Gloryholes?

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Jeffje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2012 18:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Gloryholes?

Bericht door Jeffje »

Goeden dag iedereen,

Ik had een vraagje betreft de gloryholes in Arnhem.

Mocht je gebruik willen maken van de gloryholes, zijn er dan special gesloten cabines voor gemaakt?
Of zit iedereen op je neus te kijken?

Ik zou graag een zó goed mogelijk antwoord willen hebben :roll:

Ik heb namelijk nog nooit iemand gepijpt, en de eerste keer zou ik graag anoniem én safe willen doen :oops: En dan is een privé hokje wel net zo fijn :oops:

Mvg Jeff :P
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door grotejongen »

bedoel je Jeff of mensen op neus zitten te kijken als je je bekommert om de vleeswaar of...
in geval van dat laatste.. tja ik denk eerlijk gezegd dat je dan enigzins teleurgesteld zult zijn bij EC. Misschien moet je proberen elders je (g)heil te vinden. Niet wat het safe betreft maar wel als het gaat om de privacy zover je daar uberhaupt van mag spreken. Ik bedoel als je je vleeswaar aanbiedt of wanneer jij je bekommert om de vleeswaar van een ander dan hoef je toch niet echt te rekenen op privacy in die mate dat niemand door heeft dat wie daar achter zit althans in EC te Arnhem. Mogeljik in EC Amersfoort meer succes.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Jeffje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2012 18:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door Jeffje »

Dus als ik het goed begrijp, kan ik dus niet in alle vrede me om een stuk ''vleeswaar'' bekommeren?

Hmm best wel jammer hoor :(
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door grotejongen »

niet perse maar ik zou zeggen neem de proef op de som in ARNHEM
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
hungryjack
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 nov 2011 17:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door hungryjack »

Dag Jeffje, Gloryholes zijn over 't algemeen open ruimtes. Bij de EC zijn ze wel donker en afgesloten dmv gordijntjes, dus in feite ziet niemand iets, tenzij men het gordijntje opzij schuift. Als je anoniem wil blijven, dan heb je dat niet hier. Anderen kunnen immers gewoon wachten totdat jij het hokje komt en jou zien. Als je echt iets in anomitiet wil beleven, een darkroom in een Amsterdams bar is de uitkomst: daar is het echt pikdonker en heb je geen gloryhole nodig! Succes!
Jeffje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2012 18:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door Jeffje »

@Hungryjack

Het is niet enkel de anonimiteit die ik zoek, het maakt me niet zo zeer uit of mensen mij kunnen zien zodra ik een hokje uit kom lopen, ik wil gewoon in alle vrede mezelf uitleven in zo'n hokje.

Dat het gesloten hokjes zijn met gordijntjes om de boel af te sluiten is al een plus, maar het geeft niet niet het ''fijne'' gevoel als dat je zou hebben met een deur.

Een open darkroom is niet wat ik zoek, het is juist de gloryhole die me zo opwindt.


Ik zoek eigenlijk écht zo'n typisch Amerikaanes sexcabine, met deur, slot en een gloryhole, één die je ook voor ziet komen in die typische gloryhole filmpjes(amateur dan vooral).


Maar goed, mischien als ik het lef in me naar boven haal dat ik EC Arnhem uitprobeer.. :oops:
Gebruikersavatar
nijntjestout69
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 jan 2012 16:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door nijntjestout69 »

Als je juist de spaning zoekt om je uitteleven zit je bij de gloryhole ec goed!
Love gloryhole dat je niet weet wat er staat en geniet van wat je voelt en er doorheensteekt ;)
heb een keer meegemaakt dat ik lekker gevingert werd en toen anaal kwam supper hard klaar.
en naar afloop wist ik nog geneens wie dat had gedaan.
en nog veel meer van dat soort dingen :oops:
hoop dat je als je gaat veel plezier heb.
xxxnijntjestout69
Chocokarameletjuh
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:27
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door Chocokarameletjuh »

Ik vraag me af of Grotejongen een abonnement heeft op het geven van stomme antwoorden en of mensen terecht te wijzen terwijl hij zelf niet goed leest wat er gevraagd word. Ik heb nu al een aantal reacties van jou gelezen die nergens op slaan.
hungryjack
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 nov 2011 17:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door hungryjack »

Dag Jeffje,
Nu weet ik niet of je inmiddels al in de EC bent geweest. Maar nu ik pas jouw antwoord heb gelezen, begrijp ik je meer en reageer ik daarop: Ik ken de gloryholes in de US, dat zijn cabines waar je de hokjes zelf afsluit. Verschil met de Amerikaanse cabine en de EC zijn de gordijntjes, maar ook dat je vaak betalen moet voor korte filmpjes dat men in zo'n hokje vertoont. (en dan kan het op den duur heel wat dollars kosten...) Bij de EC betaal je toegang voor oa de gloryholes en darkroom, die echt wel donker zijn en niemand jou daar in ziet. Dat kan je " anoniem " noemen. Dus kortom: Zowel de darkroom als de gloryholes in EC zijn wel donker, alleen is er een kans dat iemand het gordijntje opzij schuift erg groot en tja dan is jouw animiteit waar jij naar verlangt, wel weg!
Jeffje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2012 18:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholes?

Bericht door Jeffje »

Hallo, ik ga hoogst waarschijnlijk binnenkort toch de stap maken om eens binnen in de cinema te kijken, en met namen de gloryholes natuurlijk. Yum :roll:

Maar ik vroeg me af, hoe zijn mensen binnen gekleed? Naakt? Enkel ondergoed?
En hoe gaat het verder in zijn werking? Je gaat naar binnen, gordijntje dicht, vinger door het gat, condoompje om en pijpen maar??

Graag antwoorden alstublieft dank u wel :roll:

Groetjes Jeff.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast