Oproep van 20 jarige

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Law_Student20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Oproep van 20 jarige

Bericht door Law_Student20 »

Hoi hoi allemaal,

Ik ben een 20 jarige, mannelijke student uit Eindhoven. Natuurlijk ben ik op zoek naar iets leuks.
Ik heb geen idee wat me te wachten staat. Wel ben ik BI, maar doe het wel graag met vrouwen/meisjes.
Vrouwen wat ouder (30-35) maar ook van mijn eigen leeftijd lijken me wel spannend.

Aangezien ik alleen kom, ben ik benieuwd wie ik kan vergezellen! Als je meer wilt weten, kan je ook een PB sturen.
Het is maar wat je wil. Niks moet, veel mag :) en ben dus voor veel in. Mijn rechterhand gaat alle kanten op.

Stuur ook een vooral lekkere foto mee, dan kan ik me alvast erop verheugen.

Tot gauw.
Bink38

Re: Oproep van 20 jarige

Bericht door Bink38 »

hi student, je oproep viel mij op. ben je intussen al geweest? ben benieuwd naar je ervaring.
ik kom er regelmatig en altijd wel wat te beleven.
Afgelopen week zelfs bingo ;) meerdere stelletjes op 1 dag.
Law_Student20 schreef:Hoi hoi allemaal,

Ik ben een 20 jarige, mannelijke student uit Eindhoven. Natuurlijk ben ik op zoek naar iets leuks.
Ik heb geen idee wat me te wachten staat. Wel ben ik BI, maar doe het wel graag met vrouwen/meisjes.
Vrouwen wat ouder (30-35) maar ook van mijn eigen leeftijd lijken me wel spannend.

Aangezien ik alleen kom, ben ik benieuwd wie ik kan vergezellen! Als je meer wilt weten, kan je ook een PB sturen.
Het is maar wat je wil. Niks moet, veel mag :) en ben dus voor veel in. Mijn rechterhand gaat alle kanten op.

Stuur ook een vooral lekkere foto mee, dan kan ik me alvast erop verheugen.

Tot gauw.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten