Stel wil komen zaterdag 12 augustus

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Cuckoldgld
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stel wil komen zaterdag 12 augustus

Bericht door Cuckoldgld »

Hoi,

Wij, een hetero stel van begin 30, willen zaterdag 12 augustus een bezoekje brengen aan de cinema in Arnhem. Dit wordt voor ons de eerste keer en hebben geen ervaring hiermee. Zijn er zaken waar wij rekening mee moeten houden?

Hier staat de man meer dan open voor volledig contacten tussen haar en 1 of meerdere andere mannen, zij kijkt de kat tot nu toe uit de boom. Wordt zij direct omringd door mannen bijvoorbeeld? Of hoe gaat dit? Zijn er veel mannen?

Alvast bedankt!
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stel wil komen zaterdag 12 augustus

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Cuckoldgld schreef:Hoi,

Wij, een hetero stel van begin 30, willen zaterdag 12 augustus een bezoekje brengen aan de cinema in Arnhem. Dit wordt voor ons de eerste keer en hebben geen ervaring hiermee. Zijn er zaken waar wij rekening mee moeten houden?

Hier staat de man meer dan open voor volledig contacten tussen haar en 1 of meerdere andere mannen, zij kijkt de kat tot nu toe uit de boom. Wordt zij direct omringd door mannen bijvoorbeeld? Of hoe gaat dit? Zijn er veel mannen?

Alvast bedankt!
Hoi Cuckoldglr,

Leuk om te lezen dat jullie interesse hebben om langs te willen komen in onze cinema.
Weten jullie dat wij ook 1x per maand een stellen/swingers avond organiseren.
De eerst volgende datum daarvan is 11 Augustus.

EC Arnhem
Jack98
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Jack98 »

heey leuk dat jullie er dan zijn en open staan voor meer! mij word het me tweede keer dat ik er dan zou zijn laatste keer was het nogal saai zie ik jullie dan?
grotejongen
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door grotejongen »

Cuckoldgld schreef:Hoi,

Alvast bedankt!
Hoi, leuk dat er nieuw stel komt. Als man die selectief de cinema bezoekt en af en toe een vast stel daar ontmoet kan ik zeggen dat het heel vaak heel respectvol er aan toe gaat. Neen is neen bijv.

Als niet onaardig bedeelde man weet ik dat de stellen vaak houden van een bepaalde 'pik' orde. :D

Volgende week zaterdag noteer ik in elk geval in mijn agenda.

Groet
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten