Website voor sm contact

Berichten en verhalen m.b.t. De darkroom Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
slaafmike24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Website voor sm contact

Bericht door slaafmike24 »

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met leuke meesters en meesteressen die mij echt willen opleiden? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
ibsen100
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Website voor sm contact

Bericht door ibsen100 »

slaafmike24 schreef:Weet iemand hoe ik in contact kan komen met leuke meesters en meesteressen die mij echt willen opleiden? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Deze Meester van onderdanige slavin zoekt nog een gewillige en onervaren spermageile bi slaaf om op te leiden en opdrachten te laten uitvoeren.
Je moet wel in het weekend beschikbaar zijn.
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Website voor sm contact

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Slaafmike24,

wat ons betreft hoef je niet zo ver te zoeken. Wij organiseren i.s.m. Mrs. Charisma en Mrs. Lisa La rouge in EroticCinema een steeds terugkomende Bdsm middag/avond waarin er gespeeld wordt binnen iedereen zijn grenzen en verlangens.
Deze sessies zijn in het verleden als zeer positief ervaren door andere slaven. Omdat het steeds een terugkomend gebeuren is kun je ook een relatie opbouwen met je eigen favoriete meesteres en elke keer weer je geile fantasie verder opbouwen. Alles is bespreekbaar.

Check maar even onze oproep/aankondiging op de home page:

http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=211

Wie weet heb je hier iets aan en zien we je de eerst volgende sessie op woensdag 6 juni.
Als je niet meteen durft mee te doen, kun je altijd eerst ook alleen komen om te kijken.

Misschien ga je dan het bos weer zien ;)

slaafmike24 schreef:Weet iemand hoe ik in contact kan komen met leuke meesters en meesteressen die mij echt willen opleiden? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten