Vandaag rond 1200

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Vandaag rond 1200

Bericht door leukstebuurman »

Wij leuk stel van 35 en 45 slank zoeken 1 a 2 mooie mannen om mee te spelen met ons spel.
Dus als je er bent en je spreekt ons aan dan maken wij er een mooi feestje van.

Buurman en Juicy
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Goede morgen, Buurman en Juicy,

dat word een mooie spannende start van de week ik hou een locker vrij voor jullie :P

Tot straks.

Team Erotica.
suckboy1992
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2013 06:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door suckboy1992 »

Helaas lees ik het te laat! Gaan jullie binnenkort weer een keer naar de EC dan probeer ik er wel bij te zijn!
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door Pleasuretown »

Moet ook vaker het forum checken Arnhem bij mij om de hoek volgende keer beter!

Iemand misschien geweest en iets over de middag kan vertellen?:)
xsjuicyxs
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door xsjuicyxs »

Ohhh zeker pleasuretown.. ik was er dus bij en wil er wel wat over schrijven :)


‘Hoe wil je mij hebben?’ vraag ik Buurman als we de cinema deuren zijn binnengegaan. Bij de lockers staan twee mannen die overduidelijk ook net zijn binnengekomen. Ik kan een beetje spieken langs het gordijn van de hetero cinema en zie daar ook een paar koppies boven de stoelen uitkomen. Het is niet heel druk, precies goed denk ik. ‘Ik ga je eerst lekker masseren’ zegt Buurman, ‘dus naakt’. Buurman had blijkbaar nog net even voor vertrek een snel oproepje geplaatst op het forum, want in ons spel betrekken wij graag wat extra personen als de klik er is. Eén van de mannen gaf aan dat hij het forum toevallig nog had gezien en daarop af is gekomen.

In mijn beleving zouden we even gaan lunchen, maar als verrassing reed Buurman door in de richting van Arnhem. Ik had lastminute wel als opdracht gekregen massageolie en een nieuw speeltje mee te nemen. Daardoor vermoedde ik wel dat ik waarschijnlijk ergens onder handen genomen zou worden met een kinky touch aangezien het speeltje dat ik mee moest nemen een pinwheel is.

De EC sfeer maakt mij altijd gelijk geil en ontspannen. We lopen naar achter naar het grote matras. Buurman spreid een handdoekje en ik ga op mijn buik liggen. Ik sluit mijn ogen en geniet. Om mij heen hoor ik het geritsel van mannen die erbij komen zitten en kijken naar hoe Buurman mij masseert. Zijn handen gaan vakkundig over mijn lichaam en mijn spieren worden heerlijk losgemaakt, je zou bijna zeggen voorbereidend op de actie die mij staat te wachten.

Terwijl Buurman zijn handen zijn aangekomen bij mijn benen en billen hoor ik flink gehijg vanuit de speakers van de tv komen. Ik draai mijn hoofd, want ik ben nieuwsgierig naar de film. Buurman zijn handen glijden van mijn onderbenen naar boven en subtiel beweegt hij met zijn vingers langs mijn kutje. De topjes van zijn vingers glijden speels langs mijn lippen wat mij gelijk een warme tinteling door mijn hele lichaam bezorgt. Op het scherm zie ik hoe een dame in haar kontje geneukt wordt door een grote geile pik. Hmmm wat lekker lig ik hier en wat fijn zo’n man te hebben die mij heerlijk aan het opgeilen is met zijn handen en vingers.

Buurman neemt altijd de tijd voor mij en vergeet geen plekje. Tussendoor duwt hij als verrassing zijn tong tussen mijn lippen en voel ik hoe hard mijn klitje op zijn tong wordt. Dan niet veel later helpt Buurman mij overeind en neemt mij mee naar het kruis. Ik ga op het kruis liggen geef mij over. Buurman maakt mijn handen en voeten vast en masseert opnieuw zijn handen over mijn hele lichaam. De olie voelt warm en geil en nieuwsgierig als ik ben kijk ik weer even omhoog. Zo kan ik nog net het televisiescherm zien. Maar direct valt mijn oog op de mannen die nu om het kruis zijn komen te staan. Een man of vijf zeker. Dan sluit ik mijn ogen. Dit is genieten en heel erg geil.

Dan pakt Buurman de pinwheel en duwt de scherpe pinnetjes over mijn lichaam. Ieder plekje is op een andere manier gevoelig, wat dit tot een hele intense beleving maakt. Buurman zoekt het randje op van wat ik lekker vind en wat net even iets gevoeliger is. De pinnetjes duwen in mijn bovenbenen, over mijn schaamlippen, langs mijn buik omhoog en over mijn tepels terug naar beneden. Dan voel ik hoe Buurman het gereedschap naar mijn kutje brengt en hem over mijn lippen en klitje laat gaan. Pfff wow, dit is heel gevoelig, maar zo geil. Ik krijg het bloedheet en mijn hart gaat sneller kloppen. Buurman staat nu links van mij en ik voel zijn stijve pik bij mijn gezicht komen. Ik kan er net aan bij met mijn tong en proef zijn geile vocht uit zijn eikel druipen. Ik lik zijn eikel en zuig zijn topje naar binnen. Maar lang mag ik er niet van genieten want buurman stapt opzij en gaat tussen mijn benen zitten. Hij vraagt iemand of hij met zijn pik bij mijn hoofd wil staan. De man wil dat en ikzelf heb daar ook erg veel zin in, dus laat mijn hoofd naar achter zakken. Er verschijnt een grote stevige pik boven mijn hoofd en hij duwt zijn eikel op mijn mond. Terwijl ik de grote pik mijn mond laat binnengaan voel ik Buurman zijn tong op mijn klitje. Hij likt mijn geile klit en tegelijkertijd duwt de man zijn harde pik steeds verder mijn keeltje in. Heel subtiel, steeds een beetje verder. Soms iets te ver waardoor het geil mijn kutje uitspuit. Handen gaan over mijn lichaam, tepels en de pik in mijn mond neukt mijn keeltje steeds iets harder en verder. Buurman zijn vingers spuiten tussendoor met gemak mijn juicy kutje leeg.

Dan mogen mijn handen en benen weer losgemaakt worden. Even bijkomen is er niet bij. De mannen nemen plaats op de bank langs de muur naast het matras en ik ga op mijn knieën voor ze. Ik zak tussen Buurman zijn benen omlaag en pijp hem uitgebreid. Links en rechts trek en masseer ik twee andere pikken. Dan draait Buurman mij om en gaat zelf op het matras zitten. De man met de stevige pik die ik net uitgebreid in mijn keeltje mocht hebben zit op de bank en ik ga letterlijk op zijn pik zitten. Ik buig naar voren met zijn hele pik in mijn kut en pijp Buurman. Het gaat er hard aan toe en zo’n grote pik is voor mijn xs lijfje heerlijk, maar in dit standje iets teveel van het goede. De man weet daar wel wat op en vindt een heerlijk ander standje waarbij ik nog geiler word. ‘Oh wat is dit lekker’ zeg ik en mmm wat heerlijk is deze geile setting. Een pik in mijn kut, Buurman zijn pik in mijn mond en rechts nog een pik in mijn hand, zo geil.

Buurman heeft een idee. Hij laat de man, of zoals Buurman hem noemt ‘meneer groot’ liggen op het matras en ik kruip bovenop hem. Buurman gaat achter mij zitten en duwt zijn pik ook mijn kutje in. Pffff omg twee geile harde pikken in mijn kutje.
Buurman wordt alleen maar geiler en neukt mij vervolgens even zelf. Dan gaat hij liggen en schuif ik mijn kutje over zijn pik. Ik neuk hem stevig en voel hoe zijn eikel van binnen op mijn g spot duwt en hoe harder ik heen en weer glijd hoe meer geile sappen langs mijn lippen over Buurman zijn pik en ballen uit mijn kutje spuit. Buurman komt luidruchtig klaar en is even helemaal uitgeteld.

Buurman maakt plaats voor de andere mannen en omstebeurt neuken ze mij stuk voor stuk overheerlijk. Ik heb zin in zaad op mijn lichaam. De mannen neuken tot ze klaarkomen en spuiten omstebeurt hun zaad over mijn borsten.

Wat een ontzettend geile, hete en natte lunch was dit. Buurman bedankt voor deze geile verrassing, je was zo ontzettend heerlijk bezig. De andere mannen natuurlijk ook en bedankt daarvoor. Echt een genot!
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door Pleasuretown »

Dat moet een heerlijke Lunch zijn geweest ! Heel mooi en gedetailleerd geschreven. Zo te lezen continu actie en een leuke geile boel ervan gemaakt met zn allen. Hopelijk hebben jullie snel weer natte lunch plannen en kan ik erbij zijn.:)

Bedankt voor het delen van je heerlijke ervaring Juicx!
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door Dave is oke »

Hey Juicy,

Je verslag net gelezen.

Heerlijke geile middag gehad, je neemt me helemaal mee in gedachten......

Groetjes,

Dave
meneer groot
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2020 14:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vandaag rond 1200

Bericht door meneer groot »

Je was heerlijk Juicy! Graag tot een volgende keer ;)

Groetjes,

Meneer groot
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten