11 april tv dag

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gebruikersavatar
Luc en Jesica
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2016 19:19
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 11 april tv dag

Bericht door Luc en Jesica »

Hallo allemaal,

Wij stel waren dinsdagmiddag ook in Arnhem op de TV dag. Wij vonden het erg jammer dat de TV 's niet mee deden met ons spel op het bed. Misschien dat wij te vroeg waren maar er liepen er zeker wel 5 rond, wie weet een volgende keer wel.
bi-arnhem44
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 okt 2012 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 11 april tv dag

Bericht door bi-arnhem44 »

Mogge, en jullie waren niet te versmaden en ik kan het weten... haha.
Mag ik jullie een PB doen?

Groet Bi-Arnhem44
bi-arnhem44
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 okt 2012 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 11 april tv dag

Bericht door bi-arnhem44 »

Hallo Jessy42, vervelend om te horen dat het niet helemaal naar jullie zin was, als er iets is wat als vervelend voor jullie wordt ervaren kan en mag, maar zeker moet, je er wat van zeggen. Helaas is het zo dat er altijd wel mannen zijn die je achtervolgen alsof je een stuk wild bent in het bos, ook hier mag je er zeker wat van zeggen bv dat je de ruimte nodig hebt en zelf wel de man of vrouw er uit pikt die jullie zelf erbij willen hebben. Wat bij de meeste vrouwen en/of stellen ook een doorn in het oog is, is dat bijna altijd alle mannen in hun kleren lopen en dan de lul uit de gulp laten hangen, mannen: dat is zn dooddoener voor vrouw en stel, jullie zullen dat miss nooit begrijpen maar het ziet er niet uit, wil je überhaupt kans maken ga dan compleet naakt zodat de mensen kunnen zien wat voor een "vlees" ;) ze in de kuip hebben....

Het is jammer dat ik jullie ben mis gelopen want het praatje had ik graag met jullie willen maken, dit hebben Luc en Jesica en ik samen ook gedaan en hebben daarna een leuk uurtje gehad ;) ;) ;) haha. In mijn geval laat ik de stellen altijd met rust en bekijk het altijd van een afstandje, want als je bij iemand in de smaak valt wordt je vanzelf wel uitgenodigd hoor.... :D

Het is zeker nog een keer belangrijk om te zeggen dat de vrouw altijd de baas is, of ze heeft een collar om en moet doen wat de dom zegt. hahaha.

Kortom, ik hoop dat jullie bij een volgende keer wel wat meer plezier en fun zullen hebben.

Groetjes Bi-Arnhem44.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten