Lekkere middag op 12 februari

Berichten en verhalen m.b.t. De darkroom Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lekker geil stel
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 jan 2016 16:17
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Lekkere middag op 12 februari

Bericht door lekker geil stel »

We zijn afgelopen vrijdag naar de EC Arnhem geweest. We hadden daar met een aantal mannen afgesproken. We kwamen om 13.00 uur binnen. Er waren al wat mannen binnen met wie we hadden afgesproken.

Na ons te hebben omgekleed bij de lockers, M in haar corset met haar tieten bloot, haar kousen en high heels aan, zijn we naar de darkroom gegaan. Daar werd mijn vrouw al gauw op haar knieën gezet. Daar mocht ze wat pikken stijf pijpen. Een heerlijk gezicht hoe alle mannen om haar heen stonden en zij de pikken om beurten in haar geile pijpmond nam. Ze werd recht op gezet met haar benen wijd. Haar kut en kont werden daar lekker gelikt. Inmiddels was mijn keurige vrouw omgeturnd tot een geile slet. Haar kut was inmiddels zeiknat geworden.
Toen in de gynaecoloog stoel, benen in de beugels, mannen tussen haar benen. Vingers in haar spoppende kut en ja hoor daar kwam ze al voor de eerste keer. Daarna verder gebeft, omdat ze daar niet kon pijpen hebben we haar in de sling gelegd. Hier had ze al gauw een pik in haar mond en kut. Doordat er lekker grof tegen haar gepraat werd en goed geneukt kwam ze weer klaar en kreeg ze haar eerste portie zaad in haar slettebek. Als een braaf sletje slikte ze alles door.

Daarna zijn we naar het grote bed gegaan. Voor zover ik het heb kunnen zien heeft ze alle aanwezige mannen gepijpt en heeft ze zich goed laten doorneuken. Gelukkig kreeg ze genoeg zaad te drinken, als zaadsletje is ze daar gek op. Ook werd er genoeg over haar heen gespoten. Hoe vaak ze is klaar gekomen weet ik niet meer, ze kwam op pikken, vingers en tong. Overal zaad, op haar gezicht, haar tieten en op haar kale kut. Ze was lekker verzadigd.

Na nog een kop koffie zijn we weer naar huis gegaan en hebben nog lekker nagenoten. Alle heren hartelijk dank en wie weet tot een volgende keer.

Geile groetjes,
M en H
Gebruikersavatar
Johov
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 okt 2013 00:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: In de buurt van Zutphen
Contacteer:

Re: Lekkere middag op 12 februari

Bericht door Johov »

Hoi Lieverds,

Ik was afgelopen vrijdag ook aanwezig en nadat ik me snel had uitgekleed ben ik snel naar de darkroom gegaan, want er kwam een hoop gekreun vandaan.
Daar trof ik een heel geil tafereel aan "M lag heerlijk in de sling en werd van alle kanten verwend". Het was er zo vol dat ik even op mijn beurt moest wachten, maar naar een tijdje heb ik haar heerlijke kutje mogen verwennen.
Nadat M aangaf dat ze graag op het grote bed verder wilde, werd ze onder begeleiding van H op het bed gevleid en begon ze gelijk een aantal pikken diep achter in haar keeltje glijden. Ik was de gelukkige die haar heerlijke kutje lekker mocht beffen, waarna ze heerlijk klaar kwam. Snel een condoom om gedaan om haar daarna lekker diep te neuken. Eerst in missionaris houding en later heb ik haar omgedraaid om haar heerlijk van achteren vol te pompen. Het duurde niet erg lang voordat ik snel m'n pik uit haar dampende kutje haalde, m'n condoom verwijderde en m'n warme sperma over haar billen spoot. Wat was dat zalig.
Na even bijgekomen te zijn heb ik m'n pik weer even lekker laten zuigen door het spermasletje M en heb samen met H, de overige mannen aangespoord om haar lekker diep te neuken. Wat lag dat lekkere sletje heerlijk te genieten en H, stond er met een grote grijs op z'n gezicht naar te kijken.
Na een tijdje werd het tijd om haar de welverdiende sperma douche te geven, vele mannen spoten hun geile zaad over haar heen, ook ik heb nog even heerlijk over haar prachtige borsten gespoten. Als laatste heeft H, zijn ballen aangeboden die M, heerlijk geil begon te likken waardoor H in extase raakte en zijn geile zaad over haar heen spoot.
Na afloop hebben we tijdens het omkleden nog even kort maar gezellig met elkaar gekletst en hebben innig afscheid genomen.

M & H, hartelijk bedankt voor dit geile avontuur.
Ik hoop jullie snel weer te ontmoeten voor een super geil vervolg.

Geile XXX en likjes

Johan
Ik ben een atletisch gebouwde man 175 cm, 75 kg, ik heb een heerlijke lul van 20 x 4 cm, lekker geschoren en dus hygiënisch (dat vind ik wel erg belangrijk)
Ik hoor met grote regelmaat het kooswoordje LEKKERTJE, dus laat je verrassen.

XXX Johan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten