Wij, stel, overwegen voor de eerste keer naar de sexbioscoop in Arnhem te gaan. Misschien vanmiddag / vanavond al, maar hebben nog wat vragen. Ook al de beheerder van de site gemaild, maar dacht laat ik hier ook een bericht plaatsen. Alvast bedankt voor het beantwoorden!
Is maandag juist een goede dag voor de eerste keer? (misschien rustiger). Of welke dag en tijdstip zou hiervoor goed zijn?
Misschien een rare vraag, maar als we besluiten alleen de film te kijken, dus niets met anderen, maar ook niets met elkaar doen, levert dit geen "problemen" op? Ik bedoel, stikt het van de mannen alleen die continu aan je willen zitten? Of, en nu komt de misschien rare vraag, dat als een man naast of achter je gaat zitten en zichzelf gaat aftrekken, dat alles je niet om de oren vliegt?

De swing in de darkroom leek ons ook wel interessant. Hier dezelfde vraag als hierboven. We begrijpen dat de ruimte open is voor iedereen (toch?), maar als ik vast zit met handen en voeten, dat er geen dingen gebeuren die ik niet wil? Of wat zijn jullie ervaringen?
En ten slotte. Hoe zit het met foto's maken? Wordt er gefotografeerd in de praktijk met bv. een mobiele telefoon? Daar zat ik ook een beetje mee.
Bedankt alvast!