Gloryholes?

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
geileboy
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door geileboy »

Hallo Jeffje,

Leuk dat je de stap binnenkort gaat zetten, hoe mensen gekleed zijn, meeste in gewone kleding, maar iedereen is vrij wat hij/zij doet, dus in boxershort lopen mag, als iemand er extreem bij wil lopen mag dat bv met masker e.d of geheel naakt. Alleen op de nudistendag moet iedereen naakt of in underwear !

de gloryholes, tja de een vind dat je er geen privacy hebt en de ander wel, mijn ervaring (met jongen van rond jou leeftijd) is in de gloryholes dat je er genoeg privacy hebt wanneer je daadwerkelijk bezig bent, een enkele keer komt er iemand door het gordijntje kijken, maar als je laat blijken dat je dat niet wilt dan wordt je ook (bij ons toen) met rust gelaten, en hebben samen in een cabine heerlijke sex gehad.

wat betreft pijpen, wat jezelf wilt, maar de meeste pijpen zonder condoom, natuurlijk als je alleen met condoom wilt pijpen kan dat ook! zorg wel dat je condoom bij je hebt, en doe hem om :P

als je nog meer vragen hebt.... :P och ja en de 1e vrijdag van de maand is het jongerendag dan kom je gratis binnen, misschien wel handig om te weten, dat het je dan niks kost!! zie dan vaker wel jongens binnenkomen die net als jou nieuwsgierig zijn!!
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door altijdlief »

persoonlijk vind ik de Gloryholes tegen vallen in Arnhem. Zitten boven ruitjes in en dan kan je elkaar nog zien. En dat kan niet de bedoeling zijn van een Gloryhole. Gelukkig is dat in Amersfoort en Hilversum niet zo, daar zijn geen bovenruitjes. Even voor jou info.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten