Fantastische donderdagmiddag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Fantastische donderdagmiddag

Bericht door gezell »

Na een heerlijke dinsdag in Amersfoort was ik vandaag al wel weer in the mood en aangezien ik vroeger uit Belgie terug kwam besloot ik, na het berichtje van Jack, toch nog even bij de EC in Arnhem langs te gaan.
Ik was aan de vroege kant en liep om half twee naar binnen, ik wist dat Rossi om 15.00 uur zou komen dus maar even de tijd doden met filmpje kijken. Het was op het moment dat ik binnen kwam een groot vriendjes festijn, niet mijn ding maar het mooie aan de EC is er is plaats voor iedereen en vrijheid blijheid. Film kijken duurde niet erg lang want na een aantal minuten hoorde ik een vrouwenstem dus gauw even kijken en wauw er stond een echte schoonheid met alles op de juiste plek en in de goede proporties. Voor de vrouw bleek het de eerste keer te zijn want ze kreeg van haar partner een uitgebreide rondleiding. Na de rondleiding namen ze plaats in de hetero cinema en het duurde niet lang of het zweepje, dat ze bij zich hadden, werd gebruikt om haar natte kut nog natter te maken en ze genoot hier zichtbaar van. Na een paar minuten werd ze geblinddoekt en door haar partner flink gevingerd en pijpte ze hem vol overgave. Het duurde niet lang of de eerste vocht stralen kwamen op de grond en ze kon bijna niet meer staan van geiligheid. We mochten al snel meedoen en na een heerlijke neukronde en het betere pijpwerk besloten ze naar de ruimte bij de douche te gaan. Rossie was inmiddels ook binnen gekomen en hoewel het niet overdreven druk was werd de aandacht voor deze dames mooi verdeeld. Al snel lagen beide dames op het bed en ik hield mij bezig met het eerste stel, ze moest met haar hoofd over de rand gaan liggen om zo haar partner tot aan zijn schacht te pijpen. Ik concentreerde mij op haar heerlijke kutje en begon deze heerlijk te verwennen, squirten kost haar niet veel moeite maar het ultieme gevoel van klaarkomen moest nog komen. Terwijl ik met haar kutje bezig was gaf ze aan 2 vingers zo diep mogelijk naar binnen te werken en daar haar heerlijk te verwennen, als snel deed ik er nog een vinger bij en dat kon ze duidelijk waarderen de enige vinger die nog ontbrak was mijn duim dus die er ook maar bij gedaan. Toen begon het heerlijk geile samenspel, had ik in eerste instantie alleen mijn vingers in haar heerlijke natte kut maar langzaam duwde ze op mijn hand om meer druk te zetten. De benen gingen verder dan wagenwijd op en en door het intense samenspel gleed mijn hand steed verder in haar kut totdat ik er tot mijn polsen inzat wateen hemels gevoel voor deze slet maar ook voor mij. Na ongeveer 10 min (denk ik) in haar kut te hebben gezeten kwam ze op een super intense manier klaar, mijn hand er uit en ze bleef even trillend van genot liggen. Het was duidelijk dat ze in space was geraakt (oppervlakkig) want als snel kon ze vertellen op wat voor een intense wijze ze was klaar gekomen.
Na de tijd nog even gezellig gebabbeld en het bleek inderdaad haar eerste keer in de cinema te zijn, haar partner was meer ervaren. Leuk stel bedankt voor een heerlijke middag, ik moest weg maar was graag gebleven dus hoe het verder is gegaan kan ik dus niet zeggen, wel dat Rossi toen ik bezig was ook lekker verwend werd. Stel mochten jullie nog eens gaan stuur me een PB dan zal ik mijn KIK sturen voor sneller contact.
Rossi460
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2018 02:55
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Fantastische donderdagmiddag

Bericht door Rossi460 »

Mooi verhaal leuk dat wij er ook in genoemd worden
Wij hebben ook een fijne geile middag gehad
En ook even mogen genieten van hoe jij met de andere
Dame bezig was ook wij hopen jouw nog eens tegen te komen
Gr. Stel Rossi460
Gebruikersavatar
lekkerpret
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2012 14:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Fantastische donderdagmiddag

Bericht door lekkerpret »

hoi

Ja het was een hele geile middag

Ik had haar beloofd om een keer een geile middag in de bios flink door geneukt te worden door geile kerels , dus haar opgepikt en naar de bios gereden. voor haar was het nat tussen de benen nog voor dat we er waren.
Het liefste had ze mijn pik er al uit gehaald en mij al gepijpt onderweg maar ze moest nog even wachten.
Eenmaal aangekomen was ze al zo geil ze kom niet wachten op al die geile pikken dus snel omgekleed en haar slette hakjes aan gedaan.
Ze genoot zichtbaar van al die blikken van naakte mannen die daar aandachtig stonden te kijken. ze pakte me vast zocht dicht tegen me aan geborgenheid maar het liefstse wilde ze uit elkaar gerukt worden door al die pikken,
Ik wilde eigenlijk niet meteen van bil maar ze was zo geil dat er geen houden aan was, pakte haar bij haar haren deed haar een blinddoek om en zette haar aan het pijpen god wat kan zij mijn flinke pik diep nemen echt een geil slette mondje.
De kerels die stonden te kijken waren ook al flink geil want toe ik zei condoom om en neuken stonden ze in de rij om haar te neuken dus legde ik haar op het bedje voorover gebukt met haar geile kut naar achteren gericht het duurde niet lang of de eerste begon al te neuken. Wat was ik trots op mijn sletje zonder protest genoot ze van deze geile harde behandeling faceslapping zweepje op haar kut en ze spoot al geil.
Drie kerels heeft ze in de eerste ronde gehad, dus klaar voor de tweede ronde. We liepen door naar de andere kant bij de douches en ik zag dat er nog een stel was gearriveerd. Dat stel kwam even later toe ik nog bezig was met mijn sletje binnenlopen en sloot aan op het grote bed terwijl mijn sletje lekker aan het spelen was met een drietal mannen. Op een gegeven moment legde ik haar hoofd op de rand van het bed stak mijn harde pik in haar mondje en neukte zo haar diep in haar keeltje terwijl ze flink gevuist werd door een een man die een tweeling was begrepen we later.
Ze kwam flink klaar lag helemaal te trillen van genot en geilheid. :D :D
ik verwisselde van plaats en ging op mijn rug liggen terwijl ik weer diep gepijpt werd door mijn sletje die pop haar knietjes op de grond zat keek ik omhoog en zag een heerlijk geil zacht kutje ik vingerde haar lekker met twee vingers een op een gegeven moment begon ook zij flink te kreunen en kwam spuitend klaar. toe we weer naar buiten liepen was haar glimlach meer dan waard owww wat was ze blij en was het weer snel voorbij. Ik beloofde haar om hier nog een keertje terug te gaan kortom we hebben een hele geile middag gehad. :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
lekkerpret
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2012 14:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Fantastische donderdagmiddag

Bericht door lekkerpret »

lekkerpret schreef:hoi

Ja het was een hele geile middag

Ik had haar beloofd om een keer een geile middag in de bios flink door geneukt te worden door geile kerels , dus haar opgepikt en naar de bios gereden. voor haar was het nat tussen de benen nog voor dat we er waren.
Het liefste had ze mijn pik er al uit gehaald en mij al gepijpt onderweg maar ze moest nog even wachten.
Eenmaal aangekomen was ze al zo geil ze kom niet wachten op al die geile pikken dus snel omgekleed en haar slette hakjes aan gedaan.
Ze genoot zichtbaar van al die blikken van naakte mannen die daar aandachtig stonden te kijken. ze pakte me vast zocht dicht tegen me aan geborgenheid maar het liefstse wilde ze uit elkaar gerukt worden door al die pikken,
Ik wilde eigenlijk niet meteen van bil maar ze was zo geil dat er geen houden aan was, pakte haar bij haar haren deed haar een blinddoek om en zette haar aan het pijpen god wat kan zij mijn flinke pik diep nemen echt een geil slette mondje.
De kerels die stonden te kijken waren ook al flink geil want toe ik zei condoom om en neuken stonden ze in de rij om haar te neuken dus legde ik haar op het bedje voorover gebukt met haar geile kut naar achteren gericht het duurde niet lang of de eerste begon al te neuken. Wat was ik trots op mijn sletje zonder protest genoot ze van deze geile harde behandeling faceslapping zweepje op haar kut en ze spoot al geil.
Drie kerels heeft ze in de eerste ronde gehad, dus klaar voor de tweede ronde. We liepen door naar de andere kant bij de douches en ik zag dat er nog een stel was gearriveerd. Dat stel kwam even later toe ik nog bezig was met mijn sletje binnenlopen en sloot aan op het grote bed terwijl mijn sletje lekker aan het spelen was met een drietal mannen. Op een gegeven moment legde ik haar hoofd op de rand van het bed stak mijn harde pik in haar mondje en neukte zo haar diep in haar keeltje terwijl ze flink gevuist werd door een een man die een tweeling was begrepen we later.
Ze kwam flink klaar lag helemaal te trillen van genot en geilheid. :D :D
ik verwisselde van plaats en ging op mijn rug liggen terwijl ik weer diep gepijpt werd door mijn sletje die pop haar knietjes op de grond zat keek ik omhoog en zag een heerlijk geil zacht kutje ik vingerde haar lekker met twee vingers een op een gegeven moment begon ook zij flink te kreunen en kwam spuitend klaar. toe we weer naar buiten liepen was haar glimlach meer dan waard owww wat was ze blij en was het weer snel voorbij. Ik beloofde haar om hier nog een keertje terug te gaan kortom we hebben een hele geile middag gehad. :D :D :D :D :D
groetjes lotus en lekkerpret
Peewee050
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2020 17:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fantastische donderdagmiddag

Bericht door Peewee050 »

Wie en wat kunnen we morgen verwachten. Ik ben nieuw hier en zal morgen eens een sprong in het diepe nemen. :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten