Het was niet normaal, zo druk als het was dinsdagmiddag. Eigenlijk te druk. Ook wisten sommige geen raad met die drukte. Minder leuk onder vond ik dat ik werd uitgescholden voor "kabouter Plop".
Dit vind ik wel heel triest. Weet men geen raad meer omdat het zo druk is. Het zal dan ook lang duren voordat ik nog kom (in Arnhem). Of misschien was dat wel de bedoeling. Het zal niet zo zijn dat die persoon die het gezegd heeft gaat zeggen "sorry" daar is die te stoer voor (denk ik). Ik ben niet op hem afgestapt, meer van laat het maar zo, want om daar nu ruzie te gaan staan maken in die drukte, daar voelde ik niets voor. Ja, sommige denken als ik bekend ben kan ik alles zeggen.
jammer
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Re: jammer
Het was zeker druk, maar dat is altijd te verwachten met een oproep ruim van te voren. Het is was een uur na mijn aankomst om 2 uur al een heel stuk rustiger. Naar mijn beleving was de stemming goed, iedereen was geil en had respect voor elkaar. Ik vondt het erg fijn dat het eindelijk weer eens druk was en het een erg geile bedoeling was!
Jammer dat dit dan toch gebeurt is op een middag waarbij er meerdere vrouwen waren en er mooie travo's aanwezig waren. Vindt het ook erg jammer om dit te lezen!
Jammer dat dit dan toch gebeurt is op een middag waarbij er meerdere vrouwen waren en er mooie travo's aanwezig waren. Vindt het ook erg jammer om dit te lezen!
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
PlopperdePlop

- pauline22
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ja inderdaad het was super druk... Heb ook heerlijk genoten. Niet van lekkersletje maar van een ander zusje... Geweldige middag.. Jammer dat ik weer snel weg moest...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten