tv dag 12 januari
- monicatrava
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: tv dag 12 januari
Dinsdagmiddag probeer ik er zeker weer te zijn, vorige keer was het zo lekker druk en heb ik me prima vermaakt........ 

- pauline22
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Weer een super middagje geweest...
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Was echt weer super gezellig schatjes!
- tonia
- Geslacht: Transgender
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
- Contacteer:
Ook ik was laat thuis, en ben nog nooit zo lang bezig geweest van 1 tot 9 uur.
Voor mij een van de beste leukste geilste tv dagen ooit met gezelligheid veel humor, sex en inspirerende tgirls maar ook echte vrouwen. De trans dagen zijn voor ons allen super, geen opdringerige mannen, we kiezen ze zelf wel uit als er behoefte aan is.
Wat is het toch lekker dat we zo geil bezig konden zijn. Wij dachten dat wij sexy met elkaar bezig konden zijn, kwam een stel het ons even "voor" doen. Een en al passie lust en liefde en vertrouwen in elkaar. Daarbij werd een dame in geblinddoekt door haar partner in blind vertrouwen rondgeleid en voorgesteld aan deze en gene. Ze zag niks maar voelde van alles.
De vertoonde films waren lang niet zo goed als wij zelf dat viel ons eigelijk allemaal wel op.
Ik dank jullie allemaal voor de leuke dag
Voor mij een van de beste leukste geilste tv dagen ooit met gezelligheid veel humor, sex en inspirerende tgirls maar ook echte vrouwen. De trans dagen zijn voor ons allen super, geen opdringerige mannen, we kiezen ze zelf wel uit als er behoefte aan is.
Wat is het toch lekker dat we zo geil bezig konden zijn. Wij dachten dat wij sexy met elkaar bezig konden zijn, kwam een stel het ons even "voor" doen. Een en al passie lust en liefde en vertrouwen in elkaar. Daarbij werd een dame in geblinddoekt door haar partner in blind vertrouwen rondgeleid en voorgesteld aan deze en gene. Ze zag niks maar voelde van alles.
De vertoonde films waren lang niet zo goed als wij zelf dat viel ons eigelijk allemaal wel op.
Ik dank jullie allemaal voor de leuke dag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast