Re: geil dagje.met bisteldev ,,geile krulle bol,,

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: geil dagje.met bisteldev ,,geile krulle bol,,

Bericht door Geile krulle bol »

11 uur de winkel in handdoekje en hoppa naar boven was nog rustig maar daar kwam snel verandering in ..Op.het grote bed samen begonnen heerlijk z.n pik over mw kutje gewreven en geil.getongd met me partner..Daarna z.n geile grote lul in me kutje ,heerlijk.altijd die 1e stoot mmm..Veel mannen om.ons heen trekkend en vingerend ,hun pik in me mond stotend lekker diep ,dat het kwijl over zijn lul droop.geil gepijpt ..daarna in de bios overal handen op mijn lijf me kutje werd gelikt gevingerd en geneukt en me partner pijpte ik en zoog zijn ballen naar binnen mmm. Zo geil ...dasrna terug naar het matras waar ik weer heerlijk verwend werd en mijn partner tussen door om me geil te stoten...op me zij op me rug op me knieën zo geil allemaal.hij liet me spuiten pfff ...Dasrna was het bijna tijd en ging ik on top ik zoog zijn pik leeg voelde zijn lul kloppen in mij kutje .mn klitje werd groter mmm ik kwam klaar.tegelijk met hem zo geil.als vanouds heerlijk mannen we hebben genoten thanks en tot snel xx bi stel.dev xx...wil nog zeggen dat ik heerlijk verwend ben door de mannen die daar ook waren toppertjes
amigoxxx00
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2018 01:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: geil dagje.met bisteldev ,,geile krulle bol,,

Bericht door amigoxxx00 »

vandaag 11.00???
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten