Holly heeft last van jeuk….

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Holly heeft last van jeuk….

Bericht door DonRoberto »

Dag heren,

Holly heeft last van jeuk.

Volgens de dokter is de enige remedie: pik! Veel pik…..

Daarom zijn wij morgen vanaf 14.30 in Arnhem om Holly te genezen.

Holly neukt met maar pijpt zonder en slikt graag zaad…

Welke “dokter” komt haar genezen?

À demain….

Don Roberto
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Holly heeft last van jeuk….

Bericht door andre40 »

Vanmiddag bij holly geweest, het was helemaal geweldig , Holly is een lieve vrouw!
Erg geil om haar bezig te zien, ik heb haar wel 10 keer laten spuiten terwijl ze me heerlijk aan de pik aan het zuigen was.
Don roberto ook een super aardige kerel. En Holly dank je wel dat je mijn lading sperma heerlijk naar binnen geslikt hebt.
Hoop jullie snel weer tegen te komen.
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Holly heeft last van jeuk….

Bericht door DonRoberto »

Holly's ervaring op de naaktdag 30-6-2022 Arnhem

Met mijn roze jurkje, roze hakken, roze nagels en roze lippen wacht ik voor de EC totdat mijn meester Don Roberto aan komt rijden en ik voel weer de gezonde spanning. Ik heb er heel veel zin in! Maar ik voel ook spanning, omdat ik niet zo braaf ben geweest. Daarom heb ik een klaarkomverbod in de dagen voor het bezoek, waardoor ik extra geil ben. Zal deze meteen opgeheven worden? Of gaat hij mij er lang mee teasen?

Hij is er, slaat een arm om me heen en meteen voelt het weer goed. We lopen snel naar binnen, nou ja snel, zo snel als ik kan op hakken en op naar boven en dan duurt het natuurlijk niet lang voordat ik op mijn knieën zit en de heerlijke pik van Don Roberto in mijn mond heb. Bijna 2 weken voor het laatst dus het is weer genieten! Gulzig zuig en lik ik zijn pik stijf, dan mag ik gaan staan en gaan we even het balkon op en daar mag ik verder met pijpen en hele lekkere andere dingen…. Hij geniet zichtbaar van mijn activiteiten op het balkon.

Dan wordt het tijd om naar de grote zaal te gaan. Ik heb nog steeds mijn kleren aan en dat op naaktdag… Vlak voor het bed moet ik blijven staan en komt Don Roberto dicht achter mij staan: hij bijt in mijn schouder en doet mijn jurkje uit, daarbij fluistert hij in mij oor ‘klaarkomverbod is opgeheven’… Ik twijfel of ik het goed gehoord hebt, en voel alleen maar zijn lichaam tegen dat van mij, zijn handen gaan langzaam naar mijn al zeiknatte kutje, hij vindt mijn clit natuurlijk feilloos en het is zo gevoelig en ik vraag of ik mag komen en dan komt het 1, 2, 3 en dan kom ik en weet ik dat ik het goed verstaan had, ik mag gewoon de hele middag klaarkomen, wat een opluchting!!

Dan word ik tegen het bed gezet, hoofd op het matras, hakken nog aan en dan voel ik de 1e pik van vandaag in mijn kutje glijden. Dit voelt zóóó heerlijk. Hier ben ik zo aan toe! Mijn meester wisselt af met neuken en met clitje spelen en ondertussen moet ik mijn armen wijd houden zodat ik met andere pikken kan spelen. Don Roberto zegt dat er ook mannen op bed mogen liggen zodat ik ze kan pijpen. Nou dat hoefde hij geen 2x te zeggen: meteen kwam er een man op bed liggen, met een mooie grote pik en meteen val ik aan, terwijl ik nog steeds heerlijk geneukt word. Achter mij hoor ik iemand binnen komen en hij zegt dat hij zich gaat uitkleden. Vaag herken ik de stem, maar ik ben zo druk bezig… De man die ik pijpte neemt het van Don Roberto over en dan komt Thiagobbc op bed liggen en daar word ik heel blij van, zo’n mooie grote pik! Eerst maar helemaal in mijn mond laten verdwijnen en ja hoor hij past nog steeds. Ondertussen word ik heerlijk hard in mijn kutje geneukt en vraag natuurlijk regelmatig om toestemming om lekker klaar te komen.

Dan is het tijd voor Thiago om mijn kutje in te gaan, zijn BBC diep mijn natte gleuf in.. Fuck, auw, maar ook lekker, hij ramt en ramt heerlijk door, af en toe wisselt hij af met andere mannen. Dan is het eindelijk tijd voor thuiskomen: een beetje glijmiddel en dan komt de toch lekkerste pik. Don Roberto stoot zijn heerlijke pik in mijn geile kontje! Dat is zo ontzettend lekker: echt thuiskomen. Ondertussen is Thiago weer op bed gaan liggen en dan is het tijd voor DP: Thiago onderop, zijn grote pik in mijn kut, Don Roberto in mijn kont en wat is dit lekker, maar helaas een positie die mijn meester niet erg lang volhoudt.
Dan mag Thiago’s pik in mijn kont, zonder glijmiddel, want het is al mooi voor bewerkt. Don Roberto gaat voor mij staan en zoent me en kijkt in mij ogen terwijl ik zo hard in m’n kont wordt geneukt en ook nu, auw en ik schiet iets naar voren en oooooh wat lekker, dus ik draai weer naar achter en dat zo vaak!!! Auw en weer terug, auw en weer terug. Ik voel me een heerlijke slet…

Dan nog maar een keer een DP proberen: meester onderop en Thiago van achter, oooooh wat ben ik hier voor gemaakt zeg! Dan mag een andere man ook nog in m’n kontje in DP, tot de pik van Don Roberto eruit wordt gegooid. Vervolgens weer naast het bed staan, bovenlichaam op het bed en mijn kontje wordt nog steeds goed geneukt. Dan komt er een man op bed liggen met een hele leuk piercing in zijn paal. Hij blijft lekker lang liggen en het is zo leuk om hier mee te spelen. Ondertussen moet ik 1 been op bed leggen, mijn kontje is nu nog beter te bereiken, zo ook voor EddieEagle. Hij wil bij mij naar binnen stoten als Don Roberto verteld dat Eddie er is. Ja dat was juist de verrassing, want Eddie weet dat ik toch niks zie in de EC hahaha…. Het is donker en ik heb geen bril op zodat mijn focus ligt op pikken en zijn pik herken ik wel, mooi groot en stevig en ik blijf maar vragen om te komen. Eddie kan heel gemeen zijn door bij 3 te stoppen met stoten maar gelukkig weet Don Roberto dit ook, dus of hij gaat heel snel tellen of hij zegt dat ik meteen mag komen. Eddie wordt afgewisseld, net als mijn been, even vanaf de andere kant. En dan krijg ik mijn eerste lading zaad van de man met de mooie piercing, jammie, netjes zeg ik “dank je wel” en daarna goed schoonmaken, zoals het me is geleerd en dan is het tijd voor een pauze, even mijn vochtgehalte weer op pijl brengen, want natuurlijk squirt ik achter elkaar watervallen.

Ik mag lekker even op bed liggen. Don Roberto gaat bij mijn hoofd zitten en ik neem zijn pik in mijn mond, dan begint hij mij heerlijk te vingeren en te beffen, zo lekker die tong op mij clit, vingers in mij kut en kont en probeer dan nog maar eens normaal te pijpen!!! Dan wordt het weer tijd naast het bed en moet ik mijn meester heerlijk pulserend pijpen. Als de mannen even een pauze nemen en meesters pik hard genoeg is, rol ik een condoom om zijn harde paal en ga er met mijn kontje op zitten. Langzaam glij ik naar beneden en dan kan het heerlijke rijden beginnen. Wanneer ik lekker zijn pik af rij, speelt hij met mijn tepels. In de zaal wordt het stil, op mijn gekreun, gehijg en gegil na. Klaar komen op mijn tepels is zo intens en dan gaat zijn duim naar mijn clit en dat om en om en maar blijven rijden als een volleerde slet-amazone met zijn paal in mijn kontje.

Dan laten we de andere mannen ook weer meedoen, die zullen wel uitgerust zijn en ja hoor: ik word met mijn billen op de hoek van het bed gelegd, een man op bed om te mogen pijpen en ik word afwisselend heerlijk geneukt!!! En de ene na de andere biedt zijn pik aan, zodat ik het heerlijke zaad in mijn mond krijg. Eddie mag als laatste mijn kontje gebruiken en natuurlijk draaien mijn ogen alle kanten op. Dat gebeurt als ik heerlijk klaarkom en wat fijn dat dat mocht vandaag zijn, terwijl ik zo genomen word. Door een andere man word ik nog heerlijk gevingerd en ik spuit en ik spuit, niet normaal meer!!
Dan krijg ik natuurlijk van Eddie en een paar andere mannen ook hun heerlijke zaad in mijn mond. Ik slik alles netjes door, lik ze schoon en bedank ze natuurlijk hartelijk voor hun eiwit donatie.
Dan is het helaas tijd om weer te gaan, Het jurkje en de hakken gaan weer aan, lopen gaat nu een stuk moeilijker maar wat was het weer een heerlijke middag.

Dank jullie wel, heerlijke mannen!

En natuurlijk dank u wel meester, dat u mij meenam, dat ik mocht klaarkomen en voor het toetje thuis….
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Holly heeft last van jeuk….

Bericht door Gerrit Willem »

Duidelijk verhaal. Ik weet nu wat ik gemist heb😅
Ach, ieder mens heeft recht op een 2e kans nietwaar?
Lekker nagenieten jullie en misschien tot een volgende keer.
Groet GW
Gebruikersavatar
Thiagobbc
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Holly heeft last van jeuk….

Bericht door Thiagobbc »

🤩wat geweldig mooi verhaal !
Donkere man stevige grote pik Hetero, op zoek naar ontmoetingen met stellen / dames in een van de EC.

Bij interesse stuur gerust een berichtje, gangbang of trio
LET OP. Zeer groot geschapen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten