Vraagje

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
CarloBravo
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2021 15:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Vraagje

Bericht door CarloBravo »

Hoi. Ik zie mensen vaak afspraakjes maken om naar de Gloryhole te gaan. Zijn er dan geen mensen bij de gloryholes? Of moet je wel zon afspraak maken om iemand te vinden?
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hoi CarloBravo,

Het is zeker niet nodig om een afspraak te maken voor de gloryholes, het kan ook juist spannend zijn.. niet wetende wie er is.
Het afspreken op onze forum gebeurd vaak omdat je dan verzekerd ben van en date en meestal weet je dan ook met wie.
Zolang iedereen respect voor elkaar heeft, kan bijna alles.

Ik zou zeggen kom gezellig langs zodra de cinema weer open is. ( wij hopen snel :D )

Erotica Cinema Arnhem.
CarloBravo
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2021 15:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door CarloBravo »

Maar hoe weet ik dat er een vrouw achter het gat staat en niet een man?
AC-DC
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door AC-DC »

Soms hoef je niet alles te weten... Als je maar lekker verwend wordt toch?
Dat is het hele idee van een glory hole - niet aan denken, lekker genieten.
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Multibanaan »

AC-DC schreef: 28 mar 2021 01:37 Soms hoef je niet alles te weten... Als je maar lekker verwend wordt toch?
Dat is het hele idee van een glory hole - niet aan denken, lekker genieten.
:')
vincentvander
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2019 17:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door vincentvander »

Hihi idd... Mjammjam
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Joost04 »

CarloBravo schreef: 27 mar 2021 17:32 Maar hoe weet ik dat er een vrouw achter het gat staat en niet een man?
Hahaha, ja, dat weet je inderdaad niet. Of het moet zo zijn dat je een baard of een snor voelt kriebelen: dan is de kans toch wel groot dat je pik dáár beland is waar je m van je levensdagen niet verwacht had: in een zachte, warme mannenmond... Maar dan zou het ook nog een oudere dame van ver in de 90 kunnen zijn, die zich al een poosje niet geschoren heeft... Dat weet je maar nooit bij een gloryhole. Hoewel: die dame van in de 90 kwam ik nog niet tegen.

Ik vind je vraag wel leuk. Grappig ook. En herkenbaar... Toen ik voor t eerst in de EC kwam dacht ik ook: hoe houd ik die mannen daar in godsnaam bij mij vandaan? Word ik niet verkracht daar? Hoe zorg ik dat er niks gebeurt dat ik zelf niet wil? Want door een vrouw overmeesterd te worden lijkt me zalig. Maar door een man: dat leek me verschrikkelijk, horror en vreselijk vies... Tot ik mijzelf de vraag stelde: zegt mijn vraag 'hoe houd ik mannen van mij af' iets over die andere mannen, of zegt het meer iets over mijzelf?
Ik ben toen es gewoon om me heen gaan kijken wat voor mannen daar eigenlijk rondliepen: zijn ze nu echt zo verschrikkelijk, horror en vies? Nou.. zo te zien vonden zij het zelf niet echt vies... ze genoten er juist van wat ze samen deden. Dat was aan de geluidjes wel duidelijk te horen... En toen ik een praatje ging maken bleken ze wel ook heel aardig te zijn.
Toen ging ik mij beseffen dat mijn vraag eigenlijk helemaal niet over die andere mannen ging, maar over mijn eigen angst. Vond ik die andere mannen vies of afstotelijk? Nou nee, op een enkele lomperik na waren het eigenlijk heel gewone, vaak juist wel leuke mannen, net als ikzelf (voor zover ik zelf 'gewoon en wel leuk' ben dan...): mannen die op zoek zijn naar genot, naar plezier, naar lust, naar gewoon gezelligheid soms ook. En daar is toch eigenlijk helemaal niks mis mee? Als dat maar vanuit wederzijds respect gebeurt... Ik vond het gewoon zelf heel eng om me daar echt aan over te geven: IK was bang, en dat maakte dat ik die andere man op een afstand wilde houden. Dat zegt niks over die andere man: het zegt enkel en alleen iets over mijzelf. Dat ik bang was voor mannen. Niet als ik ze op straat tegenkom, in het alledaagse verkeer of als collega. Maar wel als ze aan mijn lichaam komen: dat is mij dan té dichtbij, te veel in mijn comfort zone, en dat is iets wat ik zelf niet durf...

Gaandeweg werd ik eigenlijk wel een beetje jaloers op die mannen, die met een andere man durfden te 'rommelen': zij durfden dat tenminste.. Zij waren vrij genoeg om zichzelf daar aan over te geven en gewoon te genieten van elkaar. Ik ontzegde mijzelf dat, door daar allemaal rare, incoherente gedachten over te hebben. Maar die gedachten komen dus uit mijzelf voort, uit mijn eigen brakke brein, en zeggen niks over die mannen die gewoon genieten van elkaar...

De volgende vraag was: wil ik bang blijven, en vast blijven houden aan het hebben van oordelen over een ander? Of wil ik mezelf de kans geven om ook gewoon meer te genieten, meer vrijheid te ervaren? Oeps... de vraag was dus eigenlijk: durf ik mijzelf hier aan over te geven?

En toen werd de EC pas ECHT leuk... Het werd een plek waar ik dingen mocht proberen: durf ik dit, voel ik me hier senang bij? Waar ik niet alleen maar kwam om simpelweg ordinair mijn kwakje te droppen, maar waar ik gaandeweg vrijer werd, meer mezelf durfde te zijn. Eerst es stiekem kijken naar mannen, toen es oogcontact maken, toen es een andere man aanraken, mezelf aan laten raken en ga zo maar verder. Iemand anders aftrekken, en genieten van hoe hij daar ligt te genieten, zichzelf helemaal laat gaan. Twee lekkere pikken in mijn mond, en ondertussen iemand die mij lekker vingert en aftrekt tegelijk... Wow men, wat een vrijheid... Of een vrouw te zien die zich met een gelukzalige blik door 3 mannen tegelijk laat nemen... De verschillen tussen hoe ik een vrouw dan wel een man ervoer gingen verdwijnen. En ondertussen lust ik er wel pap van... Kan ik niet wachten tot we eindelijk weer es daar lekker van elkaar mogen genieten.

Ik ben ontzettend dankbaar dat de EC mij de kans geeft om met die vraag aan de slag te gaan: durf ik zelf meer vrij te zijn? De EC gaat niet alleen maar ordinair over neuken, geil zijn en rondvliegend sperma: het gaat ook over meer vrij durven zijn, mezelf bevrijden van angst en durven te genieten van het moois dat ons leven ons te bieden heeft. Het klinkt voor velen hier misschien als mega-zemelig, maar ik vind het zelfs wel ook een spirituele plek. Het heelt me, het maakt me minder bang, meer vrij. Niet alleen daar in de EC, maar uiteindelijk ook daarbuiten. Ik voel me zelfverzekerder, minder kwetsbaar sinds ik in de EC vrijer durf te zijn: dat neem ik mee als ik weer naar buiten ga. Ik voel me ook thuis, op mijn werk, op straat nu net wat steviger als voorheen. De EC doet iets bij me groeien: en niet alleen mijn pik… Ook als persoon - wie ik ben - ben ik steviger geworden.

Ik gun het je dat jij jezelf ook die vraag durft te stellen: maakt het echt wat uit of er een man of een vrouw aan de andere kant van dat schot zit? Of gaat het erom dat je van elkaar durft te genieten, gewoon jezelf durft te zijn en je jezelf over durft te geven aan die heerlijke oerdrift van zowel jezelf als die ander. Ik ben blij dat ik ondertussen dat schot er juist liever niet meer tussen heb. Ik wil juist wel graag weten wie daar zit, echt contact maken: niets zo intens geil als heerlijk klaarkomen in iemand anders terwijl je diegene ook nog in de ogen durft aan te kijken.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Lieve mensen!
Wat worden wij toch blij van jullie!
Ook wij hopen natuurlijk jullie weer snel te mogen ontvangen... we zijn het wachten ook zeker zat :(

Het is helaas niet anders, dus nog heel even geduld.

Fijne week en hopelijk tot heeeel snel!

Erotica team
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Joost04 »

Tja, ik had gehoopt dat jullie over 2 weken weer open zouden mogen. Maar nee, dat lijkt én jullie én ons nog niet gegund...
Te oordelen aan de verhalen hier denk ik wel dat jullie een extra schoonmaakploeg mogen gaan inhuren als t eenmaal zo ver is. Vermoed dat de klodders in het rond vliegen dan...

Zou wel leuk zijn om een mooie heropeningsparty te geven... Met als corona-motto 'er is licht aan het einde van de tunnel': en dan alleen een paar kleine lampjes aan bij de deuren... Een herhaling van die 'glow in the dark-party', zonder specifieke doelgroep en zonder veel extra kosten voor jullie (hoop/vermoed ik) maar voor een ieder die graag naar de EC komt? He, bi en ho, cd/tv en bdsm lekker door elkaar: voor mij als bi totaal geen probleem :roll: Daar hing een erg leuke, heel ontspannen sfeer destijds vond ik. Net wat donkerder als normaal: t gaf net die extra lading die het zo leuk maakt.
Gebruikersavatar
kinky007
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 okt 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door kinky007 »

Hierboven erg leuk en goed geschreven verhalen. Ik denk dat dit de situaties en de ontwikkeling van veel bezoekers van de ec weergeeft. Dat is in ieder geval mijn vermoeden. Ik vrees dat wij nog even moeten wachten tot wij ons eindelijk weer vrij kunnen uitleven en nieuwe dingen ontdekken. Veel dank ook aan het geduldige ec team. En ja, ik denk dat een extra rondje schoonmaken dan wel nodig zal zijn..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten