BBW neuksletje aangeboden 23 Januari

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
R&l
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 feb 2022 06:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: BBW neuksletje aangeboden 23 Januari

Bericht door R&l »

Wat een lieve geile reactie, dankjewel, en ik heb ook echt waanzinnig genoten van jullie !!
Aardig beurs kutje mee naar huis genomen, love it!!!
Tot de volgende!
Geile kus 😘 lena
Peterpantoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jan 2023 15:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: BBW neuksletje aangeboden 23 Januari

Bericht door Peterpantoo »

Was inderdaad bijzonder. Dank je hartelijk, Lena.
GentlemanRon
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2022 04:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: BBW neuksletje aangeboden 23 Januari

Bericht door GentlemanRon »

Net na elven kwam in EC Arnhem binnen. Snel naar binnen, de warmte in. Boven aangekomen, was t overduidelijk dat Lena al binnen was. Ze liet zich toen heerlijk likken en nam gretig een pik in haar mond. Tussendoor was haar gekreun goed en geil hoorbaar. En ik moest toen nog uitkleden, naaktdag he.

Eenmaal naakt en gewapend met een condoom naar de ruimte met actie. En wat voor actie. Inmiddels werd Lena goed stevig in haar kutje geneukt. Haar mondje was gevuld met een pik, en ze had haar handen nog over voor enkele andere pikken. Na een tijdje had ze de mijne in haar handen. Tjonge, dat duurde niet lang of ik was klaar om mijn condoom om te doen. Inmiddels had Lena al een aantal mannen helemaal leeg gekregen en kon ik haar doggy nemen. Een lekker strak kutje stond mijn kant op, eerst nog rustig naar binnen, maar eenmaal binnen voelde ik die natte zachte kut en kon ik het tempo opvoeren. Lena, je liet je heerlijk neuken. Na een aantal minuten werd t druk om mij heen, ik was echt niet de enige die stevig dat kutje wilde neuken. Ik kon toen heerlijk genieten hoe man na man een heerlijke neukbeurt aan Lena gaven. Na een aantal mannen kon ik je missionaris nemen. Echt Lena, je bent lekker. Weer kon ik je diep neuken en voelde ik je kutje samenspannen als je klaarkwam. Dat gaf mij de motivatie om ook heerlijk klaar te komen. De mannen bleven komen, bleven je neuken. Heerlijk gezicht. Inmiddels kwam een andere dame in de kamer ernaast. En met zijn tweeën kreunden jullie erop los. In die periode kreeg Lena mijn pik weer stijf en mocht ik haar stevig doggy nemen. Elke keer weer duwde haar kontje mijn kant op. Heerlijk hoe gretig Lena aan t neuken was. Slet, ik pak je de volgende keer weer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten