Mannen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Man met sub
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2018 16:48
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Mannen

Bericht door Man met sub »

Ik zoek weer mannen voor mijn sub.
bi-arnhem44
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 okt 2012 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door bi-arnhem44 »

pb gedaan....
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door 1martin »

Hallo Man met Sub ,
Ik heb je een pb gemailt .
Gr 1martin
Sportief27
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2016 22:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door Sportief27 »

Hallo,

Leuk! Heb een PB gestuurd.
Man met sub
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2018 16:48
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door Man met sub »

ik heb al vele reacties mogen ontvangen; dank daarvoor. na mijn vakantie kom ik met een reactie. dat zal eind van deze maand zijn.
nieuwe reacties worden niet meer behandeld.
ray1502
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2011 13:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door ray1502 »

Je klinkt als overheidsinstelling
Bttm/versa
V M MV MM MVV MMV MMM
Assplay fck (FF) Kinky - Buttplug-lover
Man met sub
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2018 16:48
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door Man met sub »

Was die maar zo duidelijk.
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door grotejongen »

hoi ik ben graag "backup" voor je sub ;)
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
liasson
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2011 20:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mannen ... en ... mannen dit kan echt niet ... sufferd

Bericht door liasson »

Op 5 augustus stond er een oproep van Man met sub. Hij was op zoek naar mannen voor zijn sub. Daar heb ik mij voor aangemeld. Hij gaf aan vele reacties te hebben ontvangen en er later op terug te komen. En melde keurig dat het in oktober plaats ging vinden en kwam er begin oktober concreet op terug. Wat hem voor zijn sub voor ogen stond was helder. Gaf aan dat hij vorige keren wat teleurgesteld was in het aantal mannen wat kwam opdagen … gaf aan daarom wat meer mannen dan feitelijk gewenst uit te nodigen. Noemde concreet de datum donderdag 25 oktober 14 uur. Hij had zijn zaken goed op orde heeft de bijeenkomst goed voorbereid en wist wat hij wilde en vooral ook wat hij niet wilde. Compliment! Hij is terecht zorgzaam voor zijn sub. Wel gaf hij aan dat diegene die hij uitnodigde niet voor niet zouden komen … en dat hebben we geweten.

Vanmiddag was ik al tijdig aanwezig. Rond 13:45 kwam hij binnen en stelde zijn sub gerust … alle aanwezigen mannen inclusief mijzelf hun mond viel open. Wat een mooie vrouw :D
Na haar eerst wat te laten acclimatiseren in de he-filmzaal werd zij in de kooi gezet. Ik had kenbaar gemaakt dat ik een uitnodiging had ontvangen ….

… en nu moet ik toch even wat frustratie kwijt van de tien uitgenodigde mannen was ik met nog één er. Oftewel acht man had aangegeven maar zijn niet gekomen. Ik zie veel gemopper op dit forum die vrouwen zoeken maar als dit die mannen zijn …tja ga je schamen. Nu waren er genoeg mannen aanwezig dus hun plek werd wel door anderen overgenomen maar echt dit kan niet!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Affin ik ga weer verder waar ik net gebleven was:
Zij stond in de kooi tentoongesteld, machteloos haar handen in de lucht heerlijk lichaam mooi figuurtje … geile ogen .. haar mooie borsten fier vooruit haar slip met open kruis een heerlijk kutje .. lippen een beetje zichtbaar. Ik zat eerste rang, mijn pik stond fier omhoog :oops: en genoot alleen al van het aangezicht. :lol: Ik had het geluk haar als eerste aan te mogen raken. Voorzichtig begonnen mijn vingers haar lichaam aan te raken. Zachtjes strelend langzaam over haar lichaam. Eerst de gevoelige delen ontwijken later omcirkelede ik haar borsten en haar tepels begonnen al te reageren. Langzaam gleden mijn vingers naar beneden. Eerst ontweek ik haar kutje maar al snel raakte ik die voorzichtig aan. Ze was al nat en bij verdere aanraking voelde ik haar opgezwollen kut. Speels gleden deze tussen mijn vingers alvorens die bij haar naar binnen te brengen. Nat vochtig opgezwollen … ogen met een geile blik. Hmmmmm.

Na een korte pauze mocht een tweede man haar keuren. En vervolgens nummer drie en vier. En fantastisch schouwspel ze kronkelde ervan.

Ze werd uit de kooi gehaald en op het kruis in de grote zaal gelegd. Nu mochten alle vier de mannen haar lichaam betasten en met hun mond beroeren. Botergeil gezicht zo met open kut richting alle mannen … er stonden meer dan tien man te genieten terwijl wij zo bezig waren. Twee maal was het zo heftig dat we haar even moesten laten afkoelen.

Nu kwam een scene wisseling. Ze kreeg een plankje onder haar knieën en moest ons alle vier pijpen. Na een kleine verwarring wie man vier was kreeg ze de smaak te pakken. Wat kan die slet zuigen :o

Hierna werd ze meegenomen en op de sling in de darkroom gelegd. Daar mochten wij haar (veilig natuurlijk) neuken. Heerlijk die warmte en omdat ikzelf ondertussen ook flink geil was was dat voor mij als slagroom op de taart.

Afsluitend nam zij weer plaats in de ruimte met het grote bed op haar knieën en mochten wij haar (eindelijk … pffff (lol)) onderspuiten. Met veel moeite had ik de eindstreep gehaald … met zo’n mooie vrouw .. die zulke geile dingen doet … is het lastig om niet direct te spuiten. Mijn lading kwam er met flinke stralen uit en dit was haar beloning voor bewezen diensten die ik graag gaf.

Kortom/conclusie … een fantastische middag “Man van sub” .. klasse georganiseerd zet mij maar weer op de lijst voor de volgende keer en “sub” wat ben je een heerlijk geile vrouw … wat kan jij je lekker overgeven en genieten.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Mannen

Bericht door Benno »

Top verslag Liasson! Mijn complimenten.

Klinkt als een feestje waar ik graag bij zou zijn geweest.
Het is jammer dat ik zo lui ben en niet de moeite neemt om wat verder te reizen. :oops:
Maar ja, dat krijg je als je in Amersfoort vlak bij EC woont, waar al zo regelmatig geile dingen gebeuren.

@Man met sub: als je een keer hulp wil bij het organiseren van een geil feestje, bied ik die hulp hierbij aan.
Zorgen we voor een stuk of 8 echte goede, actieve mannen.

Groet,
Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten