12uur slanke bottom slet in Darkroom 4 senior(en)

Berichten en verhalen m.b.t. De darkroom Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
assplaybottom
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

12uur slanke bottom slet in Darkroom 4 senior(en)

Bericht door assplaybottom »

Vandaag bied ik me weer aan...:
Graag meerdere senioren (50+) gezocht voor geile spel en sex in Darkroom. Jullie mogen je toegoed doen aan mijn lijfje en kontje. Rimmen Vingeren Meegebrachte toys Anaalhook etc etc.
Ik wordt graag in gynostoel gezet.... beentjes helemaal wijd... kontje goed naar jullie toe... of met de boeien vastzetten aan muur... kontje lekker naar achteren.... of als je me liever op het grote bed in verschillende standjes wil zien... kortom doe met me wat jij/jullie geil vinden.
Mag best beetje kinky... 
Eerst maken jullie mijn anus heleaal geil en wijd met het glijmiddel en je vinger(s) of de door jullie meegebracht toys. Daarna wordt ik graag genomen. Meerdere langdurige penetraties achter elkaar in verschillende standjes......
Mag ook PB als je individueel met mij in de Darkroom wil afspreken... of als je al met een groepje senioren bent wat al vaker zo iets afspreekt.

graag een reactie als je komt... ;)
stoer30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 12uur slanke bottom slet in Darkroom 4 senior(en)

Bericht door stoer30 »

alleen 4 senioren?
assplaybottom schreef:Vandaag bied ik me weer aan...:
Graag meerdere senioren (50+) gezocht voor geile spel en sex in Darkroom. Jullie mogen je toegoed doen aan mijn lijfje en kontje. Rimmen Vingeren Meegebrachte toys Anaalhook etc etc.
Ik wordt graag in gynostoel gezet.... beentjes helemaal wijd... kontje goed naar jullie toe... of met de boeien vastzetten aan muur... kontje lekker naar achteren.... of als je me liever op het grote bed in verschillende standjes wil zien... kortom doe met me wat jij/jullie geil vinden.
Mag best beetje kinky... 
Eerst maken jullie mijn anus heleaal geil en wijd met het glijmiddel en je vinger(s) of de door jullie meegebracht toys. Daarna wordt ik graag genomen. Meerdere langdurige penetraties achter elkaar in verschillende standjes......
Mag ook PB als je individueel met mij in de Darkroom wil afspreken... of als je al met een groepje senioren bent wat al vaker zo iets afspreekt.

graag een reactie als je komt... ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten