deelnemers gezocht

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Man met sub
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2018 16:48
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

deelnemers gezocht

Bericht door Man met sub »

Eerdaags kom ik met mijn sub naar Arnhem. Zij zal kousen dragen, hoge hakken aan haar voeten hebben en een masker over haar hoofd zodat zij zelf niets en niemand zal zien. Ik zal omstreeks 13.30 uur mijn sub aangelijnd naar de filmzaal laten kruipen. Zij zal daar op haar knieën en onderarmen plaatsnemen met haar kont naar de zaal. Iedereen in de zaal zal uitzicht hebben op haar kale kut en lekkere kont. Zo laat ik haar ongeveer 10 minuten in deze houding zitten. Niemand zal haar aanraken. Zij kan op deze manier goed acclimatiseren en haar kut zal gaan druipen. Ik neem haar aangelijnd mee naar de gang en zal haar vastmaken aan het andreaskruis. Degenen die zich aangemeld hebben en eventueel een aantal van de overige aanwezigen mogen haar nu betasten. Het staat jullie vrij om haar gehele lichaam aan te raken, haar kut te vingeren, haar kut en tieten te likken en haar kont te vingeren. Als het moment daar is, zal ik haar masker afdoen. Daarna zal ze nog enige tijd aan het kruis blijven zodat jullie haar kunnen gebruiken.
Na verloop van tijd maak ik haar los en zal ik haar laten plaatsnemen op de matras in de zaal met attributen. Zij zal dan jullie pikken pijpen, kut beffen en zij zal zich laten neuken/beffen/vingeren door jullie. Uiteraard gebruiken jullie condooms tijdens het pijpen en neuken. Tot slot mogen de geselecteerde deelnemers en de overige aanwezigen haar gezicht en tieten onderspuiten, haar mond zal gesloten blijven. Zij zal haar lichaam insmeren met jullie zaad en daarna onder de douche haar lichaam wassen.
Ik verwacht van iedereen dat mijn sub met eerbied en respect wordt behandeld. Ik ben de enige die haar opdrachten geef. Ik verwacht ook dat jullie elkaar de ruimte zullen geven en ook elkaar wat gunnen. Geen haantjesgedrag, dat kap ik direct af. Ik wil jullie vragen om fris te zijn en niet naar sigaretten te ruiken. Mijn sub zal verzorgd en schoon zijn.
Op basis van bovenstaande voorwaarden mogen jullie meedoen en mijn sub gebruiken
bulletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2018 19:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door bulletje »

Weinig reactie lezen dit hier niet?
Man met sub
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2018 16:48
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door Man met sub »

Reacties als pb ontvangen
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door Plumberjack »

Mooie verslagen mannen van dit geile gebeuren

Dank jullie wel

Gr. Jack
mustang
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2018 19:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door mustang »

Wauw!!

Jammer dat ik jullie oproep/bezoek gemist hebt.

Hopelijk een volgende keer..
Gebruikersavatar
binkie
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 jul 2009 15:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door binkie »

Ben er graag bij de volgende keer!
voetenlikkeruitede
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2018 22:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: deelnemers gezocht

Bericht door voetenlikkeruitede »

Hahaha ben vast veels te laat, maar het feit dat je in je eerste post al over "kousen" sprak en dat alle mannen al klaargekomen waren hahahah!!! :')))

Zo begrijpelijk, dat bedoel ik in feite..

Kousen, Nylons, simpelweg lingerie....., of uberhaupt meisjeskleding die mannen geil vinden (van deftige rokjes icm panties, tot sletterige holdups, tot schoolgirls' levis, adidas superstars en enkelsokjes,..., vooral dat laatste haha....), ok ik dwaal af, maar hoe dan ook, ik durf te zweren dat je meissie een heerlijk geil ding was waar iedere vent maar wat graag zn zaad in wilde loze... en hoewel ik r nooit gezien heb had ik graag mijn aandeel geleverd... en ik durf te wedden dat je trots bent op het feit hoe geliefd ze is... ik zou dat zeker zijn ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten