Bezoek 2 januari - Beschrijving :)

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
lonelyguybilimburg
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2023 17:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bezoek 2 januari - Beschrijving :)

Bericht door lonelyguybilimburg »

Dag iedereen. Op 2 januari was ik, zoals ik al schreef, voor het eerst op EG Arhnem. Het was duidelijk iets nieuws, maar ook heel spannend.
Nadat ik binnen was gekomen en alles gedaan had, liep ik de trap op naar de bioscoop. Ik liet onnodige spullen in het kluisje achter en gewapend met mijn handdoek, intiemgel en een paar condooms ging ik de kamer binnen.
In het begin waren er een paar mensen aanwezig, een beetje verlegen, wat merkbaar was. Ik ging in een fauteuil zitten en begon de film te kijken, terwijl ik naar andere mensen keek.
Ik veranderde verschillende keren van kamer, op zoek naar iets leuks en interessants. Ik was met mijn stijve pik aan het spelen en na een tijdje werd ik aangesproken door een persoon die, terwijl hij zijn kont uitstak, duidelijk aangaf dat hij wilde dat er iemand op de achteringang klopte. Zonder al te veel na te denken pakte ik een condoom en een glijmiddel voor een betere penetratie en ging langzaam met mijn penis de kont in. In het begin was er wat zorgen, maar na een tijdje ging het veel beter. Het duurde niet lang en na een tijdje waren we klaar met spelen. Ik ging weer naar de film kijken, ging af en toe naar GloryHoles en zocht naar leuke lekkernijen. Ik was daar ongeveer 2 uur en er verscheen een man, gekleed in dameskleding. Hij droeg een zwarte outfit en dikke hoge hakken. Bij zich had hij een dikke zwarte vibrator en wat dingen om mee te spelen. Hij ging op het bed liggen op een blauwe handdoek, daarnaast staat een gynaecologische stoel en een handvat aan kettingen.
Ik heb een tijdje naast hem gezeten, en toen hij de kamer ernaast binnenkwam, ging ik daar ook verlegen heen. Deze persoon zat lekker op het schommelhandvat en speelde met de vibrator. Ik ging naast hem staan ​​en streelde zachtjes mijn penis. Aan de ene kant wilde ik het proberen, maar aan de andere kant was ik een beetje ongerust. De nieuwsgierigheid won echter en ik kwam dichterbij en toen spreidde de man zijn benen en zag ik zijn grote pik. De spanning groeide en ik stond voortdurend op een kruispunt... wat te doen. Na een moment van twijfel pakte ik de gel en smeerde het gaatje lichtjes in, deed zelf het condoom om en ging langzaam, met lichte bewegingen, het gaatje in. Het was een geweldig gevoel toen mijn kloppende penis mijn gat in en uit bleef gaan. Ik was hier erg enthousiast over. Ik begon sneller en sneller te neuken totdat er een korte pauze was toen de persoon naar buiten ging om te roken. Ze zei dat ik niet te ver moest gaan, want ze zou snel terug zijn. Ik wachtte en na een tijdje ging ik op het genoemde handvat aan de kettingen zitten. Het was heel fijn, zo'n ander gevoel, ik voelde een licht briesje van beneden. Dit maakte mij erg enthousiast. Na een tijdje kwam de persoon terug en ging op de gynaecologische stoel zitten. Nadat ik was afgestapt, pakte ik een tweede condoom en ging opnieuw met mijn lul het gat in. Het was geweldig, ik vond alles leuk. Nadat de actie voorbij was, vroeg ik verlegen of we iets zouden veranderen, omdat ik graag zou proberen geneukt te worden... Ik kreeg het antwoord: "Wees voorzichtig met wat je wenst?" Mijn geest was in de war, met opwinding aan de ene kant en angst aan de andere kant. Maar zoals ze zeggen, je moet alles proberen. :P Toen ging ik comfortabel op het handvat zitten en legde mijn benen in de tribunes, opgehangen aan kettingen. Mijn vriend nam de gel en smeerde mijn gat grondig in. Toen deed hij een condoom om en bracht zijn pik naar mijn gat. In het begin voelde ik een lichte pijn, maar daarna was het gewoon totale extase. Ik was in de zevende hemel toen hij me zo neukte en me eindeloos neukte. Na een tijdje verlieten we de kamer en gingen naar bed. Ik ging op mijn rug liggen en de actie ging door. Ik voelde zijn pik in mij terwijl hij diep duwde. Mijn ballen sloegen tegen mijn kont. Toen draaide ik me op mijn knieën om en leunde naar hem toe. Opnieuw voelde ik zijn kloppende pik in mij. Toen wisselden we weer en ik begon hem in soortgelijke posities te neuken. Was geweldig. Aan het einde nog een verandering en hij ging op bed liggen en ik ging op zijn penis zitten en we begonnen te wiegen. Toen kwam er verandering en ze ging op mij zitten en uiteindelijk, een beetje moe maar blij, beëindigden we ons gedoe. Op het einde ejaculeerde ik, zoals hij vroeg, in zijn gezicht. Dus voor een eerste keer was het best spannend. Ik zal deze plek zeker opnieuw bezoeken en zien wat de toekomst brengt. Groeten
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten