5 mei 2025: Bevrijding sletival van Holly: The return of the legend. Holly’s POV

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Hot Holly
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

5 mei 2025: Bevrijding sletival van Holly: The return of the legend. Holly’s POV

Bericht door Hot Holly »

Jeeeej, na 3 jaar mag ik eindelijk weer een tour maken. Al 2 weken van te voren zet Don Roberto de oproep op het forum, in de hoop dat er veel mannen voor mij komen.
De week voor 5 mei vraagt Hij of ik het goed vind dat Contessa meegaat. We hebben al vaker met z’n drieën gespeeld en ik vind dat prima: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Arnhem:
We zouden om 12 uur beginnen in Arnhem, maar Don Roberto heeft oponthoud en het wordt een half uurtje later. Ik ben zoals altijd netjes op tijd, dus ik kan nog even mijn lange, rode laarzen aan, daarboven heb ik een rood lakjurkje. Ondertussen is Mitchell ook de winkel binnen gewandeld en wacht hij samen met mij op Don Roberto en Contessa.
Met z’n 4en lopen we naar boven en kleden we ons uit, of nou ja, zij doen dat, ik was al klaar ;)
We lopen naar de grote zaal, waar al best veel mannen staan. Contessa mag naakt rondlopen, want het is wel naaktdag, dus dan moet mijn jurkje ook maar uit, laarzen blijven wel aan.
Ik mag meteen Don Roberto’s heerlijke pik in mijn mondje nemen en voelen hoe die steeds groter en harder wordt. Dan neemt Contessa het van mij over, zoen ik Don Roberto en ga dan bij het matras staan, billen naar achter… Ik kom voor pik, pik en nog meer pik. En ik heb geluk, want de 1e staat al snel klaar, alleen door mijn hakken is het wat lastig staand, dus moet ik maar op het matras liggen, heel vervelend uiteraard ;) Mijn billen over de rand, oppassen dat ik niemand pijn doe met mijn hakken en dan komt de 1e pik in mijn natte kutje. Het duurt even, maar dan kan ik toch vragen of ik klaar mag komen en dan telt Don Roberto af, 1,2,3 en dan kom ik heerlijk klaar en dan gaat het snel, de mannen zijn echt goed actief, ze wisselen elkaar af, ik heb bijna de hele tijd 2 pikken in mij, 1 in mijn mondje en 1 in mijn kutje. Vaag merk ik dat Contessa aan de andere kant op bed is gekropen en ook daar zijn beide gaatjes gevuld. De mannen wisselen netjes van condoom als ze van vrouw switchen, ik ga ook maar even op handen en knieën zitten, naast Contessa, allebei pijpen we en worden we geneukt, dan even een lekkere zoensessie voordat we verder gaan met pijpen.
Dan komt Contessa’s mondje vrij en gaat Don Roberto daar lekker liggen. Ik lig ondertussen weer op mijn rug, hoofd over de rand en hou de hand van Don Roberto vast, fijn om zo de verbinding te hebben en Zijn stem te horen wanneer ik mag klaarkomen en dat is vaak!!! Dan wordt het bij mij weer even rustig en verwen ik samen met Contessa Don Roberto en maken we Hem helemaal gek. Ik hou daar zoooo van!! Ik lig op m’n zij en wordt op die manier ook nog geneukt, totdat Don Roberto van narigheid maar van het matras afstapt, Hij kan ook niks hebben ;) :P Dan wil de man die mij net geneukt heeft dat ik op hem ga zitten, dus ik sein Don Roberto in dat Hij even Zijn pik hard moet maken. Ik trek de andere pik even en zak er dan op met mijn kutje. Don Roberto klimt op het matras en stoot Zijn harde pik diep in mijn kontje, eindelijk weer mijn favoriete standje, een DP. Dat is lang geleden. Helaas wordt de man onder mij een beetje slap en floept hij eruit. Dan nog een keer proberen, maar helaas gebeurt het weer, maar het was wel weer heel erg lekker.
Dan is het wel een beetje tijd om af te ronden, even wat drinken, aankleden en door naar Amersfoort.

Contessa rijdt ons naar Amersfoort, ik mag met Don Roberto achterin zitten en moet Hem nog pijpen. Dit vind ik best eng (ik vind het niet fijn om geen zicht op de weg te hebben) Ik hou mijn gordel ook gewoon om, maar ja dat maakt pijpen niet makkelijker… Ik heb het wel gedaan, dus Don Roberto is trots.

Amersfoort:
Eerst een toiletstop en dan door naar achteren, de kluisjes zijn al bezet, dus hebben we een tas nodig. Ik hoef hier mijn hakken niet aan en mag helemaal naakt.
Ik krijg eerst heerlijke nagels over mijn rug en kan nog wat meer ontspannen, maar ook hier staan de mannen al snel klaar en word ik vrij snel geneukt terwijl ik bij het matras sta. Contessa wordt aan de andere kant geneukt en er gaat al een man voor haar liggen, ik draai mijn hoofd zodat er ook een pik in mijn mondje kan en zo zijn er alweer 4 gaten gevuld, de heren wisselen elkaar weer goed af, de winkeldame verpest wel een klein beetje de sfeer door te mopperen over de papiertjes (condoonwikkels), die wij echt wel opgeruimd hadden zodra het rustiger zou worden. Dat hoeft niet meerdere keren en met stemverheffing gezegd te worden.
Ik mag daarna op het matras liggen, kont over de rand en mijn kutje wordt zo goed geneukt dat ik ervan squirt en ik voel de ene na de andere heerlijke pik in me stoten. 2 pikken bij mijn hoofd, waardoor ik altijd met 3 pikken tegelijk bezig ben, is zooo lekker! Dan voel ik mij echt een slet. Heerlijk!!
Dan even pauze, wat drinken en rustig zitten, Don Roberto gaat even naar het toilet en ik begin met Contessa te zoenen, je voelt de spanning in de ruimte. Ik hoor Don Roberto weer terugkomen en wanneer ik Hem goedkeurend zie kijken, laat ik Contessa liggen en duik met mijn hoofd tussen haar benen, billen omhoog en nog voordat ik haar kan likken, zit er al een pik in me…
Ik lik haar heerlijk, ze smaakt zo goed, maar omdat zij iets eerder moet stoppen vind ik dat de mannen haar ook moeten kunnen neuken, dus ik stop en dan wil ze mij ook wel graag beffen, dus dan ga ik maar liggen en gaat zij met haar hoofd naar mijn natte kutje en wordt ze goed geneukt en voel ik de stoten ook, ze likt zo lekker! Ik kom uiteraard weer goed klaar, maar dan wil een man mijn been wegduwen en tussen Contessa en mij komen!!! Hoe dan? Doe gewoon niet. Gelukkig grijpt Don Roberto meteen in.
Maar ja dan maar stoppen en nog even genieten van de mannen. Contessa en ik zitten allebei op handen en knieën en laten ons heerlijk van achter nemen, terwijl we samen Don Roberto gek maken.
Dan gaat Contessa douchen, ik word nog even geneukt, totdat mijn blaas toch echt te vol zit.
Dan is het ook tijd om weer aan te kleden en er vandoor te gaan.

We nemen afscheid van Contessa en gaan nog even naar Don Roberto huis waar Hij lekker voor mij kookt, zodat ik weer energie heb om naar ons keldertje te gaan.

Hilversum:
Jaaa Hilversum is weer open!!! In december waren wij de laatsten die de deur daar dicht deden, dus dit moesten wij ook samen weer openen. Ik kom weer binnen in mijn rode jurkje en laarzen, die ook al weer snel uitgaan, want het is best warm.
Het is niet zo druk, maar dat is ook wel even fijn na 2 drukke locaties, even genieten we met z’n 2en. ik pijp Don Roberto weer goed hard. Dan komen er toch wat mannen bij en 1 neukt mij al snel en gaat erg lang door!! Dan neemt een andere man het over en die gaat ook al lekker lang door zeg! De meeste mannen blijven wel aangekleed en dat is toch wel heel erg jammer zeg.
Even pauze, daarna mag ik Don Roberto een pikmassage geven, heerlijk met Zijn pik spelen, Hem hard voelen worden.
We kletsen wat met de andere mannen en doen nog 1 sessie en word ik weer heerlijk door 2 mannen geneukt. Het is zo lekker, het gaat zo goed dat ik begin te spacen. Wauw!
De mannen nemen afstand en ik voel dat mijn kutje toch wel wat rauw is geworden van al die geweldige pikken en het vele klaarkomen, maar dat zegt niks over mijn kontje..
Dus ik maak Don Roberto hard, pak een condoom, die doet Don Roberto om, terwijl ik mijn kontje van glijmiddel voorzie, ga dan reverse op Don Roberto zitten en wat komt Hij weer heerlijk thuis zeg. Voor ik het echt door heb, squirt ik alles onder. Dat moest er nog uit, want ik had nog niet echt goed gesquirt vandaag, dus het blijft maar stromen!!
Als ik dan toch echt leeg ben, ga ik van Don Roberto af, laat Hem op Zijn buik liggen en lik Zijn heerlijk reet nog uit, langdurig!!
Maar aan alles komt een eind, Don Roberto gaat voor het toetje nog in de sling liggen. Ik ga door met rimmen, Hij rukt aan Zijn heerlijke pik en wanneer Hij bijna komt, kom ik omhoog en dan komt de oorverdovende brul en spuit Hij mijn mondje vol met heerlijke dikke klodders zaad. Na Zijn toestemming slik ik alles netjes weg.
Dan is het tijd om aan te kleden en richting huis te gaan.

Wat was het een heerlijke dag, samen met Don Roberto en Contessa.
Ik heb genoten van alle actieven mannen, dank jullie wel!! Hopelijk tot snel

Dikke kus

Hot Holly
Man 48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 5 mei 2025: Bevrijding sletival van Holly: The return of the legend. Holly’s POV

Bericht door Man 48 »

Nogmaals bedankt, het was heerlijk, ook het moment dat jullie me allebei pijpte mmm
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast