Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Stelletje2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2020 08:39
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Bericht door Stelletje2020 »

Wij zijn een stel zonder ervaring en willen binnenkort eens de erotic cinema bezoeken. Maar wij hebben wat vragen. Alvast bedankt voor de hulp/ antwoorden.

Kunnen we aangeven dat wij eerst alleen komen ontdekken? Of moeten we bij elke man die binnenkomt opnieuw aangeven dat we de eerste keer er nog geen anderen bij willen betrekken?

Stel dat wij besluiten samen sex te hebben (in de sling bijvoorbeeld), wordt er dan vanuit gegaan dat iedereen maar zomaar mee mag doen of wat zijn daar de regels voor?

En mochten we een keer andersom besluiten, uiteindelijk lijkt het ons leuk (nu nog fantasie) om wel een keer meerdere mannen er bij te betrekken, in de sling bijvoorbeeld. Hoe kunnen we dan aangeven wie wel en wie niet? Smaken verschillen natuurlijk.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Jarno1988
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2015 13:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Bericht door Jarno1988 »

hoi stel. Je kunt altijd eerst alleen een rondleiding vragen.
Als jullie aangeven dat er geen anderen gewenst zijn dan wordt daar strikt aan gehouden. Nee is echt Nee.
Maar dat jullie bekeken worden lijkt me wel duidelijk.
Mocht je nog vragen of tips willen dan PB me maar even.
Gebruikersavatar
PeterZ
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 jan 2012 21:02
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Locatie: Madrid, Wageningen
Contacteer:

Re: Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Bericht door PeterZ »

Hallo stel2020, je kunt gewoon hardop mededelen: “wij willen graag ... maar niet..” en dan wordt dat zeker gerespecteerd. Als je sex wilt hebben maar niet bekeken wilt worden kan dat trouwens ook. Er is namelijk een grote douche ruimte waarin een rolscherm kan worden neergelaten, en er is in Arnhem de XXX kamer te huur. Die kamer heeft onder andere een sling en andere faciliteiten, en jullie bepalen of er meegekeken kan worden of dat er anderen in de ruimte worden toegelaten. Dus er zijn vele manieren om de regie te houden over wat je wel of niet wilt.
Bij verdere vrage, stuur me even een PB. Groet en veel plezier alvast!
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Bericht door Geile krulle bol »

Hoi stel ...tuurlijk.kan je eerst rond kijken ..wij zijn ook een stel ..en er kijken mannen naar je maar .a l s je zeg wel afstand houden dan doen ze dat ook met respect .......
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stel plant eerste bezoek. Vragen.

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Stelletje2020,

Wat leuk dat jullie onze cinema voor het eerst willen bezoeken!

Wij geven nieuwe stelletjes eerst altijd een rondleiding en leggen daarbij alles uit. Daarna kunnen jullie er zelf voor kiezen om in de cinema te blijven of weer terug de winkel in gaan om samen te overleggen. Zoals bovenstaande berichten van andere cinema bezoekers is bij EroticCinema "Nee is nee"! Wij staan er voor dat iedereen zich prettig voelt in onze cinema's en daar controleren wij dan ook ieder uur voor dmv een controle ronde. Iedereen moet elkaars spel respecteren, wanneer dat alleen toekijken is, is dat ook helemaal goed.

Kom eens langs in één van onze cinema's en we geven jullie graag een rondleiding.

Het EroticCinema Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten