Stel gezocht voor XXX-room

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr.joey
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 okt 2021 12:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Stel gezocht voor XXX-room

Bericht door Mr.joey »

Hallo,

Een tijd geleden heb ik mijn Friends with Benefits leren kennen in de EC, nu hadden en hebben we het erg gezellig samen alleen door een iets mindere ervaring is onze ontdekkingsreis een beetje stil komen te liggen en vind zij (en daarmee ik ook ;) ) het een beetje spannend! Ik zou nu graag als een soort van herstart de XXX-room huren voor een paar uur en eventueel een stel uitnodigen om zich bij ons te voegen (vrouw alleen mag ook, en heeft mijn voorkeur MAAR die dag moet het hoofdzakelijk om haar draaien dus een stel is beter! :!: ) hieronder even wat informatie:

Man: 36 jaar, slank/sportief met toch een vetje, middel geschapen, 100% hetero

Zij: 31, slank,bi

We zijn van de redelijk "normale" sex, als ze zich op haar gemak voelt kan ze het geil vinden om vastgebonden te worden...

In verband met privacy geef ik niet veel meer details prijs via het forum maar stuur een prive bericht en dan praten we verder! (Geen garantie op een ontmoeting vanuit beide kanten uiteraard)

Ik hoor het graag of er iemand interesse heeft!
JenW
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 okt 2023 09:21
Geslacht: Stel
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Stel gezocht voor XXX-room

Bericht door JenW »

hey hallo

Hier een stel, zij 40j, volslank, ruime D , half lang blond haar, 1m70, bi-schierig. Hij, 44j, normaal postuur, kort donkerblond haar, 1m87. Beide kaal.

We willen maandag 6 november voor het eerst gaan naar Erotic Cinema in Arnhem overdag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten