TV
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
TV
In augustus was ik als Irene bij de TV-transmiddag. Heb genoten van wat filmpjes en de geile blikken van allerlei mannen op mijn slanke en lange lijf. Mannen kicken vaak op mijn benen. Ik liep wat rond en in de darkroom stonden twee mannen zich aan mij op te geilen, maar ik had al een jongen gezien die ik ontzettend graag wilde pijpen en misschien wel meer. Hij vroeg me of ik met hem een filmpje wilde kijken. Dat liet ik me natuurlijk niet 2 keer zeggen. Toen we daar zaten zei hij hoe mooi en geil hij me vond. Hij begon aan mn borsten te zitten en in mijn kruis te tasten onder mn zwarte jurkje. Ik werd geil als boter en bood m aan dat ik m pijpen zou terwijl hij naar de film zat te kijken. Dat wou ie natuurlijk wel. Ik kroop tussen zijn knieen en pakte zijn grote staaf in mn hand. Allerlei mannen gingen naar ons kijken, wat ik graag wil als ik sex heb met mannen. Ben zelf bi. Ik pijpte hem diep en stevig en keek hem af en toe horny aan. Ondertussen stak mijn kontje naar achter en die schokte mee telkens als ik mijn natte lipjes over zijn staaf heen en weer liet gaan. Had zomaar ook een pikje in kunnen zitten. Hij kwam sneller dan ik dacht klaar, wel jammer want ik had me nog door hem willen laten neuken op die rooie bank. Ik ben er dinsdag 8 oktober weer. Wie komt in mijn mondje of kontje (safe)? Val op slanke mannen (max. 90 kg) en als ze getint zijn, dan ga ik helemaal los. Mail je looks en we kunnen wat afspreken misschien?
- rick-rick
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: TV
ik kom zeker hoor leuk met je spelen
groetjes rick
groetjes rick
- andrea
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 66
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo, Irene. was in augustus ook op de tv dag, (zie foto Ec arnhem winnaar tv dag augustus) heb je niet gezien helaas. ik ben 61 jaar, travestiet en bi. ik wil ook wel op de tv dag komen in oktober, kan helaas pas om ongeveer 7 uur. Ben jij er dan nog. Kunnen we misschien lekker met elkaar spelen. groetjes andrea (andre)
- Johnnyboy
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Hallo, hallo,
Als je het wat lijkt kom in volgende week dinsdag naar de cinema. Je mag mij dan eerst even "keuren" en lijkt het je wat dan gaan we samen lekkere dingen doen.
Johnnyboy
Als je het wat lijkt kom in volgende week dinsdag naar de cinema. Je mag mij dan eerst even "keuren" en lijkt het je wat dan gaan we samen lekkere dingen doen.
Johnnyboy
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Contacteer:
Ik kan dinsdag niet, helaas.
Maar via forum Zutphen hebben we onze mening al even op een rij JohnnyBoy......
Maar via forum Zutphen hebben we onze mening al even op een rij JohnnyBoy......
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten