Vandaag

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vandaag

Bericht door sletjegewillige »

He hoi,

Vandaag mss nog stellen of dames die willen gaan?
Zoeken een stel voor leuke paar uurtjes
jesse024
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2019 14:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vandaag

Bericht door jesse024 »

Hi, zijn jullie ook opzoek naar een black guy? Ik zou graag langs willen komen
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vandaag

Bericht door Student »

Afgelopen vrijdag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en naar Arnhem gegaan. Ik had goede hoop sletjegewillige en haar partner daar te treffen naar aanleiding van bovenstaand bericht. Vlak voordat ik de bios binnenga lees ik dat ze op de chat inderdaad aankondigen zo te komen.

Binnen is het redelijk rustig en na een half uurtje komt het stel binnen. Zij heeft een heerlijk geil koppie en een geil figuur. Ik vraag of zij het stel dat heeft aangekondigd te komen, maar dat laten ze nog even in het midden.

Naakt gaan ze in de heterozaal zitten en zij begint al snel haar partner heerlijk te pijpen. Dat ze daar goed in is ga ik later op de middag ook meemaken. Ik kijk naakt toe en het tafereel laat mijn pik niet onberoerd. Al snel wordt ze naar het bed in de heterozaal gestuurd en biedt ze mij eencondoom aan. Die heb ik zelf ook bij me en zonder verdere plichtplegingen gaat ze op haar hoge hakken voorover tegen het bed staan. Ik stop mijn pkk in haar kutje en voel dat ze daar verschillende piercings heeft. Ik neuk haar in verschillende tempo's en geloof dat ze het wel lekker vindt. Door haar hakken sta ik wel op mijn tenen om haar goed te kunnen neuken.

Dan gaat ze op haar knieen zitten en pijpt ze haar vent weer. Ik kruip er achter en neuk haar nu op zn hondjes. Verschillende mannen kijken toe, met de broek half op de knieen. Ik denk voor een vrouw niet zo aantrekkelijk... kleine moeite toch mannen om je ook uit te kleden als de dame naakt gaat? De man vraagt of ze goed haar best doet. Dat kan ik alleen maar bevestigen. Na een tijd heerlijk neuken spuit ik de condoom vol. Ik fris me even wat op en haak even later weer aan.

We vertrekken richting de sling. Daar wordt ze goed doorgeneukt door haar man. De naam gewillig doet ze zeker eer aan! Als hij klaar is vraagt hij of ik haar heerlijke gepiercete kutje wil beffen. Daar zeg ik geen nee tegen. Hij gaat even weg om wat spullen te halen en ik bef dapper door. Kramp in mijn kaken, maar dat heb ik er voor over.

Op het grote bed in de speelruimte gaan we verder. De man vraagt of ok weer kan. Dat is voor mij geen enkel probleem. Met zo'n geile vrouw is mijn pik snel weer op volle sterkte. Ik ga liggen en zij komt bovenop mij zitten.dat is al heerlijk. Nog lekkerder wordt het als haar man haar in haar kontje neukt. Mijn eerste echte DP! Xij ligt bovenop mij heerlijk te genieten. Ik voel haar geile lichaamen borsten en af en toe pakt ze me genietend stevig beet. Wat een begin van het weekend is dit!

We hebben even een korte break en kletsen wat. Dan wordt ze, sls een echt sletje, in het schandblok gezet. Ik sta voor het blok en laat me pijpen door haar. Ze kan hem heel diep hebben en ik voel haar slijm langs mn ballen. Heerlijke ervaring! Helaas is het voor mij tijd helaas. Terwijl zij op get bed ligt trek ik me leeg. Ze wil niet ondergespoten worden, maar terwijl ze zo ligt spuit ik toch heerlijk in mijn handdoek.

Stelletjegewillige: bedankt voor deze topmiddag en ik hoop tot ziens!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten