eerste keer cinema....

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
heetstelletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2020 12:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

eerste keer cinema....

Bericht door heetstelletje »

Hoihoi, wij een stelletje van 28 (v en bi) en 38 (m en hetero) willen binnenkort eens naar de cinema en ook bij de gloryholes kijken......
Wie willen ons op weg helpen met tips hoe het gaat als we samen binnenkomen (wat is een goede dag en tijd bijvoorbeeld voor mensen van onze leeftijd?)....
Tevens wil de vrouw hier uiteraard niet besprongen worden, maar de fantasie is er zeker om met anderen te genieten.....

prive berichtjes mag ook uiteraard, hopelijk kunnen jullie ons op weg helpen om snel te gaan kijken in Arnhem.....

XXX
janjan74
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 dec 2011 20:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: eerste keer cinema....

Bericht door janjan74 »

Ik zou in ieder geval je komst niet aankondigen op het forum. Grote kans dat er dan veel mannen komen.

Mijn ervaring is dat op donderdag (naaktdag) en vrijdag de kans op andere stellen groter is.

Verder gewoon doen wat jullie fijn vinden. En aangeven dat je ergens niet van gediend bent. Het overgrote deel van de mannen luister daar naar.

Veel plezier en misschien treffen wel elkaar (pm sturen mag natuurlijk altijd)
Ronaldamorn
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2021 08:25
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

-

Bericht door Ronaldamorn »

Eerste keer invallen was super leuk Daar doe je het voor. Echt alleen voor de groep staan en je eigen ding doen. Zonder dat een ander over je schouder meekijkt.

Van te voren heb ik inderdaad even naar de school gebeld. Dat vond ik toch wel fijn. Je merkt aan het gesprek al een beetje in wat voor omgeving je terechtkomt, en eventuele bijzonderheden van de dag kunnen meteen besproken worden. Tegenwoordig bel ik altijd een nieuwe school even vooraf.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten