Eerste keer

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
nieuwsgierigArnhem
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2019 23:34
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door nieuwsgierigArnhem »

Hey allemaal!

Ik twijfel er over om naar de cinema in Arnhem te gaan om me lekker te laten pijpen door iemand die van een flinke lading zaad houdt. Maar ik weet niet precies wat de etiquette is en wanneer het drukker of rustiger is. Is het gebruikelijk om van te voren aan te kondigen dat je heen gaat? Of is de kans ook groot dat wanneer je daar spontaan langs komt, er iemand is om je lekker leeg te zuigen?

Volgende week ben ik hoogstwaarschijnlijk in de gelegenheid. Ik ben overigens hetero, maar met een gloryhole is het natuurlijk ook spannend dat je niet weet wie er aan de andere kant zit.

Ik ben benieuwd naar wat antwoorden/ervaringen van anderen :)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
doetinchemmm
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 sep 2013 10:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door doetinchemmm »

Lijkt mij geil om jou te pijpen.ik ben er donderdag. Dan is het maandag. Durf je dat aan?
Chanty
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 jan 2016 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Chanty »

Niet twijfelen gewoon komen, Dinsdag 8 januari op de tv/ts dag, altijd een GEILzellige dag.
Enne Chanty lust er wel pap van :-)

Zie ik je dinsdag?

xx Chanty
nieuwsgierigArnhem schreef:Hey allemaal!

Ik twijfel er over om naar de cinema in Arnhem te gaan om me lekker te laten pijpen door iemand die van een flinke lading zaad houdt. Maar ik weet niet precies wat de etiquette is en wanneer het drukker of rustiger is. Is het gebruikelijk om van te voren aan te kondigen dat je heen gaat? Of is de kans ook groot dat wanneer je daar spontaan langs komt, er iemand is om je lekker leeg te zuigen?

Volgende week ben ik hoogstwaarschijnlijk in de gelegenheid. Ik ben overigens hetero, maar met een gloryhole is het natuurlijk ook spannend dat je niet weet wie er aan de andere kant zit.

Ik ben benieuwd naar wat antwoorden/ervaringen van anderen :)

Alvast bedankt!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten