helemaal nieuw hier

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Chanty
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 jan 2016 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: helemaal nieuw hier

Bericht door Chanty »

Hoi jongtvsletje,

Je mag op iedere dag als tv komen hoor, met uitzondering van speciale thema dagen zoals naaktdag bijvoorbeeld.....
Maar kom volgende week dinsdag de 11e gezellig naar de tv/ts dag er zijn dan meer tv's aanwezig en liefhebbers er van.....
Misschien tot dan....

Groetjes Chanty xx

jongtvsletje schreef:Ik ben 23 jaar en lijkt me super om ook eens sexy gekleed te gaan naar de bios! Mag je alleen zo gekleed gaan tijdens die thema dag of mag je ook tijdens een normale dag?
Ik zal heel graag binnenkort eens een kijkje willen nemen!
jongtvsletje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jun 2017 20:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: helemaal nieuw hier

Bericht door jongtvsletje »

Hi Chanty,

Helaas kan ik nooit op de dinsdagen, vandaar dat ik een keer op een andere dag wilde gaan.

xx
Chanty schreef:Hoi jongtvsletje,

Je mag op iedere dag als tv komen hoor, met uitzondering van speciale thema dagen zoals naaktdag bijvoorbeeld.....
Maar kom volgende week dinsdag de 11e gezellig naar de tv/ts dag er zijn dan meer tv's aanwezig en liefhebbers er van.....
Misschien tot dan....

Groetjes Chanty xx

jongtvsletje schreef:Ik ben 23 jaar en lijkt me super om ook eens sexy gekleed te gaan naar de bios! Mag je alleen zo gekleed gaan tijdens die thema dag of mag je ook tijdens een normale dag?
Ik zal heel graag binnenkort eens een kijkje willen nemen!
Gebruikersavatar
kinky007
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 okt 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: helemaal nieuw hier

Bericht door kinky007 »

Hoi jongecd,

Bij de ec kan je inderdaad bijna elke dag als tv terecht. Waarschijnlijk ben je dan de enige tv, maar dat trekt juist de aandacht. Je hebt geen perfect outfit nodig. Niemand wordt van de een op de andere dag een drag. Het gaat met kleine stapjes.
Laat hier maar weten op welke dag je wilt gaan en wellicht komt een van de meiden je helpen.
xxx
Christel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten