Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive room..

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive room..

Bericht door Geile krulle bol »

Bi stel.dev komt woensdag naar ec om geil bezig tezijn zoeken een leuk geil stel om een paar uur lekker bezig tegaan ..we gaan eerst privé..en als jullie het geil vinden met andere mensen kunnen we in ec lekker bezig gaan leeftijd stel niet belangrijk wij zijn 53 en 55 jr slank stel. Hopen dat er een stel zin heb ..schoon en kaal uiteraard we zijn er van 11 tot 2uur xxx groetjes en miss tot woensdag 21 okt
Tepeltje
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2019 14:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive roo

Bericht door Tepeltje »

Geen stelletje gezien.....
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive roo

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Tepeltje,
Dit stel is zeker wel geweest, om 11 uur kwamen ze gezellig binnen, ik weet niet in welke ruimte jij heb gezeten, maar volgende keer beter zoeken :D :D :D

Team Erotic Cinema
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive roo

Bericht door Geile krulle bol »

Ja hoor geweest tepeltje en we hebben heerlijk.genoten
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Welk geil stel komt woensdag met.bisteldev.in prive roo

Bericht door Glenn4U »

Dit stel was zeker aanwezig op hun aangegeven tijdstip!

Je was weer fantastisch Krullenbol ;) Alleen al je geile verschijning met je sexy lieslaarzen en geile lingerie.

Het stel was al vroeg bezig en diversen mannen konden bij aanvang al meedoen, mits fris, kaal, naakt en niet te oud.
Na de eerste ronde trok het stel zich kort terug in de Xxx Room, waarvandaan geil gekreun en geile termen te horen was.
Niet veel later kwamen ze naar buiten voor de tweede ronde. Geile Krullenbol pijpte eerst haar man en werd vervolgens aangeboden en ik was een van de gelukkigen die haar mocht neuken. Ze vraagt hoe wil je me hebben. Ik geef aan, ga op je rug liggen zodat ik je staand naast het bed diep kan neuken. Haar geile slanke benen met geile hoerige laarzen spreiden en ik zie het geile natte, kale kutje. Wow lang niet gevoeld, maar je voelde weer heerlijk. Na mijn beurt volgden diverse frisse mannen. Al pijpend en neukend geniet Krullenbol ervan. Tussendoor neuk haar man haar stevig. Na deze sessie tijd voor een sigaret.

Tijd voor de derde ronde, want het stel moest tijdig weg. Ze gaan in de bioscoopzaal zitten en Krullenbol pijpt haar man. Hij wordt zo wild dat hij haar op het bed legt en haar achterlangs bruut neukt. Haar gulzige pijp mondje is vrij en ik loop naar dat gulzig mondje. Haar lippen zitten al snel over mijn eikel en gretig pijpt ze erop los. Na haar man mag ik haar neuken. Ik vind het geil om haar staand te neuken met die geile laarzen op hoge naaldhakken. Ze draait haar geile kontje naar achteren en ik glij mijn paal in haar kletsnatte kutje. Haar man geef aan dat ze niet al te lang kunnen blijven, dus ik neuk me met diepe en harde halen naar een hoogtepunt. Wat was dat lekker!
Het stel trekt zich nog even terug in de Xxx Room, waarna ze verstrekken.

Bedankt Krullenbol stel.
Honger en verlangen naar lust!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten