veel stellen op naaktdag 25/4

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

veel stellen op naaktdag 25/4

Bericht door EddieEagle »

Ik kom donderdag naar de ec naar aanleiding van de aankondiging van Stel-69. Zij zijn een relaxt koppel en zij een mooie vrouw met heerlijk figuur en kan een dp-tje erg waarderen.
Toevallig komen we elkaar net buiten tegen bij het betreden van het filiaal. Boven aangekomen zie ik dat er nu in totaal vier stellen zijn (naast Stel-69 herken ik ook LiefsteLiefde, die voor het eerst na de bevalling weer in de ec zijn). Wat leuk dat stellen de ec Arnhem goed weten te vinden! Hoewel er ook redelijk wat mannen zijn, wordt het die middag niet oncomfortabel druk.

Stel-69 kleedt zich om en begeeft zich, na opwarmen in de heterozaal, naar de swing. Daar wordt ze door een grote groep mannen onder handen genomen. Het is mij er even te druk, dus ik blijf nog even in de grote ruimte. Hier bekijk ik de andere, mij onbekende, stellen. Een vrouw wordt door haar partner en een man onder handen genomen. Het andere stel (mooie dame met (blond?) halflang haar) is vooral met elkaar bezig. Een man begint de vrouw te strelen en ze laat het wel toe, maar het gaat haar op den duur toch te snel en ze lopen weg. Later bekijk ik in de gayzaal hoe haar partner haar klaarvingert. Ik hoorde later dat dit hun eerste keer in de cinema was. Knap dat jullie toch zo relaxed overkwamen met alle mannen in de buurt. Hopelijk beviel het jullie en komen jullie nog eens terug.

Intussen wordt op het grote bed de dame van Stel-69 flink geneukt door haar partner en af en toe in een dp gelegd, terwijl in de heterozaal Jan Suzanne (LiefsteLiefde) keihard en bijna non-stop onder handen neemt. Beide stellen zijn heerlijk om naar te kijken.
Na een pauze doe ik ook mee aan een dp bij Stel-69. De heer ligt op bed neemt met zijn dikke paal de dame anaal terwijl zij 'reverse cowgirl' op hem zit. "Wie wil mijn andere gaatje vullen?", vraagt de dame en ik bied mij als vrijwilliger aan. Ik glijd haar nauwe kutje binnen en we vullen haar goed met onze dikke lullen. We genieten alle drie aan ons gekreun te horen. Ik kneed de heerlijke borsten van de dame. Als ik na een poosje heftig klaarkom, nemen we even een welverdiende pauze.

Later bekijk ik nog even de actie van Jan en Suzanne. Het is ongelooflijk hoe lang hij door kan gaan en het is mooi om te bekijken. Ze houden het vooral bij zichzelf en de mannen houden netjes gepaste afstand. Na enkele uren stappen ze dan toch onder de douche en houden het voor gezien...
Maar schijn bedriegt. Ze zijn al bijna helemaal aangekleed, maar beginnen weer te zoenen. Jan kan zich niet inhouden en trekt zijn broek en die van Suzanne naar beneden en neukt haar voorovergebogen bij de lockers. Foei, en dat op de naaktdag ;)

Al met al een zeer geslaagde naaktdag. Stellen, leuk dat jullie er waren.

Groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
bi-arnhem44
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 okt 2012 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: veel stellen op naaktdag 25/4

Bericht door bi-arnhem44 »

Mooi verslag Eddie.

Groet Wen en Mart.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Marcoai en 8 gasten