Leuk als druk wordt! Ik ben er rond 13, laat me graag neuken in sling en wie weet is er iemand die me golden shower geeft in de douche. Je herkent me aan zwarte chastity
willemb schreef: ↑05 aug 2025 19:28
Leuk als druk wordt! Ik ben er rond 13, laat me graag neuken in sling en wie weet is er iemand die me golden shower geeft in de douche. Je herkent me aan zwarte chastity
het was lekker om je te neuken, heb er van genoten...
yuriym schreef: ↑06 aug 2025 05:26
Gaat vast een gezellige geile middag worden met leuke actieve mannen; ook bekenden uit Amersfoort. IK ben er ook en hoop er ook vroeg te zijn.
Het was heerlijk afgelopen woensdag op de men only dag. Toen ik rond 12:30 binnen kwam waren yuriym en Traby033 al heerlijk samen aan het geilen op het matras in de gayzaal. Even later werd Yuriym geweldig geneukt door Traby033. Jongens wat zag dat er lekker en geil uit. Zelf ben ik heerlijk gaan tongen met een lekkere vent en samen een beetje gaan rukken en trekken.
Nog hier en daar wat gepijpt, getongd, getrokken en gegeild en een paar keer getuige geweest van een flinke neuksessie waar ook dildo’s en vibrators bij te pas kwamen. Zo geil, dat wilde ik ook wel. Halverwege de middag lag ik in de sling en vroeg aan Yuriym of hij mij eens kon verwennen met die grote zwarte dildo van hem. Hij moest even zijn toiletartikelen er bij pakken maar dan was hij ook zo ver. Eerst een heerlijke prostaat massage gekregen, daarna de vibrator. Mijn pik was keihard en ik moest me in houden om niet gelijk klaar te komen. Daarna werd de vibrator ingeruild voor de grote zwarte dildo. Met een flinke snuif poppers gleed deze langzaam diep in mij. Zo lekker man! Ik werd ff flink geneukt door die dildo. Naast me kwam een geile kerel staan die onwijs goed en lekker kon tongen! Ik werd aan alle kanten verwend. Toen ook nog eens de vibrator er bij werd gepakt en ik de trillingen door de grote dildo heen in mij voelde vibreren wist ik dat ik dit niet veel langer kon uithouden. Ik nam nog een flinke snuif poppers en voelde mijn orgasme vanuit mn liezen mn pik in stromen. Al brullend en kreunend stootte ik mijn zaad met kracht uit mn pik en liet me helemaal gaan. Jezzzz man wat was dat lekker. Ik had even een minuutje nodig om bij te komen. Dat was echt heerlijk. Yuriym, heel hartelijk dank voor al deze verwennerij, ik heb genoten. Traby033 ook bedankt dat ik met je pik en met je ster (met staartje) heb mogen spelen. Ik heb een heerlijke middag gehad.
Tot een volgende keer. XXX