HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door DonRoberto »

Dag heren,

Donderdag 27 oktober gaat LotteMooi seniore 50+ mannen verwennen in Amersfoort. Voor mannen die die leeftijd nog niet bereikt hebben, de 50 minners, heb ik een prettig alternatief: niet een maar twee lekkere schoolmeisjes in Arnhem. Beide schoolmeisjes zijn zeer sletterige en zullen in hun school uniform binnenkomen. Ben je 50 plus: doe de groeten aan LotteMooi in Amersfoort als haar vaardige vingers je gek hebben gemaakt!

We komen donderdag omstreeks 16.00.

Voor beide sletterige schoolmeisjes geldt: Neuken is altijd met condoom, zorg dat je schoon bent en niet zoenen.

Holly is begin 30, en deze slet heeft weer veel pik nodig. Lees haar ervaringen hier op het forum anders maar even. Ze is gek op pijpen en de smaak van zaad en heeft het niet op de smaak van rubber. Met haar tongpiercing kan ze buitengewoon lekkere trucjes! Ze is anaal alleen te gebruiken als ze in DP wordt gelegd. Holly heeft twee tepelpiercings die zijn afgeplakt. Dat is niet voor niks. Van haar tepels afblijven dus! Met haar tieten mag gespeeld worden. Ook haar gepiercte clit is off limits voor vingers.

Curvy Camille is begin 20, een hele mooie BBW met een prachtige cup H (!) voor de liefhebbers en het is voor haar de eerste keer in een dergelijke setting. Dit sletje is ook heel pikgeil maar doet geen anaal. Ze wil wel graag veel kwalitatief goede berubberde pik in haar heerlijke natte geschoren gleufje voelen en wil zich graag een echt sletje voelen.

De sletterige schoolmeisjes zijn beide bi dus wellicht spelen ze ook met elkaar.

Aan de kijkers: graag ruimte bieden aan de actieven. En NEE IS NEE!

We blijven tot de geile, bronstige, hunkerende mannen op zijn.

Hartelijke groet,

Don Roberto
Bijlagen
Schoolmeisjes.jpeg
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

Nice
Wss komen wij ook.

Anna liefst jonge en strakke kerels. [ nee is nee ]
BI...
Ero 2.jpg
Ero 3.jpg
Jay1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2022 22:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door Jay1991 »

Ik zal mijn best doen er ook te zijn!
Ben 31, kaal en met baard.
Behaard en buikje.
Helaas wat kleiner geschapen, hoop niet dat dit een probleem is?
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

baard is no go ...
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door youngboy1992 »

Ik ben er bij 30 jaar. Asian 173 cm
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door Glenn4U »

DonRoberto schreef: 26 okt 2022 21:04
twee lekkere schoolmeisjes in Arnhem. Beide schoolmeisjes zijn zeer sletterige en zullen in hun school uniform binnenkomen.


Deze geile leraar is aanwezig :)
Honger en verlangen naar lust!
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

Was best aardig...
Leuke kennismaking met de dames en Don.. we houden contact

Heren bedankt namens Anna
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door Glenn4U »

Een geile naakt middag en avond met keuze uit M/X/V wat aanwezig was (6+2).
Veel heren, twee wilde latin she males en 6 dames.
Eerder had ik met stel Rossi460 afgesproken en las op het forum dat DonRoberto met twee schoolmeisjes komt HotHolly en Curvy Camille. SletjeGewillige had zich ook aangemeld. Dat beloofd een spannende middag te worden. Dus na lange tijd weer een bezoekje aan EC Anhem.

Bij binnenkomst de bekenden gegroet en op naar de nieuwe kluisjes. Een vooruitgang met aantal kluisjes. Stel Rossi460 kwam als eerst binnen en we gingen al snel aan de slag op het grote bed. De geile dame M in bodystocking had er veel zin in. Een man uit Zutphen begon haar heerlijk te beffen en jongeman uit Eindhoven bood zijn flinke paal aan en spoot haar gelijk onder en ik vervolgde met het neuken. Na het grote bed verplaatste de stoet naar de gynaecologe stoel. Waar we M in de stoel plaatste en diep neukten. In de tussentijd kwamen de Schoolmeisjes in uniform met strenge DonRoberto binnen, waardoor de mannen zich verdeelde. De schoolmeisjes waren druk op het grote bed met de mannen bezig waar ik even met stel Rossi460 pauzeerde.

Een ander geil stel was ook gearriveerd Sletgewillige. De dame had een sexy kort jurkje aan en keek al pik geil uit haar ogen. Mijn pauze was gelijk ingekort en op naar de grote zaal waar iedereen zich bevond. Anna was gehurkt een lange jongen aan het pijpen en ik ging er naast staan. Haar man gaf de opdrachten en al snel zat haar pijpmondje over mijn pik heen tot diep in haar keel. Anna’s man vroeg ons (de twee lange mannen) mee om haar verder te verwennen in de heterozaal. Dat lieten we ons niet twee maal vertellen dat werd een ongeremd neuk festijn waar we elkaar afwisselde van plaats waar Anna continu in een spitroast lag. Wat een onverzadigbare lust heeft deze dame. Stel Rossi460 was op de achtergrond tussen de stoelen ook bezig.

Na de heterozaal ging ik met stel rossi460 de swing in de darkroom opzoeken. In de tussentijd waren de schoolmeisjes nog druk met elkaar en de diverse mannen in de grote zaal. M vind het heerlijk diep geneukt te worden. Daar lag ze met haar benen wijd klaar voor al dat pik. Het gekletter van de kettingen trok meer toeschouwers aan. Naast ons werd Anna in de gynaecologe stoel door EddieEagle flink geneukt. Het werd broeierig warm in de kleine donkere ruimte. Op naar de grote zaal waar de airco flink aan stond.

Holly had ik nog niet genomen en gelukkig kwam er een plekje vrij, waar ik haar naast het bed neukte. Aan DonRoberto vroeg ze of ze mocht klaarkomen. DonRoberto telde op en bij drie voelde ik al haar vocht langs mijn paal glijden. Wat kan deze dame zich heerlijk laten gaan. Op de achtergrond in de grote zaal stond Sletgewillige in het schavot. Waar haar man met de flogger/zweep haar billen flink aanpakte tot rode billen aan toe. Afgewisseld stak hij zijn pik in haar mondje en kutje. Curvy Camile had ik nog niet geneukt. Dit is een heerlijk jong curvy sletje. Ik vroeg of ik haar mocht neuken en dat was oké. Hoe wil je me hebben vroeg ze lief. Het grote bed was al vol met Hotholly en Rossi460. Aan de voorkant van het bed ging ze op haar knietjes en ik gleed soepel in haar jonge fruitige poesje. Camile begon heerlijk te kreunen wat mij stimuleerde om harder te neuken. Wat een heerlijk schoolmeisje is dit. Net oud genoeg voor binnenkomst in de EC. Hier en daar gaf ik een flinke pets op haar lekkere billen. Een ander lange jongen nam het van mij over en Pleasuretown stond ook gereed om dat jonge schoolmeisje te neuken. Ik had veel geneukt en wilde ook klaar komen. M van stel Rossi460 gaf aan dat ze zo weg zouden gaan. Ze pijpte mij nog heerlijk en ik vroeg of ze op het bed wilde liggen om onder gespoten te worden. Daar zeg deze dame geen nee tegen. Ze lust er wel pap van. Ik met een aantal heren spoten over haar gezicht en borsten heen. Daar lag ze met een grote glimlach. Ik dacht ook een mooie tijd om te gaan. Het was immers 18:30uur. Maar toen kwamen er ineens twee wilde latin dames binnen. Ik zag het niet gelijk goed, maar diverse heren zeiden dat het she males waren.

Het middag feestje liep naar het einde. Eerst nam stel Gewillige afscheid gevolgd door Rossi460 en DonRoberto met zijn twee heerlijke leergierige schoolmeisjes. “Aan Holly” ik hoop dat je goed geland bent. Want DonRobeto was zo met haar bezig dat ze even in subspace was. Was een bijzondere ervaring om te zien.

Ik wilde ook vertrekken, maar was toch getriggerd door deze Latin Fever. Ik sprak de she males even en ze bleken uit Venezuela te komen. Het was lastig om een gesprek met ze te voeren, want ze waren zeer onrustig. Ze gingen op het bed twerken op mannen zitten, geilen in de glory holes, maar nooit rustig op een plaats, maar continu in beweging. In de tussen tijd waren er ook twee andere stellen binnen gekomen. Waarvan een Franse stel die de herfstvakantie in Nederland doorbrachten. Het Nederlands stel was met diverse mannen bezig op het grote bed, waar het Franse stel alleen seks met elkaar op het bed hadden en weer snel weg waren. Ik was in de tussentijd druk met de uitdagende she males. Een andere piraat Pleasuretown pakte de brunette en ik de blonde. Ze stribbelde een beetje tegen, maar dat hoorde in dit spel. Playing hard to get! In de Gloryhole kon de blonde niet weg en zoog mij flink aan mijn paal en ballen, afgewisseld met wat twerken over mijn paal. Ik mocht er niet in. Ze vond hem te groot. Ik was zo gretig dat ik haar toch aan mijn paal wilde rijgen. De dames/she males spraken wat in het spaans over vertrekken. Ik verstond het gedeeltelijk. Uit de gloryholes bespraken Pleasuretown en ik onze strategie. Dit moest wat strenger aangepakt worden. Op een gegeven moment kwamen de wulpse she males toch terug gelopen en boden zich toch vrijwillig aan om nog hard geneukt te worden voordat ze vertrokken. De o zo wilde dames waren even tam en gingen de glory holes weer in waar ze hun handjes tegen de wand plaatsten, holle rug, tieten vooruit en kontje naar achteren. Bam! Knallen! De dunne tussen wandjes van de gloryholes wiebelden en even dacht ik dat ze het zouden begeven. Maar ik wilde vanuit mijn tenen klaarkomen. pats doelgericht! En Yes! Wat een heerlijk gevoel een beetje licht in mijn hoofd. Volgespoten vertrokken de She males voldaan de EC. Mijn pijp was leeg en ook tijd om te vertrekken.

Er was veel meer geils waar ik niet bij was en zou het leuk vinden terug te lezen hoe de anderen het beleefd hadden.


Bedankt allen en op naar het volgend feestje.
Laatst gewijzigd door Glenn4U op 30 okt 2022 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Honger en verlangen naar lust!
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

Glenn4U schreef: 28 okt 2022 14:57 Een geile naakt middag en avond met keuze uit M/X/V wat aanwezig was (6+2).
Veel heren, twee wilde latin she males en 6 dames.
Eerder had ik met stel Rossi460 afgesproken en las op het forum dat DonRoberto met twee schoolmeisjes komt HotHolly en Curvy Camille. SletjeGewillige had zich ook aangemeld. Dat beloofd een spannende middag te worden. Dus na lange tijd weer een bezoekje aan EC Anhem.

Bij binnenkomst de bekenden gegroet en op naar de nieuwe kluisjes. Een vooruitgang met aantal kluisjes. Stel Rossi460 kwam als eerst binnen en we gingen al snel aan de slag op het grote bed. De geile dame M in bodystocking had er veel zin in. Een man uit Zutphen begon haar heerlijk te beffen en jongeman uit Eindhoven bood zijn flinke paal aan en spoot haar gelijk onder en ik vervolgde met het neuken. Na het grote bed verplaatste de stoet naar de gynaecologe stoel. Waar we M in de stoel plaatste en diep neukten. In de tussentijd kwamen de Schoolmeisjes in uniform met strenge DonRoberto binnen, waardoor de mannen zich verdeelde. De schoolmeisjes waren druk op het grote bed met de mannen bezig waar ik even met stel Rossi460 pauzeerde.

Een ander geil stel was ook gearriveerd Sletgewillige. De dame had een sexy kort jurkje aan en keek al pik geil uit haar ogen. Mijn pauze was gelijk ingekort en op naar de grote zaal waar iedereen zich bevond. Anna was gehurkt een lange jongen aan het pijpen en ik ging er naast staan. Haar man gaf de opdrachten en al snel zat haar pijpmondje over mijn pik heen tot diep in haar keel. Anna’s man vroeg ons (de twee lange mannen) mee om haar verder te verwennen in de heterozaal. Dat lieten we ons niet twee maal vertellen dat werd een ongeremd neuk festijn waar we elkaar afwisselde van plaats waar Anna continu in een spitroast lag. Wat een onverzadigbare lust heeft deze dame. Stel Rossi460 was op de achtergrond tussen de stoelen ook bezig.

Na de heterozaal ging ik met stel rossi460 de swing in de darkroom opzoeken. In de tussentijd waren de schoolmeisjes nog druk met elkaar en de diverse mannen in de grote zaal. M vind het heerlijk diep geneukt te worden. Daar lag ze met haar benen wijd klaar voor al dat pik. Het gekletter van de kettingen trok meer toeschouwers aan. Naast ons werd Anna in de gynaecologe stoel door EddieEagle flink geneukt. Het werd broeierig warm in de kleine donkere ruimte. Op naar de grote zaal waar de airco flink aan stond.

Holly had ik nog niet genomen en gelukkig kwam er een plekje vrij, waar ik haar naast het bed neukte. Aan DonRoberto vroeg ze of ze mocht klaarkomen. DonRoberto telde op en bij drie voelde ik al haar vocht langs mijn paal glijden. Wat kan deze dame zich heerlijk laten gaan. Op de achtergrond in de grote zaal stond Sletgewillige in het schavot. Waar haar man met de flogger/zweep haar billen flink aanpakte tot rode billen aan toe. Afgewisseld stak hij zijn pik in haar mondje en kutje. Curvy Camile had ik nog niet geneukt. Dit is een heerlijk jong curvy sletje. Ik vroeg of ik haar mocht neuken en dat was oké. Hoe wil je me hebben vroeg ze lief. Het grote bed was al vol met Hotholly en Rossi460. Aan de voorkant van het bed ging ze op haar knietjes en ik gleed soepel in haar jonge fruitige poesje. Camile begon heerlijk te kreunen wat mij stimuleerde om harder te neuken. Wat een heerlijk schoolmeisje is dit. Net oud genoeg voor binnenkomst in de EC. Hier en daar gaf ik een flinke pets op haar lekkere billen. Een ander lange jongen nam het van mij over en Pleasuretown stond ook gereed om dat jonge schoolmeisje te neuken. Ik had veel geneukt en wilde ook klaar komen. M van stel Rossi460 gaf aan dat ze zo weg zouden gaan. Ze pijpte mij nog heerlijk en ik vroeg of ze op het bed wilde liggen om onder gespoten te worden. Daar zeg deze dame geen nee tegen. Ze lust er wel pap van. Ik met een aantal heren spoten over haar gezicht en borsten heen. Daar lag ze met een grote glimlag. Ik dacht ook een mooie tijd om te gaan. Het was immers 18:30uur. Maar toen kwamen er ineens twee wilde latin dames binnen. Ik zag het niet gelijk goed, maar diverse heren zeiden dat het she males waren.

Het middag feestje liep naar het einde. Eerst nam stel Gewillige afscheid gevolgd door Rossi460 en DonRoberto met zijn twee heerlijke leergierige schoolmeisjes. “Aan Holly” ik hoop dat je goed geland bent. Want DonRobeto was zo met haar bezig dat ze even in subspace was. Was een bijzondere ervaring om te zien.

Ik wilde ook vertrekken, maar was toch getriggerd door deze Latin Fever. Ik sprak de she males even en ze bleken uit Venezuela te komen. Het was lastig om een gesprek met ze te voeren, want ze waren zeer onrustig. Ze gingen op het bed twerken op mannnen zitten, geilen in de glory holes, maar nooit rustig op een plaats, maar continu in beweging. In de tussen tijd waren er ook twee andere stellen binnen gekomen. Waarvan een Franse stel die de herfstvakantie in Nederland doorbrachten. Het Nederlands stel was met diverse mannen bezig op het grote bed, waar het Franse stel alleen seks met elkaar op het bed hadden en weer snel weg waren. Ik was in de tussentijd druk met de uitdagende she males. Een andere piraat Pleasuretown pakte de brunette en ik de blonde. Ze stribbelde een beetje tegen, maar dat hoorde in dit spel. Playing hard to get! In de Gloryhole kon de blonde niet weg en zoog mij flink aan mijn paal en ballen, afgewisseld met wat twerken over mijn paal. Ik mocht er niet in. Ze vond hem te groot. Ik was zo gretig dat ik haar toch aan mijn paal wilde garen. De dames/she males spraken wat in het spaans over vertrekken. Ik verstond het gedeeltelijk. Uit de gloryholes bespraken Pleasuretown en ik onze strategie. Dit moest wat strenger aangepakt worden. Op een gegeven moment kwamen de wulpse she males toch terug gelopen en boden zich toch vrijwillig aan om nog hard geneukt te worden voordat ze vertrokken. De o zo wilde dames waren even tam en gingen de glory holes weer in waar ze hun handjes tegen de wand plaatsten, holle rug en kontje naar achteren. Bam! Knallen! De dunne wandjes wiebelden en even dacht ik dat ze het zouden begeven. Maar wilde vanuit mijn tenen klaarkomen. En Yes!
Volgespoten vertrokken She males de EC. Mijn pijp was leeg en ook tijd om te vertrekken.

Er was veel meer geils waar ik niet bij was en zou het leuk vinden terug te lezen hoe de anderen het beleefd hadden.


Bedankt allen en op naar het volgend feestje.
He Glen,

Was heerlijk
En erg lekker verhaal...

Hopelijk reageert je spitroast maatje ook nog:-)
Herhaling[en] gewenst door Anna dus..:-)

En holly en camile ... heerlijk vonden het om met jullie kennis te maken, ook een vervolg :-)?

xx
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door Chandon »

K kon er helaas door omstandigheden niet bijzijn ondanks k wist dat k een mooi feestje ging missen😅
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten