Eerste keer gloryhole

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Braq
Contacteer:

Eerste keer gloryhole

Bericht door Braq »

Hallo,

ik ben een 32 jarige jongen en het lijkt me enorm spannend om een keer een man (of meerdere..) door een gloryhole te pijpen.
Helaas heb ik hier geen ervaring mee en ik merk dat me dat een beetje tegenhoudt.
Misschien kan iemand me een beetje toelichten hoe dat ongeveer in zn werk gaat?

Want stel ik wil graag iemand pijpen, moet ik dan echt iemand 'uitnodigen', of kan ik gewoon wachten totdat iemand 'spontaan' zn pik door het gat steekt?
En de eerste keer zou ik het graag safe doen, is dat iets wat je overlegt, of moet ik er gewoon zelf een condoom om doen? Of doet iedereen er zelf altijd al een condoom om?
Beetje suffe vragen, maar ik zou toch blij zijn als iemand hier antwoord op kan geven.

Oh ja, ik ben van plan om woensdag of donderdag een keertje overdag langs te komen!
trymeout
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer gloryhole

Bericht door trymeout »

nou, het is toch koffiepauze nu, dus ik dacht, ik zal eens antwoorden:
nee dit zijn geen suffe vragen.
Jij zegt: de eerste keer wil ik wel met condoom. Heel verstandig. Maar bij de gloryholes is natuurlijk elk contact een eerste keer. Een reeks van eerste keren eigenlijk. Niet iedereen steekt zijn gereedschap netjes ingepakt door zo'n gat.
Wat je kan doen is een condoom via de gloryhole aanbieden. Die persoon voelt dat kenmerkende scherpe stukkie folieverpakking wel tegen zich aan en als hij dan niet reageert weet je ook weer genoeg.
Echt afspreken met een man om naar de gloryholes te gaan is niet gebruikelijk. Als je een jongen ziet die je wel ziet zitten, kan je zelf naar de gloryholes gaan. Als hij je niet volgt, weet je ook weer genoeg. Verder loop je gewoon de ruimte eens binnen. Soms is er niemand, dan schiet het niet op.
Maar vandaar kan je ook naar de films kijken en wie weet loopt er nog iemand binnen.......
Nou ja het is gewoon een spelletje voor volwassenen, het gaat allemaal vanzelf. Veel plezier.
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

Bedankt voor je reactie!
De tips die je geeft zijn erg bruikbaar, zo wordt de drempel toch een beetje verlaagd voor mij. Het klinkt inderdaad als een erg spannend spelletje, vooral omdat je niet precies weet wie er aan de andere kant staat. Ik zal dan zorgen dat ik in ieder geval zelf wat condooms meeneem, dan ben ik goed voorbereid op datgene wat me aangeboden wordt.

Worden de gloryholes een beetje actief gebruikt in Arnhem? Want stel dat ik 'spontaan' langsga, is er dan wel een kans dat er mannen zijn die gebruik willen maken van de gloryhole? Of moet ik dan echt hier een oproepje plaatsen?
Ik wil het eigenlijk zo spontaan mogelijk houden, maar het zou jammer zijn als er niemand is ;)
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

Is het eigenlijk wel gebruikelijk om met condoom te pijpen? Of doen de meesten dit zonder?
Ik krijg er al helemaal zin in:)
Waarschijnlijk ga ik woensdag of donderdagmiddag langs en ik hoop dan op 1 (of meer!) enthousiaste mannen:)
M1984K
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door M1984K »

Zijn jullie niet bang voor SOA's als je zonder condoom iemand pijpt? Want ik zou dit ook graag zaterdag voor het eerst willen doen, en het lijkt me wel erg geil om ondegespoten te worden. Zijn de condooms bij de erotic cinema verkrijgbaar of moet ik die zelf meenemen?
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

En nog een (domme) vraag; er zijn zowel gloryholes bij de hetero als de gay zaal toch?
Is het nu ook zo dat bij de hetero zaal alleen vrouwen achter de hole zitten, of is dat elke keer weer een verrassing? ;)
x37xxx
Geaardheid: bi
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door x37xxx »

M1984K schreef:Zijn jullie niet bang voor SOA's als je zonder condoom iemand pijpt? Want ik zou dit ook graag zaterdag voor het eerst willen doen, en het lijkt me wel erg geil om ondegespoten te worden. Zijn de condooms bij de erotic cinema verkrijgbaar of moet ik die zelf meenemen?
Dat is nu eens een heel goede vraag. Eerlijk gezegd ben ik zeker op mijn hoede voor SOA's. Zouden ze er niet zijn, dan zou ik totaal compleet helemaal los gaan en alles doen wat god verboden heeft. Wat ik doe is safesex en dat is helaas het verstandigste wat je kunt doen. Dat houdt in, condoom met neuken en pijpen. Aftrekken kan prima zonder en zaad over je lichaam is ook redelijk veilig. Wat ik wel onsafe doe is beffen, daarbij is in elk geval vrijwel geen gevaar voor HIV.
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

Als ik plaats neem bij een gloryhole, zit ik dan in een soort hokje? Want op de foto's op de site van arnhem lijkt het op een muur aan een open ruimte (dat je dan op de grond zit, of zo).
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

Je hebt ook gelijk. Omdat ik er nu nog niet heen kan word ik helemaal enthousiast en wil ik alles weten ;)
Morgen ga ik langs om zelf te kijken wat er allemaal is en ik hoop dat er dan 1 of meer mannen zijn die mij een gloryhole ontmaagding willen geven! Iedereen bedankt voor de info en wie weet kan ik jullie nog persoonlijk 'bedanken' :P
Braq
Contacteer:

Bericht door Braq »

Zijn er nog mannen die van plan waren om vandaag te gaan trouwens?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten