Grrinnn de universele vraag van vrijwel elke man, loop ik mijn pik achterna of blijf ik trouw aan mijn partner. Of je met oneerlijkheid kan leven of niet?
Ben ik blij dat wij een relatie hebben waar we wel eerlijk tegen elkaar kunnen zijn en elkaar een pleziertje buiten de deur niet misgunnen.
dilemma about sexxxx
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: dilemma about sexxxx
Ik denk dat het probleem bij veel mannen maar ook bij veel vrouwen speelt.
Je wordt geacht monogaam te zijn terwijl je dat technisch niet bent.
Ook al overleg je het met je partner in de hoop dat ze mee wil gaan. De kans is groot dat ze nee zegt. En dan?
- Gooi je je hele relatie maar overboord?
- Geef nooit meer toe aan je verlangen om eens seks te hebben buiten de deur.
Beide opties zijn in mijn ogen irreëel.
Als stellen zich wat meer vrijheid zouden gunnen hoefden we niet meer zo krampachtig te doen. Je gunt elkaar het beste, maar dat staat in schril contrast met het volledige opeisen van je partner als zijnde je enige bedpartner.
Helaas is onze maatschappij nog niet zover...
Je wordt geacht monogaam te zijn terwijl je dat technisch niet bent.
Ook al overleg je het met je partner in de hoop dat ze mee wil gaan. De kans is groot dat ze nee zegt. En dan?
- Gooi je je hele relatie maar overboord?
- Geef nooit meer toe aan je verlangen om eens seks te hebben buiten de deur.
Beide opties zijn in mijn ogen irreëel.
Als stellen zich wat meer vrijheid zouden gunnen hoefden we niet meer zo krampachtig te doen. Je gunt elkaar het beste, maar dat staat in schril contrast met het volledige opeisen van je partner als zijnde je enige bedpartner.
Helaas is onze maatschappij nog niet zover...
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: dilemma about sexxxx
Vaarman :
Ik kan het helemaal met je eens zijn, men zou meer respect voor elkaar moeten kunnen opbrengen.
Maar let wel dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, respect betekent ook dingen toe te kunnen laten die je soms zelf liever niet zou willen zien bij je partner en dat doet soms pijn.
Maar door er eerlijk over te zijn en het met je partner bespreekbaar te maken zou men er toch samen uit moeten kunnen komen, of men kan dan altijd nog kiezen voor een goed alternatief waar men beide mee kan leven.
Respect tonen en eerlijk en betrouwbaar zijn tegen elkaar, brengt naar mijn idee alleen maar een sterke band met zich mee, naar elkaar toe.
Groetjes Siem
Ik kan het helemaal met je eens zijn, men zou meer respect voor elkaar moeten kunnen opbrengen.
Maar let wel dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, respect betekent ook dingen toe te kunnen laten die je soms zelf liever niet zou willen zien bij je partner en dat doet soms pijn.
Maar door er eerlijk over te zijn en het met je partner bespreekbaar te maken zou men er toch samen uit moeten kunnen komen, of men kan dan altijd nog kiezen voor een goed alternatief waar men beide mee kan leven.
Respect tonen en eerlijk en betrouwbaar zijn tegen elkaar, brengt naar mijn idee alleen maar een sterke band met zich mee, naar elkaar toe.
Groetjes Siem
Mens zijn voor een Mens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten