“Steamy EC met Serena”

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

“Steamy EC met Serena”

Bericht door Pleasuretown »

Een tijdje terug las ik een stukje van Serena over haar eerste bezoek aan de cinema waar ze veel plezier aan heeft beleefd en dat t naar meer smaakte.:);)

Heb haar toen contact we hebben leuk over en weer gechat en ik vond dat we een aardige klik hadden het voelde goed. Ze hield ook van kink en dat is voor mij ook een plus.:) :P
Ze vertelde dat ze donderdag in de ochtend naar de ec zou gaan. Ik had geregeld dat ik even weg kon van t werk. Ik had wat spulletjes mee genomen als zweepjes tepelklemmen en dacht je weet maar nooit hoe t gaat lopen.

Ik kwam boven in de cinema en keek even in de hetero cinema en zag een hele leuke dame in de cinema zitten en enkele heren die haar aan t verwennen waren.

Ik wist zo snel nog niet hoe ik mij van mijn kleren moest ontdoen en mij bij de geile actie toe te voegen.
Ik stelde mij netjes voor en ze sprong gelijk op om mij te knuffelen. Ik dacht dat zit goed voelde heel fijn en voelde mij wel wat bezwaard dat ze t spel van de andere mannen onderbrak. Kan ik niks aan doen bedacht ik mij ook.

Maar wat een leuke natuurlijke lieve dame is ze. Ik denk dat ik mij aardige kan inleven hoe iemand is op eerste gezicht en vaak zit ik in de goede hoek.

Dit gaat een leuke middag worden dacht ik. We hadden al het een en ander vooraf besproken wat de voorpret natuurlijk al maakte. We streelde elkaar, handen gingen over elkaars lichaam en voelde elkaars intieme delen. Wat een heerlijk strak sappig poesje heeft ze. Kon er niet van afblijven we zoenden elkaar in onze nek en gezicht en besloten een relaxer plekje te zoeken op t bed. Daar ging ze liggen met haar benen wijd zodat ik haar mooie gleufje kon verwennen. Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen en dan zie je mevrouw ook nog eens heerlijk genieten is dubbele pret. Andere mannen streelde haar body tepels borsten en toen vond een Meneer het tijd dat ze maar eens lekker geneukt moest worden. Hij haalde een flinke paal ter voorschijn en neukte haar heerlijk op z’n hondjes. Wat een geilgezicht om haar zo doggystyle geneukt te zien worden met haar heerlijke kont naar achtergekomen.. Ik kon daarom ook niet wachten dat t mijn beurt was om mijn harde piemel in haar gulzige poesje te steken. Ze heeft voor mij alles wat een vrouw moet hebben liter er leuk uit en heeft een leuke babbel, intelligent en tevens open minder.

Nadat die meneer zijn kruit had verschoten zijn we de algemene ruimte in gegaan en is ze mij heerlijk gaan pijpen ook zon ding waar ik heel erg van kan genieten. Ja wie niet zouden jullie denken. Nou er zit toch nog verschil in hoe men t uitvoerde maar dit was een 9 ze ging van lange diepe halen naar lekker plagen van m’n eikel. Ondertussen was m’n pik op sterkte en heb ik serena op bed gelegd en met de benen in m’n nek neukte ik haar in lekker tempo. Ze vond er niks aan ze huilde en klaagde. Nee ze vond t heerlijk en moedigde mij aan zo lekker door te gaan. Af en toe een tik op haar billen en of haar tepels knijpen want dat geeft haar extra genot. Ik dacht ik blijf zo de hele middag doorgaan voelde zo lekker doordat we elkaar feilloos aanvoelde.:) Op een gegeven moment was t energie niveau toch wat laag en was het mij flink warm Geworden vonden we t tijd voor een pauze. En ons vochtgehalte weer wat bijgetrokken.

Ik vroeg haar ben je al eens in de darkroom geweest nee waar zit ie dan. Ze wilde de sling weleens uit proberen haar geholpen zodat ze comfortabel lag. Haar daar weer lekker lang en stevig verwend met handen en voeten. Het was weer een groot feest de kettingen rinkelde en het gekreun ging in elkaar op heerlijk.

Het kruis leek haar ook wel wat dus heb haar aan t kruis vastgemaakt. Ze probeerde soms zichzelf lost te ma ken dus moest haar even op haar plek zetten en de boeien goed strak vast maken. Die heerlijke kont riep om eens goed met een Flogger tegen aan te slaan. Ze genoot met volle Teuge en gaf mij aanwijzingen liever daar en zo. Ik trok aan aan haar en kneep in haar lekkere tieten en zag haar plezier van haar gezicht spatten.

Nu we bijna alles gehad hadden moest de gynaecologenstoel ook maar uitgeprobeerd worden. Daar zat een mooie verschijning voor
Mij en een prachtig uitzicht op haar mooie voorgevel uitstraling en haar mooie lekker kutje natuurlijk. Ik ging tussen haar staan en neukte weer met volle passie. Afwisselend streelde ik haar clitje erbij of pakte haar borsten vast het was zon overweldigend moment. Weet niet wat het was maar kon het vandaag aardig lang volhouden gelukkig. Nadat ik wat vermoeid raakte begon ik haar g-spot te bestanden en daar reageerde ze goed op. Ik kreeg haar in een lange roes orgasme en dat was heerlijk om te zien. Haar ogen draaide wat weg en ze zat in een heerlijke trance. :).

Het was al weer wat later geworden en Had dit als een lange pauze gepland dus er moest een einde aan gemaakt worden. Ze nam plaats op haar knieën in de algemeen ruimte erbij trok mezelf naar een hoogtepunt. Dit was een heel intens hoogtepunt het sperma spoot er met stralen uit Haar borsten buik zat helemaal onder! Toch een poosje geen sex gehad blijkbaar.

Serena bedankt voor deze hele fijnemiddag! Ik hoop dat we elkaar vaker gaan zien en hierop kunnen voort beduren.

Wat hebben we het leuk gehad in dat ruime uurtje! Een fijnere pauze kun je niet bedenken.:)

Patricia bedankt voor de vriendelijk ontvangst altijd in voor een dolletje!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten