Hetero maagd

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maagd 28
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2017 15:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Hetero maagd

Bericht door Maagd 28 »

ik wil graag "misbruikt" worden, hoef zelf ook niet klaar te komen.. Wil weten hoe het is om te zuigen en wil ontmaagd worden! Jij/jullie bepalen alles en neuken me zo hard en diep als jullie willen... Wat is de beste dag/tijd om te gaan? Is er iemand die ook gaat en me wil gebruiken, jij weet dan vast ook de plek om daar binnen te moeten zijn! Meerdere mag ook en heb geheime fantasie dat geen must is.. Wie het wel wil, het lijkt me geil dat je moet plassen en meteen wanneer je klaar bent duw je je pik in mijn mond. Of je plast over mijn kontje wanneer je me gaat ontmaagden, misschien zelfs in mijn kontje..
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Hetero maagd

Bericht door lullig »

Klinkt niet verkeerd om je te misbruiken en ook het plassen lijkt me wel wat. Wanneer had je in gedachten?
Gebruikersavatar
Maagd 28
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2017 15:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Hetero maagd

Bericht door Maagd 28 »

Hey, leuk dat je reageert. Had ik eigenlijk niet verwacht! Ik word er nu al super geil van dat er iemand is die dat wel met mij zou willen doen!! Op korte termijn is wel wat lastiger omdat ik een relatie heb en het voor mij toch best een eindje rijden is. Vind het sowieso spannend om naar zo'n bios te gaan! Als jij fantasieën/wensen hebt, ik sta overal voor open en als je zegt wat je wil kan ik aangeven wat wel of niet. Het enige dat ik liever niet wil is zoenen eigenlijk. Wil dit wel echt heel graag een keer meemaken, maar een smoesje om zo lang van huis te gaan is een beetje lastig. Kan wel een keer zeggen dat ik ga vissen, 2 uur rijden en hoeveel tijd moet ik zo'n beetje rekenen dat ik binnen ben? Dan kan ik waarschijnlijk volgend weekend wel gaan! Wat moet ik een beetje verwachten en waar in die bios misbruik je me dan, zijn er dan plekken waar je over/in mijn kontje zou kunnen plassen? Of moet ik gewoon mee naar de wc en krijg ik je pik na het plassen in mijn mond? Hoe oud ben jij en heb je een grote pik? Hoop echt dat hier een keer iets uit komt
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Hetero maagd

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Goedemiddag!

Wat leuk dat je naar onze cinema wil komen! Let er wel op dat plas seks alléén is toegestaan in de douche, niet in de rest van de cinema.
Dit is vanwege de hygiëne heel belangrijk, en staat ook vermeld in onze huisregels.

Houdt er ook rekening mee dat wij heel regelmatig controle rondes lopen in de cinema om te zorgen dat mensen onze regels volgen. Mocht het dus zo zijn dat deze regel niet gevolgd wordt d.m.v. onderlinge cinema bezoekers die afspreken met elkaar en er alsnog plas seks plaatsvindt buiten de douche, de betrokken mensen een cinema verbod krijgen.

Met vriendelijke groet,

Team Erotica Arnhem
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Hetero maagd

Bericht door lullig »

Hoi, stuur me maar een pm. Dat praat makkelijker en is meer privé.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten