Bi-man

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Bistelkinkydick
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bi-man

Bericht door Bistelkinkydick »

Eind volgende week willen we dan naar de EC Arnhem. Vanmiddag was mijn meesteres al zo geil dat ik haar naakt op bed aantrof en ik moest haar likken en neuken vertelde ze. Ze wil altijd eerst lekker gelikt worden en dan langzaam gaat mijn paal in haar kutje, langzaam neuken en langzaam het tempo opvoeren. Als ze helemaal volgespoten is wil ze altijd met de vibrator spelen, dan komt ze pas echt goed klaar. De gedachte om alles volgespoten te hebben kan haar erg opwinden. Toen ik klaar was stond ze boven me en ik moest haar helemaal schoonlikken, ik zag en proefde haar natte en geile strakke kutje. Ze spreidde haar billen en ook daar moest ik verplicht heerlijk likken. Ze kneep met haar dieprode nagels streng in mijn gevoelige tepels en vertelde dat ik misschien volgende week in de Sling ook eens moest voelen wat zij altijd in haar strakke natte kutje voelt, een heerlijk kloppende paal. Tot eind volgende week mag ik niet meer klaarkomen van haar, want ze wil altijd wel zien en voelen dat er ook echt voldoende geil uitkomt. Hopend eind volgende week op een heerlijke geile frisse en groot geschapen (geschoren) bi-man.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten