ik ben een 35 jarige man en het lijkt me supergeil om door meerdere mannen tegelijkertijd in mijn keel geneukt te worden en vervolgens mijn hele gezicht ondergespoten te krijgen. Van mijn voorhoofd, over mijn neus tot aan mijn lippen en kin.
Ik weet niet of zoiets in de Erotic cinema toegestaan is.
Ik zou dit graag willen doen op zaterdag 22 december. dan wil ik van vroeg in de middag tot laat in de middag mezelf hiervoor beschikbaar stellen.
Ik ben trouwens dus 35 jaar jong. 1.76m 78 kg gbbs en normaal geschapen en heb buik/borsthaar.
Leeftijd maakt niet uit, als je maar veel zaad voor me hebt.
Als je me wilt helpen deze fantasie werkelijkheid te laten worden, mag je altijd reageren of me een berichtje sturen en dan hoop ik je komende zaterdag te treffen.
ps. je mag overal bij me aanzitten. ik doe geen anaal.
Als je een spannende toevoeging hiervoor hebt, hoor ik dat graag.
Groetjes Christian
UPDATE: ik wil zaterdag een blinddoek kopen bij de cinema en hoop dat iemand van jullie mij geblinddoekt mee naar het grote bed in de cinema zal nemen om te beginnen.
Het lijkt me heerlijk om ook dooe al jullie handen en monden overal betast te worden.
Ik kijk er enorm naar uit en zal zaterdag ochtend nog even een laatste update plaatsen voordat ik naar Arnhem kom.
Update: wie helpt met mijn Bukkake fantasie komende zaterdag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Update: wie helpt met mijn Bukkake fantasie komende zaterdag
Laatst gewijzigd door christian35 op 21 dec 2018 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: wie helpt mij met mijn Bukkake fantasie komende zaterdag
Hallo ik ben er zaterdagmiddag ook ben zelf 34 hoop op een leuke middag heb je kik ofzo gr
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: wie helpt mij met mijn Bukkake fantasie komende zaterdag
Nee ik heb nergens geen profiel.
Leuk dat je. Ook komt. Ik zal zaterdag ochtend nog. Even een update plaatsen of ik zeker kom.
Dit word mijn allereerste keer. In een sexbios kop. Dus vind het super spannend.
Groeten Christian
Leuk dat je. Ook komt. Ik zal zaterdag ochtend nog. Even een update plaatsen of ik zeker kom.
Dit word mijn allereerste keer. In een sexbios kop. Dus vind het super spannend.
Groeten Christian
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten