Misschien de XXX room

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mid40stel
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2014 11:46
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Misschien de XXX room

Bericht door Mid40stel »

Sinds de corona maatregelen zijn we niet meer op stap geweest. Maar we zijn ons weer aan het oriënteren op een bezoek aan de EC. Onze laatste ervaringen waren wat minder positief, maar we denken er nu over om een keer de XXX room te huren. We lazen er al wat over en begrepen dat je de kamer kan huren en er voor kan kiezen het gordijn open te laten. We begrijpen dat dan iedereen toe kan kijken? Dat bevredigt dan wel onze exhibitionistische kant.
Maar wat als er een erg lekkere man of stel staat toe te kijken? Kunnen we die dan binnenlaten en mee laten doen? Het zou een mooie barrière kunnen vormen tegen ongewilde onaantrekkelijke rukkers en kansen bieden voor lekkere, echte bi-mannen of bistellen. Kunnen ervaren XXX room gebruikers ons wat meer vertellen?
We zijn een bi-stel en staan open voor m-m en v-v sex, of samen een m of een v beminnen. Geen volledige PR of gangbang voor haar of zich voor bi uitgevende hetero's die alleen maar met haar willen neuken....
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door bi44 »

Hoi mid40stel! Ik schreef net vandaag op de chat over mijn ervaring van een aantal weken geleden in Arnhem: ik had een heerlijke rendez vos met een stel dat in de XXX room aan het spelen was. De deur was gesloten, maar het raam is een beetje doorzichtig, ik kon mee gluren, de vrouw leunde met haar handen tegen het grote raam en ik keek toe en trok mezelf af. Na een minuut of vijf opende de man de deur en werd ik naar binnen gehaald en aangemoedigd de dame in al haar gaatjes hard te gaan neuken. Door de spanning had ik wat moeite om stijf te worden en vroeg haar me eerst stijf te pijpen, dat deed ze gretig en diep, de man duwde haar hoofd naar beneden zodat mijn flinke pik tot aan de wortel in haar keel verdween, ik voelde al snel het zaad opborrelen en benoemde dit ook. De man spoorde me aan haar hard van achteren te neuken, ze kwam squirtend klaar terwijl ik haar volspoot. Na wat uitrusten en kletsen pijpten ze me samen weer stijf en heb ik haar nog samen met de man DP geneukt, waarbij ik haar kontgaatje mocht gebruiken. Uiteindelijk spoten we samen nog een keer haar gezicht en mond onder terwijl ze op haar knieën zat. Onwijs geile ervaring. Wel wat heftig voor jullie fantasieën wellicht maar je bent zelf in charge. Ik denk dat de room naar welbevinden open of dicht is te houden en dat je veilig iemand binnen kan halen als de stemming goed is.....
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Zoals Bi44 mooi beschrijft, jullie zijn zelf in charge.
Jullie bepalen zelf of er iemand de kamer mag betreden en zo hou je het intiem en kan toch de rest van de cinema via het raam mee genieten.

We denken dat de XXX room een goede oplossing voor jullie is.
We hopen jullie daarom ook snel te mogen ontvangen in de XXX room zodat jullie een leuke nieuwe ervaring kunnen beleven bij ons in de EC.

Gebruikersavatar
Mid40stel
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2014 11:46
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door Mid40stel »

Bedankt voor de snelle informatie! We gaan er naar kijken :D
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door Rickjsw »

Kijken en vooral zelf een keer beleven!
Je kunt echt een leuk spel in de XXX room regelen is mijn eigen ervaring.
NatuurLiefhebber
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2022 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door NatuurLiefhebber »

Een zich voor bi man uitgevende hetero??? Dat gaat toch nooit lukken, dan verpest je het spel direct. Als soms helaas hetero, minder opties😉, zak ke toch direct door het ijs.

Wel goed dat je het aan geeft zo hoop dat het je lukt wat leuks met elkaar te organiseren.
MaryXXLucas
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2022 18:58
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Misschien de XXX room

Bericht door MaryXXLucas »

Hoi hoi!

Wij zijn een stel (m/v) (38/37) en hebben ook ons oog laten vallen op het huren van een seks kamer met dezelfde intentie als wat jullie omschrijven in het forum oproepje. Kunnen jullie ons een privé berichtje sturen om te kijken of we een klik kunnen hebben? Grtjes Lucas en Mary
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten