Dagje Arnhem

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Dagje Arnhem

Bericht door gezell »

Sta ik vrijdagochtend zo rond 11.00 uur te wachten op een lekkere geile slet die ik 1x had ontmoet maar dat was alweer een tijdje geleden. Ik wist nog wel hoe ze er ongeveer uitzag dat ze een heerlijke kut heeft waar veel in kan.
Maar goed daar kwam mijn afspraak aan en ze was nog steeds de betoverend mooie vrouw van destijds. Na een hartelijke begroeting effe een bakkie gedaan beetje bijgepraat en het voelde bij mij alsof ik haar al veel langer kende.
In de cinema aangekomen en omgekleed (beter gezegd uitgekleed) eerst even in de hetero cinema plaats genomen om lekker van elkaars lichamen te genieten. Eddy was er inmiddels ook (had mijn berichtje gelezen) en het duurde niet lang en hij lag de lady heerlijk te beffen en ze genoot met volle teugen, was goed te zien aan de natte vloer. Eddy was als eerste die tussen de stoelen kroop om zijn paal naar binnen te stoten en het duurde niet lang dat ze alweer spuitend klaarkwam, niets zo mooi om dat te zien. Na al deze acrobatiek werd het tijd voor het matras naast de stoelen en neukte ik haar in die zalige warme kut en het genieten bij haar ging maar door. Na een goede pijpbeurt (en wat deed ze dit perfect) moest ik toch even voelen hoever ik met mijn hand in haar kutje kon want ze kan erg genieten van lekker fisten maar ik was iets te vroeg. Daarom maar even een paar flinke tikken op kut en kont en dit bleek toch wel de juiste effecten te hebben.Na haar even aan het kruis te hebben gezet in de gang met de daarbij behorende waterval gingen we richting de grote ruimte en hebben we haar op het kruis gelegd en flink doorgeneukt ook haar donkere holletje heb ik niet overgeslagen en was weer genieten. Het was nog steeds rustig af en toe moest ik iemand die met kleren aan mee wilde doen zeggen meedoen maar wel uitkleden.
Tijd voor een glaasje water want er was toch al wel weer het een en ander aan vocht verloren gegaan en voor de continuïteit is dat wel belangrijk. Nadat ze weer verschillende keren geneukt was en het houten kruis toch hard begon te worden verplaatsten we ons richting matras, eerst ben ik heerlijk gaan liggen en werd ik door de lady op een fantastische manier verwend. Toch moest ik ook nog aan haar genot denken en begon langzaam haar kutje te masseren en begon al snel te glanzen van de geiligheid (ondanks het weinige licht) hierdoor opende haar kut zich gewillig en heb haar heerlijk gefist waarbij ze even van de wereld was.
Na nog lekker geneukt te hebben samen met Eddy kwam er nog een stel en vroeg of ze naast ons plaats konden nemen. Dit bleken Wen en Mart te zijn en al snel gingen de handjes alle kanten op en werd het weer een natte boel zoals we al een paar keer hadden meegemaakt, Eddy neukte de lady nog even lekker en ik werd door de beide dames lekker verwend en gezien de tijd, we waren alweer 2,5 uur heerlijk bezig, wilde ik toch nog even de heerlijke tieten onderspuiten en Eddy ook natuurlijk. Maar we moesten toch nog even geduld hebben want Mart was inmiddels de Lady ook aan het verwennen en werd het als snel weer een waterval maar goed na haar flink geneukt te hebben en als toetjes nog even gefist moesten we toch gaan, eerst even een douche genomen en vonden we de weg naar buiten.
Clochard
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2021 18:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Dagje Arnhem

Bericht door Clochard »

Geil verslag. Jammer dat ik er niet bij was. Volgende keer doe ik graag mee😋☺️👅💦💦 met dit spuitfestijn.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Dagje Arnhem

Bericht door geertje69 »

Ohjee, geile middag, helaas gemist. Fijn dat je in ieder geval iets op het forum plaatst, spijt me des te meer ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten