TenT jongerendag 4/9/2020

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

TenT jongerendag 4/9/2020

Bericht door EddieEagle »

Met TenT is het altijd een geile tijd in de cinema, dus ik kom op hun oproep af. Ik kom rond half twee binnen en zie direct T van TenT op de gang staan. Ook loopt er een ander jong stel rond dat waarschijnlijk op de jongerendag is afgekomen. Zij zullen echter niet lang aanwezig zijn (misschien werd de stoet mannen die steeds volgde ze teveel, wie weet).

Ik ga naar de heterozaal en neem plaats naast TenT. Hij is met haar kutje aan het spelen terwijl ze naar de film kijken en dat windt behoorlijk op, merk ik op uit haar gekronkel. Ik maak oogcontact met de T's en ik wordt naar ze toegewenkt. Ik speel met T's kutje en word heerlijk gepijpt, waarna ik T oraal verwen. Hoewel ik T eigenlijk daar op de stoel wil neuken, stelt ze voor om naar de grote zaal te gaan. Hier gaat ze op het grote matras op haar rug liggen. Mijn paal is kei- en keihard; snel een condoom erom en ik glijd naar binnen in T's strakke spleetje. T houdt ervan om lekker diep en hard genomen te worden en is ook lekker vocaal als ze ervan geniet. Bij elke stoot word ik harder en tegelijkertijd knijpt T's kutje steeds meer samen. Deze situatie is uiteraard niet lang vol te houden en ik kom grommend klaar.

Na een welverdiende pauze wordt T in de sling gelegd en daar door meerdere mannen gebefd en geneukt. Ik kijk vanaf 'de zijlijn' toe om weer op krachten te komen. Een jongeman is nu ook aan de beurt; het is tenslotte jongerendag. Als ik weer opgeladen ben, neem ik T goed in de sling. Ik moet een beetje door de knieen, maar het is vrij goed te doen. Ik heb gelukkig de tijd om T langdurig te neuken (er zijn geen wachtenden achter mij) en dat is maar goed ook, want het tweede orgasme moet helemaal vanuit mijn tenen komen. Maar als dat zich dan uiteindelijk opdient, voelt het ook extra goed.

Na mij zijn er nog meerderen die goed gebruikmaken van T. Als het feest bijna voorbij is, wil T nog graag een spermadouche. Het lukt een man om te spuiten terwijl T in de sling ligt. Een andere man en ik hebben even wat meer moeite. T komt uit de sling, zit op haar hurken en pijpt ons afwisselend. De andere man spuit nu ook, maar het lukt mij nog niet. T maakt de beslissende move: ze likt mijn ballen even terwijl ze mij geil aankijkt. Dit geeft me net het juiste zetje om ook over het 'point of no return' heen te gaan en ik spuit met veel voldoening over T's borsten.

TenT, bedankt voor een heerlijke middag!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: TenT jongerendag 4/9/2020

Bericht door TenT »

Dank je wel voor je uitgebreide verslag. WIj hebben ook zeker genoten!
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: TenT jongerendag 4/9/2020

Bericht door Student »

Ik was de andere man die haar op het eind onderspoot. Het was zeker een heerlijke middag! Leuk en gezellig stel dat duidelijk aangeeft wat ze willen. De vrouw werd in de sling langdurig geneukt en daar was ze duidelijk aan toe. Ze lag te genieten. Mooi gezicht hoe haar borsten heen en weer schommelden tijdens het neuken. Fijn ook dat er meer mannen waren maar dat het niet te druk was. TenT, bedankt voor de leuke, geile middag!
SnowcarGo
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 aug 2018 13:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: TenT jongerendag 4/9/2020

Bericht door SnowcarGo »

Jammer dat ik dit heb gemist! Klinkt als een heerlijke geile ervaring...

Ben al vaker nieuwsgierig geweest en op het forum gelezen, maar nog niet de stoute schoenen aangetrokken. Ik kan als 27-jarige ook gratis op de jongerendag, denk dat ik de volgende keer maar gewoon moet gaan ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten