BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Dat belooft een natte bedoeling te worden vandaag :lol:

Even als reminder, het plassen mag alleen gedaan worden in de spannende ruime doucheruimte.....of op het toilet natuurlijk


Tot vanmiddag , Eroticcinema
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door subje&D »

we hebben een beetje vertraging, we zullen dus een beetje later zijn maar komt goed des te langer kunnen jullie je plas opsparen des te meer er is voor subje :) tot straks
beer56
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 okt 2012 15:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door beer56 »

Ja dat was wel jammer.

Toen jullie kwamen kwam moest ik gaan.
heb jullie nog veel plezier gewenst.
Met een volle blaas en alle grove taal die ik voor het sletje in petto had.
Moest werken. onderweg erna toe eerst maar een boom op gezocht om mijn blaas te legen.

Maar er stonden genoeg mannen klaar om je flink te bezeiken.
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door subje&D »

ja dat is idd jammer, maar we waren maar een kwartiertje later. we gaan zeker nog een verslag schrijven. We hadden in elk geval een top avond
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door Student »

Wat een supergeile middag was dat! Altijd spannend als de bioscoop vol is met wachtende mannen en je niet weet wat er komen gaat. Rond half 3 kwam het stel binnen. Zij zag er fantastisch uit in een kort rokje en spannend topje met hele mooie borsten. Blond haar in twee schattige staartjes. Toen het sletje (laat ik haar zo maar even noemen) helemaal naakt was werd er met stift boven haar tieten geschreven: gratis spuug en pisslet. Dat bleek achteraf helemaal te kloppen!

Het sletje moest met de stift de mannen afgaan en vragen of ze ook iets wilde opschrijven. Daar werd goed gehoor aan gegeven: pijpslet, neukteef, snol, etc... allemaal even waar. bij mij bracht dit de stemming er al goed in.

Het stel begaf zich naar de speelruimte waar ze werd vastgelegd op het liggende kruis. Een stuk of 15 man stond om haar heen en ze werd overal betast. Dat dit haar supernat maakte bleek al snel. Het kutje sopte heerlijk... liggend pijpte ze verschillende mannen klaar en al snel zat haar geile snoetje helemaal onder het zaad. Ook werd ze eventjes geneukt.

Toen werd het tijd ons naar de doucheruimte te verplaatsen. Ze zat op haar knietjes op een biechtmatje en werd door verschillende mannen onder gepist en gespuugd. Dat moet je 'ding' zijn. Ik deed voor het eerst aan iets dergelijks mee en vond het om eerlijk te zijn fantastisch. Dat het sletje er in meerdere opzichten supernat van werd en met een geile blik voortdurend om meer leek te vragen hielp daar ook bij. Op een gegeven moment lag ze languit wijdbeens op de grond haar geile kutje te vingeren... mooiste dat ik in tijden heb gezien.

Het sletje friste zich wat op en de derde scene vond plaats in de bioscoop. Daar werd ze vastgebonden in de kooi, waar ze ook nat van werd (eigenlijk was ze voortdurend nat... :-) ). Voor mij werd het langzaamaan helaas tijd om te vertrekken. Ik had graag nog langer gebleven.

Al met al een geweldige middag. Bijzonder dat, en dat zal raar klinken als je bovenstaande leest, er heel respectvol werd omgegaan met dit stel. De mannen hielden zich allen keurig aan de regels en tussen de speelsessies door was er ook gelegenheid voor een gezellig gesprekje. Het was schitterend te zien hoe dit stel het spel speelde. Ik hoop hen vaker tegen te komen!!! Heel veel dank.

Ben benieuwd naar haar verslag van de middag...
beer56
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 okt 2012 15:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door beer56 »

Jammer dat er zo weinig mannen reageren op de leuke middag die het koppel BDSM jullie heeft bezorgd.
Er stonden wel 15 mannen klaar om van haar te genieten.

Student bedankt voor je verslag
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door subje&D »

Zo wij hebben bij deze ook een verslagje geschreven.

Verslag van subje en D

Hoi iedereen, wij zijn een BDSM stelletje met David als mijn D ik ik als zijn subje/sletje.
Ik hou erg veel van dirty dingen en vernedering dus de fetish party thema pissing was helemaal op ons lijf geschreven.

David zag een aankondiging van dit feestje en vroeg of ik zin had te gaan. Nou enof ik zin heb ik stuiterde zowat in de ronde. David zei dat hij een aankondiging op het forum zou doen wat de heren allemaal met me konden doen. Dat vond ik best spannend want ik mocht niet weten wat er in stond.

In de auto er naartoe was ik best wel wat zenuwachtig, wr waren ook wel wat aan de late kant want ik moest me nog klaarkomen enzo. Maar eens aangekomen zagen we toch wel een leuke groep mannen ik telden er een stuk om 15. we kleden ons om en David besloot om wat op mij te schrijven, hij nam een stift en schreef “Gratis pis en spuug hoer op mijn borsten. Later moest ik met die stift rondgaan en aan de overige mannen vragen om wat op mij te schrijven, er werd vanalles geschreven, van snol naar zuigslet ezv het was wel geil om zo rond te gaan want in tussen werd ik ook al een beetje betast. Nadien ging David mij vast binden op het liggende kruis, dit was best spannend want ik lag met mijn benen wijd open en met mijn hoofd op IPH (ideale pijp hoogte lol) eens ik vast lag voelde ik overal handen handen aan mijn borsten, tussen mijn benen, in mijn kutje zalig ik kronkelde het uit van plezier. Ook kreeg ik een pik in mijn gezicht gedrukt en wist meteen wat de bedoeling was. David waarschuwde de man nog om een beetje voorzichtig te zijn dat ik er anders een bende van zou maken in deze positie. Ondertussen spuugde mannen op mijn borsten in mijn gezicht en in mijn mond. Hier en daar kwamen mannen ook klaar in mijn gezicht. Ik voelde het sperma en spuug naar beneden druipen en wat was dat een lekker gevoel, heel mijn snoetje was nat en plakkerig.

David besloot dat het tijd werd dat ik in de douche ging zitten. Ze hadden hier “biecht matjes” dat is echt zalig, ik krijg steeds snel last van mijn knieen dus ik nam het met veel plezier mee.
Ik ging op mijn knieen zitten en David deed me een ringgag zodat ik mijn mond niet kon dicht doen en mijn handen op mijn rug. Daar zat ik dan, geknield in de douche met mijn mond ver open druipend en plakkend van het spuug en sperma wachten op wat komen gaat.

De eerste urine stralen kletterde neer in mijn gezicht mmmm lekker het smaakte een beetje aout maar zeker niet vies tussendoor werd er nog duchtig gespuugd en mannen hadden onderling de grootste lol. Ook ik genoot met volle teugen. Iemand stak zijn hand tussen mijn beendtjes en merkte droogjes op dat mijn kutje drijf nat was en dat het zeker niet alleen van de pis was. Hoe vernederend maar ja hier zou ik niet van opdrogen in tegendeel het maakt me nog geiler en natter dan ik al ben. Er was een jongeman die me ging vingeren en hij wist wel wat hij deed omg ik zag sterretjes (dankjewel jongeman het was ZALIG) Toen moest ik op mijn rug gaan liggen en met me zelf spelen Dat was best vernederend, Tussendoor knepen mensen in mijn tepels en spuugden en plasten verder onderanderen op mijn handen en kutje. Toen ik klaarwas met vingeren gingen mensen me op mijn kutje slaan oooo wat was dat pijnlijk maar ik was zo geil dat het lekker was. David ging urine van de grond met zijn voeten op mijn borsten smeren en in mijn gezicht al snel volgden enkele mannen zijn voorbeeld. Lekker vernederend. Nadat iedereen was uitgeplast wou David even pauze nemen.

Hij besloot film te gaan kijken maar daar stond een kooi en stelden zijn idee bij geen pauze, laten we sletje in die kooi vastbinden, goed idee. Ik werd met mijn benen uit elkaar en mijn armen in de lucht vastgebonden in de kooi, daar stond ik dan tentoon, het duurde niet lang of er gingen weer verschillende handen over mijn lijf en tussen mijn benen mijn kutje binnen. Weer werd ik zalig gevingerd.

David haalde me uit de kooi en ik mocht even bij hem komen zitten, even rust en een knuffel, maar al snel moest ik hem pijpen jippie ik mag Meester pijpen dacht ik (goed wetende waar dat met eindigd) na een tijdje moest ik in de cowgirl positie op hem gaan zitten, zijn pik drong bij me naar binnen mmm lekker. Hij was even bang dat de stoelen het niet zouden houden en besloot recht te staan. Hij neukte me langsachter en daar kwam het hij wkam klaar in mijn kutje, zo zalig zijn zaad in mijn kutje... Ik moest van hem vragen of iemand mijn kutje schoon wou likken. Dat vind ik steeds zo vernederend als ik dat moet vragen... maar gelukkig wou iemand dat al snel. Hij likte al het zaad uit mijn kutje en al snel werd ik weer betast door iedereen. Zo lekker al die handen op en in mij en die aandacht allemaal voor mij... hihi. Ik moest pijpen en hij ging zo diep dat ik er bijna van ging kotsen maar kon me nog net inhouden. Er was wel veel slijm bij wat de man in kwestie gretig door mijn gezicht wreef. Tussendoor werd ik nog geneukt door mensen en gevingerd... David wou weer even naar de douche maar eerst moest ik plassen. Ik was al blij dat ik op de WC mocht plassen Maar David bedacht dat het wel leuk was als de deur open bleef, iedereen stond toe te kijken en toch lukte het me om te plassen. Ik mocht me niet afvegen maar moest opnieuw iemand zoeken om me schoon te likken.

Eens in de douche zat ik weer op mijn knieen, dit keer moest ik zelf mijn mond open houden en mijn tong naar buiten. Heel veel plas hadden mensen niet meer maar sperma was er in overvloed, het leek wel een heuse bukakke met al dat zaad dat van me af droop en op me werd gespoten.
Ik mocht douchen van David en een zalige natte middag zat er weer op. Ik wil graag iedereen bedank voor zijn deelname en voor het vele genot wat jullie mij gegeven hebben, dankjewel.
En ook David dankjewel om mij weer mee te nemen en zo goed voor je te zorgen love you.

Sletje...
carrera996
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door carrera996 »

Wauw sletje wat een heerlijk verslag! Fijn te lezen dat je genoten hebt van de vernederingen, de pis, het zaad en het spuug! Ik vond het zelf heerlijk om je te betasten, te bespugen, onder te pissen en je lekker diep te neuken in je keeltje, heerlijk hoe je op het matras in de hetero cinema moest kokhalzen en een hele bel met slijm uitkotste die gedeeltelijk op de grond viel en die ik tevens uitsmeerde over je slettebekje. Heerlijk 2 keer een lading warm zaad over je natgepiste gezicht gespoten, fantastisch! Ik vind je een ongelooflijk geil en leuk onderdanig sletje en vind het prachtig om mee te maken hoe je geniet van de vernederingen, werkelijk uniek!
Hopelijk mag ik je nog eens misbruiken, ik kijk er erg naar uit! Bedankt voor jullie komst en dat ik eraan deel mocht nemen!! Absoluut geweldig! :D
dirtyminds
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2013 19:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door dirtyminds »

Hi subje,
Wat een geweldige party hebben jullie ervan gemaakt.
Misschien op 25 juni in Amersfoort overdoen?

Groetjes
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 4 juni

Bericht door subje&D »

Wat gaaf, we hebben het verslag van de maand gewonnen met ons verslag. Dankjullie wel!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten