zijn ballen met haar heupen. Ze bereed hem alsnog haar leven er van af hing. Buurman ondertussen kneep hard in haar tepels en trok ze naar zich toe en uiteindelijk kwam hij ook hard kreunend en heftig klaar. Prachtig om te zien hoe Juicy stinkend haar best doet om haar man zo goed en geil mogelijk te plezieren, het is een geweldige gezicht.

Daarna even uitgepuft en besloten ze om te gaan douchen. Juicy bedankte me voor het mee doen, en uiteraard heb ik haar ook bedankt dat ik mee mocht doen, zoals ik zei, er was een " de leukste buurman" en een " de gelukkigste buurman" . Op de gang kort nog even met ze gepraat om te vragen naar nicknames en of ze dit vaker doen en of ze het aankondigen. De leukste buurman vroeg me om een leuk stukje te schrijven wat ik niet meer dan normaal vind, het is toch mooi om zo'n geile belevenis te kunnen delen? Vandaar: bij deze en hopelijk treffen we elkaar weer in een van de cinema's van EC.

Leukste Buurman en Juicy: Bedankt dat ik mee mocht doen van jullie en hopelijk mag ik in de toekomst Juicy weer eens proeven. Want dat smaakte naar meer!!

Erik666
Lbstel3230
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 okt 2019 11:21
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Juicy en de leukste buurman.

Bericht door Lbstel3230 »

Dat is een betere ervaring! Waren wij net iets te laat aanwezig om onze eerste ervaring te delen met een ander leuk stel en anderen.

Dit mogen onze buren wel worden als ik dit zo lees ;)
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Juicy en de leukste buurman.

Bericht door cockring »

leuk verslag, jullie hebben je goed vermaakt, zo te lezen..
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Juicy en de leukste buurman.

Bericht door xsjuicyxs »

Hoi Erik666, leuk dat je een verslag hebt geschreven! En ook zo gedetailleerd zoals het gegaan is! Het was weer een leuke en geile ervaring. Wij hebben genoten :D

Xx Juicy
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Juicy en de leukste buurman.

Bericht door leukstebuurman »

Hey Erik,

Was zeker een leuke dag, en bedankt voor het mee helpen met het verwennen van Juicy, ik zie je zaad nog zo op haar gezichtje komen.
Wie weet tot de volgende keer.
Juicy bedankt dat je weer zo super lekker geil was!
En dat nieuwe stel, meld het even wanneer jullie gaan en wie weet treffen wij elkaar.


Groet,

De buurman
beer56
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 okt 2012 15:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Juicy en de leukste buurman.

Bericht door beer56 »

Wat een bofkont zeg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten