Vraagje

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
myfirsttime
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 dec 2014 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg Nijmegen
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door myfirsttime »

Mijn eerste Gloryhol ervaring was in Nijmegen,zou me normaal ook niet zomaar door een man laten pijpen,maar ik was zo erg geil ,dat ik mijn pik er door heen deed.
Ik moet je vertellen het was een super geile ervaring,mannen pijpen blijkbaar toch anders als vrouwen,denk meer krachtiger en zuigen, het was zo lekker en ik kwam zo snel klaar,ik vergeet het nooit meer.

Later kwam ik voor de eerste keer in de ec in Arnhem ,daar was bijna elke maand een feestje.
Heb er in al die jaren maar 1 keer gewipt, maar laat me altijd lekker pijpen door de dames.
Inmiddels vele geile middagen mee gemaakt ,want buiten het feestje kwamen er ook wel eens stelletjes.
Een van de laatste keren kwam er ook een stel ,die begonnen in het hok bij de gloryhols ,je kunt daar door de ramen naar binnen kijken.
Ik stond er voor te kijken ,terwijl er een super mooie blonde vrouw op zijn hondje werd genomen, en keek mij zo ondeugend aan,
ik wist niet hoe ik het er mee had. ze bleef me geil aankijken en door het gat pakte ze mijn pik vast.
droom er nu nog wel eens van,zo geil was dat. later kwam ze in de bios en mochten we haar betasten ,en werd ze af en toe genomen door die man.
ze genoot er van ,en wij met haar mee.

hoop dat het snel open gaat,en dat ik weer lekker gepijpt kan worden.
al lukt het wippen niet meer met mijn gezondheid ,ik geniet er zo van als er een feestje is met een hoop mannen , worden we lekker verwend.

geile groet allemaal
Gebruikersavatar
NimmaD
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2021 21:02
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door NimmaD »

Joost04 schreef: 29 mar 2021 09:02
CarloBravo schreef: 27 mar 2021 17:32 Maar hoe weet ik dat er een vrouw achter het gat staat en niet een man?
Hahaha, ja, dat weet je inderdaad niet. Of het moet zo zijn dat je een baard of een snor voelt kriebelen: dan is de kans toch wel groot dat je pik dáár beland is waar je m van je levensdagen niet verwacht had: in een zachte, warme mannenmond... Maar dan zou het ook nog een oudere dame van ver in de 90 kunnen zijn, die zich al een poosje niet geschoren heeft... Dat weet je maar nooit bij een gloryhole. Hoewel: die dame van in de 90 kwam ik nog niet tegen.

Ik vind je vraag wel leuk. Grappig ook. En herkenbaar... Toen ik voor t eerst in de EC kwam dacht ik ook: hoe houd ik die mannen daar in godsnaam bij mij vandaan? Word ik niet verkracht daar? Hoe zorg ik dat er niks gebeurt dat ik zelf niet wil? Want door een vrouw overmeesterd te worden lijkt me zalig. Maar door een man: dat leek me verschrikkelijk, horror en vreselijk vies... Tot ik mijzelf de vraag stelde: zegt mijn vraag 'hoe houd ik mannen van mij af' iets over die andere mannen, of zegt het meer iets over mijzelf?
Ik ben toen es gewoon om me heen gaan kijken wat voor mannen daar eigenlijk rondliepen: zijn ze nu echt zo verschrikkelijk, horror en vies? Nou.. zo te zien vonden zij het zelf niet echt vies... ze genoten er juist van wat ze samen deden. Dat was aan de geluidjes wel duidelijk te horen... En toen ik een praatje ging maken bleken ze wel ook heel aardig te zijn.
Toen ging ik mij beseffen dat mijn vraag eigenlijk helemaal niet over die andere mannen ging, maar over mijn eigen angst. Vond ik die andere mannen vies of afstotelijk? Nou nee, op een enkele lomperik na waren het eigenlijk heel gewone, vaak juist wel leuke mannen, net als ikzelf (voor zover ik zelf 'gewoon en wel leuk' ben dan...): mannen die op zoek zijn naar genot, naar plezier, naar lust, naar gewoon gezelligheid soms ook. En daar is toch eigenlijk helemaal niks mis mee? Als dat maar vanuit wederzijds respect gebeurt... Ik vond het gewoon zelf heel eng om me daar echt aan over te geven: IK was bang, en dat maakte dat ik die andere man op een afstand wilde houden. Dat zegt niks over die andere man: het zegt enkel en alleen iets over mijzelf. Dat ik bang was voor mannen. Niet als ik ze op straat tegenkom, in het alledaagse verkeer of als collega. Maar wel als ze aan mijn lichaam komen: dat is mij dan té dichtbij, te veel in mijn comfort zone, en dat is iets wat ik zelf niet durf...

Gaandeweg werd ik eigenlijk wel een beetje jaloers op die mannen, die met een andere man durfden te 'rommelen': zij durfden dat tenminste.. Zij waren vrij genoeg om zichzelf daar aan over te geven en gewoon te genieten van elkaar. Ik ontzegde mijzelf dat, door daar allemaal rare, incoherente gedachten over te hebben. Maar die gedachten komen dus uit mijzelf voort, uit mijn eigen brakke brein, en zeggen niks over die mannen die gewoon genieten van elkaar...

De volgende vraag was: wil ik bang blijven, en vast blijven houden aan het hebben van oordelen over een ander? Of wil ik mezelf de kans geven om ook gewoon meer te genieten, meer vrijheid te ervaren? Oeps... de vraag was dus eigenlijk: durf ik mijzelf hier aan over te geven?

En toen werd de EC pas ECHT leuk... Het werd een plek waar ik dingen mocht proberen: durf ik dit, voel ik me hier senang bij? Waar ik niet alleen maar kwam om simpelweg ordinair mijn kwakje te droppen, maar waar ik gaandeweg vrijer werd, meer mezelf durfde te zijn. Eerst es stiekem kijken naar mannen, toen es oogcontact maken, toen es een andere man aanraken, mezelf aan laten raken en ga zo maar verder. Iemand anders aftrekken, en genieten van hoe hij daar ligt te genieten, zichzelf helemaal laat gaan. Twee lekkere pikken in mijn mond, en ondertussen iemand die mij lekker vingert en aftrekt tegelijk... Wow men, wat een vrijheid... Of een vrouw te zien die zich met een gelukzalige blik door 3 mannen tegelijk laat nemen... De verschillen tussen hoe ik een vrouw dan wel een man ervoer gingen verdwijnen. En ondertussen lust ik er wel pap van... Kan ik niet wachten tot we eindelijk weer es daar lekker van elkaar mogen genieten.

Ik ben ontzettend dankbaar dat de EC mij de kans geeft om met die vraag aan de slag te gaan: durf ik zelf meer vrij te zijn? De EC gaat niet alleen maar ordinair over neuken, geil zijn en rondvliegend sperma: het gaat ook over meer vrij durven zijn, mezelf bevrijden van angst en durven te genieten van het moois dat ons leven ons te bieden heeft. Het klinkt voor velen hier misschien als mega-zemelig, maar ik vind het zelfs wel ook een spirituele plek. Het heelt me, het maakt me minder bang, meer vrij. Niet alleen daar in de EC, maar uiteindelijk ook daarbuiten. Ik voel me zelfverzekerder, minder kwetsbaar sinds ik in de EC vrijer durf te zijn: dat neem ik mee als ik weer naar buiten ga. Ik voel me ook thuis, op mijn werk, op straat nu net wat steviger als voorheen. De EC doet iets bij me groeien: en niet alleen mijn pik… Ook als persoon - wie ik ben - ben ik steviger geworden.

Ik gun het je dat jij jezelf ook die vraag durft te stellen: maakt het echt wat uit of er een man of een vrouw aan de andere kant van dat schot zit? Of gaat het erom dat je van elkaar durft te genieten, gewoon jezelf durft te zijn en je jezelf over durft te geven aan die heerlijke oerdrift van zowel jezelf als die ander. Ik ben blij dat ik ondertussen dat schot er juist liever niet meer tussen heb. Ik wil juist wel graag weten wie daar zit, echt contact maken: niets zo intens geil als heerlijk klaarkomen in iemand anders terwijl je diegene ook nog in de ogen durft aan te kijken.
heel mooi geschreven Joost04, herkenbaar ook. Sta nog aan het begin van het proces, ervaar de ongemakken nog. Maar ik hoop dat dat met fijne ervaringen steeds beter gaat.
Voor veel dingen in, uiteraard ook leuke gesprekken! :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten