Woensdag 25-8

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
ErnieBoBernie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2021 08:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Woensdag 25-8

Bericht door ErnieBoBernie »

Het is alweer enige tijd geleden dat ik in de cinema was, maar telkens als ik opgewonden raak, denk ik weer aan vorige week woensdag.

Ik zat toen in de hetero cinema met mijn pik te spelen, toen een heer naast mij kwam staan en na verloop van tijd mijn pik ter hand nam.
Ik had hem ook al geobserveerd en was gefascineerd door zijn mooie harde paal met een prachtige glimmende eikel.
Zijn pik kwam vlak voor mijn gezicht en voorzichtig likte ik aan zijn eikel. Ik kon me niet langer beheersen en nam die heerlijke eikel in mijn mond en zoog er zachtjes aan.
Terwijl ik zo bezig was met zijn mooie paal, masturbeerde ik. Na enige tijd kwam er een stel binnen, die eerst al masturberend naar de film keek en later elkaar verwenden op de matras.
Ik ging echter zo op in het likken en zuigen aan het geweldige gereedschap van de man naast mij, dat ik al rukkend heerlijk klaarkwam.
We gingen daarna ieder onze weg, maar ik zou hem graag weer eens willen ontmoeten in de cinema voor een vervolg op dit heerlijke lik- en zuigwerk.

Mocht je je dus aangesproken voelen, ik was die man met bruine leren hoed en zwarte spijkerbroek.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast