Fijne eerste keer bij EC?
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Fijne eerste keer bij EC?
Hoi, ik ben van plan om binnenkort voor het eerst een bezoek te brengen aan Erotic Cinema. Ben best wel zenuwachtig, maar tegelijkertijd kijk ik er ook naar uit. Heb al verschillende dingen gelezen, maar weet niet precies wat ik als nieuwkomer kan/mag verwachten. Mijn naam is William, 33 jaar. Ik ben ongeveer 1,75m en heb een lekkere pik met gladgeschoren ballen. Ik kan ontzettend genieten van sex met vrouwen en merkt de laatste tijd dat ik ook opgewonden kan raken van mannen. Ik zou het fantastisch vinden om een keer ontmaagd te worden. Gewoon lekker, rustig aan. Eigenlijk sta ik voor veel open en hoop op een prettige ervaring.
Lekker van elkaar genieten. Misschien eerst eerst toekijken, mezelf opgeilen en dan eventueel benaderd worden. Vaak lekker neuken, soms alleen spuiten. Wil ontmaagd worden door een man, hoop eens mee te doen met een koppel. Ook in voor 1-to-1-date.
-
- Contacteer:
Re: Fijne eerste keer bij EC?
Niemand?
Lekker van elkaar genieten. Misschien eerst eerst toekijken, mezelf opgeilen en dan eventueel benaderd worden. Vaak lekker neuken, soms alleen spuiten. Wil ontmaagd worden door een man, hoop eens mee te doen met een koppel. Ook in voor 1-to-1-date.
-
- Contacteer:
Dank voor de reactie! Mag ik vragen hoe jouw eerste keer was?
En voor de rest: zijn er nog anderen die hun eerste keer bij EC willen delen?
En voor de rest: zijn er nog anderen die hun eerste keer bij EC willen delen?
-
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Kom gewoon dinsdagmiddag 14 mei naar Arnhem, dan wordt het vast weer heel leuk.
Laatst gewijzigd door altijdlief op 13 mei 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Moet je ook zelf condooms, glijmiddel en dergelijk meenemen of is dat (gratis) verkrijgbaar? En draag je dat de hele tijd mee binnen in een tasje ofzo? Misschien domme vragen, maar niet als je voor het eerst gaat...
-
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Ik wil ook graag op een donderdagmiddag.De volgende donderdag kan het dan ook?Kan ik dan ook een doek huren om te douchen?Wil graag bij anderen dan in mijn blote bips bekeken en aangesproken worden.Om ook met anderen te vrijen.
-
- Contacteer:
Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en naar EC in Arnhem geweest. Was best spannend. Werd erg opgewonden van de gay film en heb ook even in de hetero cinema gekeken. In de speelruimte was weinig te beleven.
Heb mezelf lekker afgetrokken bij een gay film. Er waren ook wat andere mensen. Op een gegeven moment kwam er iemand naast me zitten, ik stond op dat moment al op klaarkomen en toen hij even aftrok, kwam ik al. Daarna nog zijn pik getrokken, maar verder is er niets gebeurd. Dat was wel een kleine teleurstelling. Ik had graag iemand gepijpt en ik was nog liever voor het eerst een keer geneukt door een andere man. Of ik had graag een keer meegedaan met een stel, want een vrouw verwennen is natuurlijk ook erg fijn. Jammer dat er niet echt ergens een hoekje is met wat meer privacy, want wellicht was ik dan wat losser geweest. En verder was er eigenlijk ook niemand tot wie ik mee aangetrokken voelde.
Op wat voor dag en moment kan ik het beste weer eens gaan om mijn kansen te vergroten?
Heb mezelf lekker afgetrokken bij een gay film. Er waren ook wat andere mensen. Op een gegeven moment kwam er iemand naast me zitten, ik stond op dat moment al op klaarkomen en toen hij even aftrok, kwam ik al. Daarna nog zijn pik getrokken, maar verder is er niets gebeurd. Dat was wel een kleine teleurstelling. Ik had graag iemand gepijpt en ik was nog liever voor het eerst een keer geneukt door een andere man. Of ik had graag een keer meegedaan met een stel, want een vrouw verwennen is natuurlijk ook erg fijn. Jammer dat er niet echt ergens een hoekje is met wat meer privacy, want wellicht was ik dan wat losser geweest. En verder was er eigenlijk ook niemand tot wie ik mee aangetrokken voelde.
Op wat voor dag en moment kan ik het beste weer eens gaan om mijn kansen te vergroten?
- geileboy
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Dan ben ik toch geloof ik gewoon gemakkelijk, of heel wat gewend
Ik stap overal zo naar binnen zonder zenuwen of wat dan ook
Gewoon doen, bevalt het je niet dan weer naar buiten gaan, simpel toch!!!! mijn idee Hoe geiler hoe beter!!!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten