Open minded naaktdag 5 aug

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
JoBro82
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2021 22:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Open minded naaktdag 5 aug

Bericht door JoBro82 »

Donderdag 5 augustus wil ik naar de naaktdag toegaan. Ik kom voor het eerst hier, tenminste op de boven verdieping en ben benieuwd wie en wat ik daar ga zien en misschien wel beleven. Ik heb me voorgenomen niet naar iets op zoek te gaan want dat werkt toch nooit is mijn idee. Ik stel me open voor leuke, positieve contacten en als daar een opwindend contact uit ontstaat dan lijkt me dat geweldig. Waar dat contact aan moet voldoen laat ik ook nog helemaal open, ik merk zelf wel op dat moment of iets goed voelt om mee verder te gaan of dat het bij alleen een leuk praatje blijft.

Allereerst hoop ik wat info te krijgen van mensen die hier goed bekend zijn. Ik lees dat het vrij lang geopend is, iets te lang denk ik om er de hele tijd te zijn. Maar eigenlijk weet ik dat niet eens. Vanaf welk tijdstip wordt het drukker en wat voor mensen komen hier graag? Uiteraard vast veel mannen alleen. Zijn dat met name bi of hetero georienteerde mannen? Komen er ook wel gemengde koppels en hoeveel zijn dat er gemiddeld? En dan natuurlijk de alleengaande vrouw en eigenlijk verwacht ik dat die er niet veel zullen zijn maar dat is een beeld wat ik heb en kan dus totaal anders zijn.

Zoals eerder genoemd kom ik hier voor het eerst en ook voor het eerst in een dergelijke cinema/club. Ondanks dat ik veel dingen wel zou willen en veel nieuwe dingen hoop te ontdekken weet ik niet of ik me meteen die eerste keer wel voldoende op mijn gemak zal zijn om iets met iemand te doen terwijl ander dit kunnen zien en dus ook zullen zien. Zijn daarvoor ook plekken die wat meer privacy bieden?

Verder zou ik wel wat reacties willen zien van mensen die donderdag ook komen, misschien alvast leuk wat kennis te maken.

Ik ben een alleenstaande man van begin 40, zie er goed uit volgens anderen, normaal postuur en een normale pik, momenteel helemaal kaal. Ben 180 lang, ongeveer 75 kg, groene ogen en wat langer donkerblond haar. En aangezien we allemaal naakt zullen zijn kan ik mijn uiterlijk niet duidelijker maken dan dat ik in Adams kostuum ben. Dat moet je kunnen vinden toch? Ok nog 1 aanwijzing, tattoo van een paarse Japanse lelie op mijn rechter schouder.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten