Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Edx
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2023 09:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Edx »

Holly,
was voor mij de eerste keer met jou,masr het was heerlijk! Wat kun jij neuken haha.
Je begeleider/vriend was ook een prima gozer. Zorgde goed voor je. Nog bedankt voor het extra condoom maat!
tot een volgende keer
grantwazoo
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 mar 2022 16:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door grantwazoo »

Van je genoten Holly! Wat kan jij lekker pijpen! Na je twee keer in doggy te hebben genomen en één keer in missionarishouding waren mijn condooms helaas op. Op het eind nog heerlijk op 1 van je borsten klaargekomen. Jij was onvermoeibaar en onverzadigbaar.
Hopelijk weer tot snel!
xxxGrantwazoo
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Hot Holly »

Wat een heerlijke avond mannen!!
Dank jullie wel!
Xxx Holly
Gebruikersavatar
Rudie
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 aug 2022 16:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Rudie »

Hoi Holly,

Ik heb er weer erg van genoten. Wat een geile middag.
Tot een andere keer.
Groeten,
Ruud X
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Hot Holly »

Woensdag 25-1-2023 EC Arnhem:

Na 3 intense, gespannen weken, heb ik behoefte aan ontspanning, even niks aan m’n hoofd, alleen maar ondergaan.
En wat doe je dan? Juist, naar de EC ;)
Zou ik alleen naar binnen gaan? Durf ik dat? Nee dat vind ik toch te spannend en ik heb Don Roberto beloofd dat ik nooit alleen zal gaan, die belofte hou ik.
Dus ’s morgens vraag ik aan EddieEagle of ik samen met hem naar binnen mag en natuurlijk vindt hij dat goed.
10 voor 5 stap ik de winkel binnen, even rustig rond kijken en wachten, maar al snel is Eddie er ook, nog even een paar vragen aan de medewerker en zo horen we dat er een nieuwe stoel is en dat de sling er weer hangt, jeeeej!!!
Dan snel naar boven en uitkleden, het is niet zo heel druk, maar dat is ook wel lekker, kan ik rustig wennen, we lopen even rond en zien dat het grote bed bezet is, dus we gaan naar de hetrocinema.
Eddie gaat op de 1e rij zitten en ik ga op mijn knieën voor hem zitten, ik heb nog wel wat koude handen, dus zonder handen neem ik zijn pik in mijn mond en begin hem langzaam te pijpen, zo fijn om te voelen hoe hij steeds harder en harder wordt, zo hard dat het moeilijk wordt om hem helemaal in mijn mond te krijgen, mijn handen zijn ondertussen ook wat opgewarmd, dus kan ik zijn pik pakken en ook af en toe zijn ballen heerlijk likken en dan weer door naar zijn eikel en hem diep naar binnen laten glijden.
Dan mag ik op het bed gaan liggen en word ik heerlijk gelikt en gevingerd, hmmm daar komen de 1e orgasmes, inmiddels staan er wat mannen rond het bed.
Dan is het tijd om echt te gaan neuken, Eddie doet een condoom om, mijn benen omhoog en dan voel ik zijn harde pik mijn zeiknatte kutje in glijden, wat voelt dit goed zeg!! En al snel draaien mijn ogen alle kanten op, ik blijf maar komen, de stoten zijn snel en diep, soms even rustig en zoenen we ook wat, om daarna weer hard door te gaan.
Dan maar even kijken of de andere mannen ook mee willen doen, de regels wordt nog even duidelijk gemaakt. Ik ga op mijn knieën zitten, zo kan ik mooi van achter geneukt worden, terwijl ik heerlijk kan pijpen.
De mannen wisselen elkaar prima af, maar ik zit toch wel echt op het randje, het bed is net iets te klein, dus wordt er even gekeken of het grote bed al vrij is, dat is hij, dus gaan we daar lekker heen.
Inmiddels lekker op mijn rug gaan liggen en wordt er afwisselend geneukt, gebeft, gevingerd, hmmmm ik kom zo lekker klaar.
Maar op en gegeven moment voel en proef ik ineens een lading zaad in mijn mond en ben daar niet van gediend!! Zonder vragen, zonder dat ik hem trok of pijpt dacht hij ineens te kunnen spuiten in mijn mond!! Dit kan en mag nooit gebeuren, dit is dus ook gemeld bij de medewerkers.
De andere mannen vingen me fijn op door doekjes en water te halen. Dank jullie wel daarvoor!!

Daarna gingen we natuurlijk heerlijk verder, tot de meeste mannen heerlijk waren klaar gekomen.
Toen was het wel tijd voor een eet pauze. Even mijn benen strekken en bijkomen van al het klaarkomen.
En kwam een mooie donkere man binnen wandelen, even gekletst en toen hij zich ging opfrissen gingen wij vast naar de sling, ik lag heerlijk, hooft nog net op het einde van de sling, billen over de rand. Eddie begint met mij likken, tot hij weer stijf is en stoot dan weer lekker naar binnen, wauw wat heerlijk, dit gaat een tijdje door, dan beft hij mij weer lekker, ondertussen is de donkere man er ook (volgens mij heb je je naam gezegd, maar die ben ik kwijt) Ik begin hem lekker te pijpen, Eddie neukt mij weer verder en dan mag de donkere man en mijn hemel wat een lekkere pik, hij zit in zo’n goede hoek, ik blijf maar komen en komen, ik heb het idee dat mijn ogen scheel blijven staan, wat is dit intens, de kettingen rammelen, beneden horen ze mij!! Wauw, zo gaan we een tijdje door, mijn hoofd ligt inmiddels niet meer op de sling, dus wordt lastig om die nog ontspannen te houden, dan wordt het weer tijd voor het grote bed.
Ik ben er nog met 3 mannen, ik pijp de donkere man terwijl ik in doggy houding sta, een andere man gaat onder mij liggen en beft en vingert mij heerlijk, Eddie maakt zich alweer klaar om mij verder te neuken, eerst weer het kutje in en dan toch ook even mijn kontje uitproberen, maar die was het toch even niet meer gewend, dus dat deed even pijn, dus rustig en met beleid en wat glijmiddel ;) Ging hij er dan toch goed in en ooooh wat heerlijk, niet lang daarna kwam Eddie voor de 2e keer heerlijk klaar.
Nog eventjes pijpen, tot ik weer even op mijn rug wil liggen en zo word ik nog heel goed geneukt door de donkere man en squirt ik alles nog even onder.
Wauw zo intens en geweldig.
Dan is het toch echt bijna tijd om te gaan, want ze sluiten zo. Aankleden en weer de kou in.

Dank jullie wel voor een heerlijke avond!!! Tot snel ;)

Xxx Holly
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door DonRoberto »

Wat een mooie ervaring….
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door EddieEagle »

Dit is weer een mooi verslag van een heerlijke avond, Holly!
Het was leuk om met je mee te gaan.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Capman2022
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Capman2022 »

Inderdaad het was zeker een mooie ervaring voor deze donkere man :)

Dat was een leuke manier om met Hot Holly kennis te maken. Qua je talenten zie ik dat er nog veel avontuur met je te beleven is dus een volgend feestje sla ik niet af .
Erg gezellig en een leuke klik hadden we maar ook goed samen spel met de overgebleven mannen.

Capman was mijn naam, te herkennen aan het petje ;)

Maar een van de bezoekers in Arnhem kende mij al dus zo te zien ben ik al bekend aan het worden .

Tot de volgende keer

Mzl

Capman
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Hot Holly »

Hey capman,

Leuk dat je een berichtje plaatst!!!!

Ik weet nog dat je dat zei, maar ik verstond alleen,
'te herkennen aan het petje' 🙈🤣🤣🤣 toen dacht ik al shit, nog je naam niet meegekregen 😬

Hopelijk tot snel
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Zal ik deze week weer eens binnen stappen?

Bericht door Chandon »

Hot Holly schreef: 14 feb 2023 10:10 Hey capman,

Leuk dat je een berichtje plaatst!!!!

Ik weet nog dat je dat zei, maar ik verstond alleen,
'te herkennen aan het petje' 🙈🤣🤣🤣 toen dacht ik al shit, nog je naam niet meegekregen 😬

Hopelijk tot snel
Capman is niet te missen😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten