Stel voor de eerste keer

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
stel2013
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Stel voor de eerste keer

Bericht door stel2013 »

Hoi,

Wij, stel, overwegen voor de eerste keer naar de sexbioscoop in Arnhem te gaan. Misschien vanmiddag / vanavond al, maar hebben nog wat vragen. Ook al de beheerder van de site gemaild, maar dacht laat ik hier ook een bericht plaatsen. Alvast bedankt voor het beantwoorden!

Is maandag juist een goede dag voor de eerste keer? (misschien rustiger). Of welke dag en tijdstip zou hiervoor goed zijn?

Misschien een rare vraag, maar als we besluiten alleen de film te kijken, dus niets met anderen, maar ook niets met elkaar doen, levert dit geen "problemen" op? Ik bedoel, stikt het van de mannen alleen die continu aan je willen zitten? Of, en nu komt de misschien rare vraag, dat als een man naast of achter je gaat zitten en zichzelf gaat aftrekken, dat alles je niet om de oren vliegt? :)

De swing in de darkroom leek ons ook wel interessant. Hier dezelfde vraag als hierboven. We begrijpen dat de ruimte open is voor iedereen (toch?), maar als ik vast zit met handen en voeten, dat er geen dingen gebeuren die ik niet wil? Of wat zijn jullie ervaringen?

En ten slotte. Hoe zit het met foto's maken? Wordt er gefotografeerd in de praktijk met bv. een mobiele telefoon? Daar zat ik ook een beetje mee.

Bedankt alvast!
rut.ger
Contacteer:

Re: Stel voor de eerste keer

Bericht door rut.ger »

Hoi,

Vanavond rond 20u voor het eerst een bezoek gebracht aan de winkel? Ik kwam ook binnen (blauwe bodywarmer) en hoopte jullie nog even boven aan te treffen. Je bepaalt helemaal zelf wat je wel en niet wilt, er is (naar mijn ervaring) altijd volop respect.

Anders een keer overdag langsgaan en ja natuurlijk kom ik dan ook graag even kijken ;-)

Fijne avond,
Rutger
loveg
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door loveg »

Hoi,

Alleen film kijken is prima. Wat je doet en niet doet bepaal je helemaal zelf, niemand zal je ergens op aanspreken. Best wel mogelijk dat iemand een praatje probeert te maken om uit te proberen waar je voor te porren bent ;) Wil je niets, dan stoppen ze wel.

En ja, je kan worden geconfronteerd worden met publieke sex, zoals mannen die zich zitten af te trekken, of mannen en vrouwen die met elkaar bezig zijn. En in de gay mannen die met elkaar bezig zijn. Het is een sexbios en velen komen er voor een hoogtepunt ;)

Maar nogmaals, je bepaalt helemaal zelf wat wel en niet en niemand kijkt daar raar van op.
Lang&hard
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Lang&hard »

Fotograferen en filmen is ten strengste verboden, mobieltjes mogen niet worden gebruikt .
Wie dat probeert mag scherven gaan rapen!!
Al een dag geprikt? Ik doe graag mee en ben niet opdringerig. Dus stuur dan een pb
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast