Onverwachts gezellig met Kim en Danny

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goodlooking
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 okt 2011 08:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Onverwachts gezellig met Kim en Danny

Bericht door Goodlooking »

Vandaag kwam ik van mijn werk af en had zin in een geile middag in de Eroticcinema. Het is altijd maar afwachten wie er zijn en ik kon op het forum ook geen aankondiging vinden van een stel of vrouw alleen. Maar omdat er regelmatig toch stellen en vrouwen zijn zonder aankondiging ben ik toch maar even gaan kijken.

Toen ik binnen kwam in de cinema heb ik mijzelf uitgekleed op mijn strakke boxershort na en ben een klein rondje door alle ruimtes gaan lopen. Ik zag dat er enkele mannen waren en een ouder stel wat ook aan het rondkijken was. Verder zag ik eigenlijk niks bijzonders. Totdat ik bij een van de gloryholes in de hetero ruimte wat blonde lokken zag bewegen aan de andere kant van de gloryhole. Ik besloot gelijk eens te gaan kijken en zag aan de andere kant een mooie blonde vrouw (achteraf bleek dit Kim te zijn) op haar knieën zitten. Ik zag dat ze gulzig bezig was om de pik van een man (die achteraf Danny bleek te zijn) af te trekken en te pijpen. Danny stond met zijn rug tegen de muur in hetzelfde kleine hokje als Kim. Inmiddels had ik al een behoorlijke harde pik gekregen van wat ik aan de andere kant van de gloryhole zag gebeuren. Ik besloot hierop mijn pik door de gloryhole heen te steken en te wachten of er een reactie vanaf de andere kant kwam. Vanaf mijn kant van het glas kon ik niet zien wat er gebeurd maar voelde op een gegeven moment een hand mijn pik stevig vastpakken welke mij begon af te trekken. Nadat ik enkele minuten afgetrokken werd door Kim voelde ik dat ik klaar ging komen en spoot mijn zaad een onbekende richting op. Hierop weer ruimte gemaakt voor de volgende man en ben eens gaan kijken wie er nu aan de andere kant van de gloryhole zat.

Toen ik omliep zag ik het oudere stel en enkele mannen het gordijn van het hokje open houden en zag toen pas wat voor een mooie verschijning Kim is. Echt een prachtige vrouw met mooie blonde lokken en hele mooie volle borsten. Kim had haar jukje nog aan en Danny stond met zijn broek op zijn enkels. En damn wat maakte Kim er een geweldig schouwspel van. Ze pijpte Danny diep en hoorde haar kokhalzen op zijn pik. Ondertussen trok ze een andere man af welke ook zijn pik door de gloryhole stak waar ik net had gestaan.

Op een gegeven moment ontstond er even een situatie waarbij het gordijn naar beneden viel maar gelukkig konden we het weer repareren en ging Kim weer door met waar ze mee bezig was. Ik had inmiddels oogcontact gehad met Danny en hij begeleide de rechterhand van Kim naar mijn pik. En ook hier wist Kim wel raad mee. Ik werd wederom lekker afgetrokken en op een gegeven moment pakte Danny het hoofd van Kim vast en duwde die richting mijn pik en hield haar stevig vast. Voor mij was wel duidelijk dat ik Kim even lekker in haar mondje mocht neuken wat ik dus ook graag deed. Ik zag mijn best forse pik bijna helemaal in haar mondje verdwijnen en hoorde haar kokhalzen op mijn pik. Ik vind dit zo geil om te zien en te horen. Nadat Kim tussen mij en Danny afwisselde kreeg ze aardig last van een slapende voet en ging daarop op haar kont zitten. Maar ook dit zat op een gegeven moment niet meer lekker en zijn we naar de ruimte met het grote matras gegaan.

Aldaar ging Kim voorover gebogen over het matras heen hangen en kon Danny haar neuken van achteren terwijl ze mij lekker stevig pijpte. Na een korte vraag aan Danny of ik haar ook mocht neuken gaf jij mij toestemming en wisselden wij van positie. En damn wat een heerlijke kont om vast te pakken en ondertussen mijn pik hard in haar te stoten. Ik hoorde Kim kreunen terwijl ze Danny pijpte en ik voerde het tempo van mijn stoten op en stootte mijn pik steeds harder en dieper in haar drijfnatte kutje. Een buitenlandse jongen welke naast mij zat kreeg ook toestemming om Kim te neuken en vroeg aan mij een condoom. Uiteraard wilde ik hem dit genot niet onthouden en gaf hem een van mijn condooms. In de tussentijd bleef ik Kim neuken want dit voelde zo lekker. En de buitenlandse jongen had even wat problemen met zijn erectie (denk door de warmte want het was bloedheet in de ruimte). Tot dat hij weer stijf was bleef ik Kim neuken en uiteindelijk was hij klaar voor de "hot-swap" een term waar we nog wel even om gelachen hebben maar de buitenlandse jongen nam de eervolle taak om Kim te neuken over. Ondertussen hielp ik Kim haar haren omhoog houden terwijl de Danny pijpte en pakte met mijn andere hand haar keel vast. Erg opwindend om haar zo bezig te zien. Na een tijdje kwam Danny klaar en spoot hij zijn zaad in Kim haar mondje. Terwijl ze nog geneukt werd speelde ze met het zaad van Danny in haar mond en liet het er telkens bijna uitlopen om het vervolgens weer naar binnen te slikken en uiteindelijk door te slikken.

Dit was wel het einde van onze geile middag samen. Ik kletste nog even met Kim en Danny terwijl ik mij aankleedde en liep samen met ze naar buiten. Buiten hebben we nog even gekletst en na een stevige hand van Danny en drie kussen aan Kim reed ik voldaan naar huis toe met de belofte dat ik er op het forum iets over zou schrijven.

Dus bedankt Kim en Danny voor de onverwachts geile middag en mijn weekend kon niet beter beginnen. Hopelijk zie ik jullie snel nog eens.
Laatst gewijzigd door Eroticcinema Arnhem op 01 jul 2023 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet toegestaan adverteren voor andere platformen
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwachts gezellig met Kim en Danny

Bericht door Mike1966 »

Weer een spontaan en niet gepland feestje in een EC! Het is een goede week in de diverse EC’s geweest voor dit soort spontane ontmoetingen! 😊
Een aanmoediging voor iedereen die altijd maar van te voren opzoek zijn naar zekerheden………

Gewoon gaan en met een positieve instelling en een beetje geluk maak je ook zo’n spontane geile ontmoeting mee.

Dijn dat alle betrokkenen weer zo heerlijk hebben kunnen genieten!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Kimmetje en Danny
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2023 10:16
Geslacht: Stel
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwachts gezellig met Kim en Danny

Bericht door Kimmetje en Danny »

Wat een uitgebreide recensie, en alles klopt als een bus. :)
Het was zeker een hete middag, voor herhaling vatbaar ! :)

Thanks!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten